Ikm v.46 <3

Jeg tenkte jeg skulle ta eggløsningstester denne pp. Har ikke gjort det ordentlig før.

Når starter man? Ser flere sier start på dag cd10 men siden det er første gang bør jeg kanskje starte tidligere for å se hva standard er?

Denne syklusen har også bare vært 25 dager så kalenderen i premom viser fruktbare dager fra dag 7. Men det var jo første syklusen etter uttak av spiralen da. Er kanskje ikke sikkert den er helt riktig?
 
Jeg tenkte jeg skulle ta eggløsningstester denne pp. Har ikke gjort det ordentlig før.

Når starter man? Ser flere sier start på dag cd10 men siden det er første gang bør jeg kanskje starte tidligere for å se hva standard er?

Denne syklusen har også bare vært 25 dager så kalenderen i premom viser fruktbare dager fra dag 7. Men det var jo første syklusen etter uttak av spiralen da. Er kanskje ikke sikkert den er helt riktig?
Skadar ikkje å begynne å teste på dag 7, så får du iallefall oversikt over eventuelt ny syklus :) hos meg har testene vore sterke tidlegare enn forventa denne syklus.
 
Ja da tror jeg jeg gjør det. Får heller bare kjøpe flere tester :D

Jeg tenkte å kjøpe makesure testene siden de er på meny. Noen erfaringer med dem, eller er det litt hipp som happ?
 
Ja da tror jeg jeg gjør det. Får heller bare kjøpe flere tester :D

Jeg tenkte å kjøpe makesure testene siden de er på meny. Noen erfaringer med dem, eller er det litt hipp som happ?
Dei har eg aldri prøvd, eg har babyplan sine no :happy: andre pp eg testar, så er relativt ny sjøl :joyful:
 
Jeg tenkte jeg skulle ta eggløsningstester denne pp. Har ikke gjort det ordentlig før.

Når starter man? Ser flere sier start på dag cd10 men siden det er første gang bør jeg kanskje starte tidligere for å se hva standard er?

Denne syklusen har også bare vært 25 dager så kalenderen i premom viser fruktbare dager fra dag 7. Men det var jo første syklusen etter uttak av spiralen da. Er kanskje ikke sikkert den er helt riktig?

Høres lurt ut å begynne litt før med kort syklus. Da er du sikker på du ikke går glipp av EL.
 
Ja da tror jeg jeg gjør det. Får heller bare kjøpe flere tester :D

Jeg tenkte å kjøpe makesure testene siden de er på meny. Noen erfaringer med dem, eller er det litt hipp som happ?

Jeg bruker Make sure sine. Nå er det første syklus jeg tester med prøving på barn nr.2. Men har brukt de når vi prøvde på nr.1 også. Godt fornøyd med de. Bruke graviditetstestene fra det merket også.
Jeg kjøper de på farmasiet.no. Der er det ofte prosenter på de.
 
Jeg bruker Make sure sine. Nå er det første syklus jeg tester med prøving på barn nr.2. Men har brukt de når vi prøvde på nr.1 også. Godt fornøyd med de. Bruke graviditetstestene fra det merket også.
Jeg kjøper de på farmasiet.no. Der er det ofte prosenter på de.

Så bra! Ja, jeg kjøpte inn to pk med graviditetstester til forrige pp, men de kom i posten samme dag som TR:facepalm: Hadde bare brukt normal sine før dette.
 
Ser frem til å begynne med prøving når den tid kommer
Hadde en MA for 1,5 uke siden, og cytotec kur for 1 uke siden idag.

Håper spiren sitter for dere :Heartred
 
Ser frem til å begynne med prøving når den tid kommer
Hadde en MA for 1,5 uke siden, og cytotec kur for 1 uke siden idag.

Håper spiren sitter for dere :Heartred

Off, så trist å høre. ❤️ Hadde MA selv i Augst, med påfølgende cytotec kur. Ikke noe kjekt å gå gjennom.
Takk for ar du heier på oss, og lykke til med prøvingen når du er klar for det.
 
Mer testemas fra meg. Jeg har lest litt rundt nå og det virker som de el testene i stripsform er vanskelig å tolke.

Noen som har erfaringer med den digitale cb?

Da slipper man uvisshet tenker jeg, men er de korrekte? Kan bli dyrt om man går over de 10 dagene da...
 
Mer testemas fra meg. Jeg har lest litt rundt nå og det virker som de el testene i stripsform er vanskelig å tolke.

Noen som har erfaringer med den digitale cb?

Da slipper man uvisshet tenker jeg, men er de korrekte? Kan bli dyrt om man går over de 10 dagene da...
Lurer også på dette. Kjøpte de på 30% avslag med 10 stk mener jeg. Dyrt uansett. Prøvd 2 ganger og alle gangene har den vist negativ...... hmmm... Litt usikker på hvor i syklusen jeg er mtp på EL, første mensdag var for 11 dager siden i morgen :)
 
Lurer også på dette. Kjøpte de på 30% avslag med 10 stk mener jeg. Dyrt uansett. Prøvd 2 ganger og alle gangene har den vist negativ...... hmmm... Litt usikker på hvor i syklusen jeg er mtp på EL, første mensdag var for 11 dager siden i morgen :)

Hvor kjøpte du? :)

Og kjøpte du den som viser 2 dager eller 4 dager? Jeg skjønner ikke helt forskjellen egentlig, hvorfor vil man ha den ene over den andre?
 
Hvor kjøpte du? :)

Og kjøpte du den som viser 2 dager eller 4 dager? Jeg skjønner ikke helt forskjellen egentlig, hvorfor vil man ha den ene over den andre?
Enten var det farmasiet eller 123.apotek.no :)
2 dager var det visst... Måtte sjekke. Visste ikke at det var forskjellige. Tok en til nå og den var også negativ... Hmm... Tror jeg skal kjøpe stimmel i stedet.... Lettere å se økning etc?
 
Jeg bruker bare stripsene, synes det er dyrt nok
:hilarious:Så legger jeg de inn i Premom-appen, synes det funker fint. Jeg har ikke problemer med å tolke dem:happy: tenkte å starte testinga ca CD10ish... Spørs når testene kommer i posten:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp