Tusen takkKrysser fingrene for deg!
tydelig el slim idag, så må berre orke å legge inn aksjer ikveld etter 13t arbeidsdag Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkKrysser fingrene for deg!
tydelig el slim idag, så må berre orke å legge inn aksjer ikveld etter 13t arbeidsdag Jeg er cd 8, så like bakCD9 i dag, så begynner EL testing i morgen.
tenker ikke teste før cd 13, regner med positiv el test cd 16, som vanlig. All denne ventingen 

Da håpar eg at de har truffe godt denne ppEr CD 12 i dag. Hatt sex hver dag nå både 1-2 ganger om dagen. Forrige syklus hadde jeg EL mest sannsynlig CD 12. Kjenner murring i magen og litt i ryggen. Tvi tvi
Hvordan går det med dere?
blir ikkje aksjelegging så ofte her, men hadde for 2 dagar sidan og håpar på ikveld
har egentlig el på mandag, men appen viser idag pga innlagte tester som er blitt sterkare.Skjønner deg. Har jobbhelg selv, men jobber fra 15-23 i dag og 12-20 i morgen... Hjemme 21.30 i gårTusen takktydelig el slim idag, så må berre orke å legge inn aksjer ikveld etter 13t arbeidsdag
![]()
Her jobbar eg fra 08.30 til 21.30 idag og i morgonSkjønner deg. Har jobbhelg selv, men jobber fra 15-23 i dag og 12-20 i morgen... Hjemme 21.30 i gårHadde jeg hatt morgenvakt, så hadde jeg vært helt dæv haha
harde bud med lange vakter.Ja det er så kjedelig å vente..... De første gangene kom det ganske raskt i posten.. Kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente daTek ca 1 veke før dei kjem når eg bestiller ogkjedelig å vente når ein klør etter å få teste
![]()

Ja den ser positiv utTok denne nå nettoppkva syns de? Positiv?

Jeg legger inn aksjer gjevnt og trutt nå siden jeg ikke har noen tester liggende... 
HåparJa den ser positiv ut![]()
Er på jobb, så får ikkje testa med cb digital. Håpar det er tidsnok å legge inn aksjer ikveld/ i natt da 
Det er det sikkertHåparEr på jobb, så får ikkje testa med cb digital. Håpar det er tidsnok å legge inn aksjer ikveld/ i natt da
![]()

Jippi! Happy humpingFast smiley på cb digital no når eg kom fra jobb![]()

TakkJippi! Happy humping
Kom el som forventet? Eller kom det før?
håpa å få gubben med ikveld
kom 2 dagar før tiden denne gongen.Så spennende! Du kommer til å få han med i kveldTakkhåpa å få gubben med ikveld
kom 2 dagar før tiden denne gongen.

får legge inn aksjer her uansett just in case
Satsar på detSå spennende! Du kommer til å få han med i kveld
Jeg blir gal av å ikke ha el-tester hjemmefår legge inn aksjer her uansett just in case
![]()
ser den, å vente er det verste som fins .. da er tålmodigheten på bånn hos meg
Legg inn så mangen aksjer de orkar, alt er jo eit pluss 
Skal ikke stå på prøvingaSatsar på detser den, å vente er det verste som fins .. da er tålmodigheten på bånn hos meg
Legg inn så mangen aksjer de orkar, alt er jo eit pluss
![]()