Ikm v.46 <3

Da hopper eg inn her 30 - pp1 - B4 - EL 29.10 (ca) - IKM 12.11 (ca, uregelmessig mens).
 
Jeg bruker bare stripsene, synes det er dyrt nok
:hilarious:Så legger jeg de inn i Premom-appen, synes det funker fint. Jeg har ikke problemer med å tolke dem:happy: tenkte å starte testinga ca CD10ish... Spørs når testene kommer i posten:hilarious::hilarious:

Jeg bruker også bare strips. Egentlig mest fordi jeg synes det blir dyrt å kjøpe de andre. Synes i grunn ikke det har vært noe problem å tolke dem.
Har ikke brukt Premom appen før, men tenkte jeg skal prøve det nå.
 
Jeg bruker også bare strips. Egentlig mest fordi jeg synes det blir dyrt å kjøpe de andre. Synes i grunn ikke det har vært noe problem å tolke dem.
Har ikke brukt Premom appen før, men tenkte jeg skal prøve det nå.

Kjenner jeg meg selv rett så blir det sikkert begge deler :hilarious::facepalm:
 
Dagens tester, cd 13 :happy:
 

Vedlegg

  • E7A4B699-4C57-4244-BE80-67EFCE55D337.jpeg
    E7A4B699-4C57-4244-BE80-67EFCE55D337.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 71
Gårsdagens og dagens testar lagt inn i to forskjellige appar :anyone har hatt litt el slim og hatt mensmurringar i nokon dagar. Eg syns testane ser langt ifra positive ut, kva syns de? Er appane så forskjellige på resultat. Burde eg legge inn aksjar ikveld? :happy:
 

Vedlegg

  • 81849588-CBD6-4386-ABF2-A7E2602D0250.jpeg
    81849588-CBD6-4386-ABF2-A7E2602D0250.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 63
  • B2FA5B09-6791-4420-995D-1BEA112E53A3.jpeg
    B2FA5B09-6791-4420-995D-1BEA112E53A3.jpeg
    42 KB · Visninger: 65
Gårsdagens og dagens testar lagt inn i to forskjellige appar :anyone har hatt litt el slim og hatt mensmurringar i nokon dagar. Eg syns testane ser langt ifra positive ut, kva syns de? Er appane så forskjellige på resultat. Burde eg legge inn aksjar ikveld? :happy:

Den første appen ser jo ut som hoppet mer enn den andre synes jeg. Merkelig. Men begge viser jo high. Skader vel ikke å legge inn noen aksjer :happy:
 
Den første appen ser jo ut som hoppet mer enn den andre synes jeg. Merkelig. Men begge viser jo high. Skader vel ikke å legge inn noen aksjer :happy:
Ja, eg syns det var merkelig med slik forskjell på dei samme testene :think005 skadar nok ikkje å legge inn askjer, er berre redd det er for tidlig. Cb sin viser at det ikkje er i nærheten av eggløysing.
 
Gårsdagens og dagens testar lagt inn i to forskjellige appar :anyone har hatt litt el slim og hatt mensmurringar i nokon dagar. Eg syns testane ser langt ifra positive ut, kva syns de? Er appane så forskjellige på resultat. Burde eg legge inn aksjar ikveld? :happy:
Ikke helt positive enda. men skader ikke legge inn aksjer, man er mest fertil i dagene rett før EL :) jeg får EL slim 2-3 dager før positiv test. Legger ved skjermdump av mine tester forrige syklus :happy:
 

Vedlegg

  • 9D758A65-5856-437D-B1AF-32FC8DCC8021.jpeg
    9D758A65-5856-437D-B1AF-32FC8DCC8021.jpeg
    37,4 KB · Visninger: 61
Ikke helt positive enda. men skader ikke legge inn aksjer, man er mest fertil i dagene rett før EL :) jeg får EL slim 2-3 dager før positiv test. Legger ved skjermdump av mine tester forrige syklus :happy:
Sjå der ja :happy: da håper eg på å få lagt inn aksjer ikveld og evnt i morgon eller søndag :smiley-angelic001
 
Gårsdagens og dagens testar lagt inn i to forskjellige appar :anyone har hatt litt el slim og hatt mensmurringar i nokon dagar. Eg syns testane ser langt ifra positive ut, kva syns de? Er appane så forskjellige på resultat. Burde eg legge inn aksjar ikveld? :happy:

Enig med Limist. At den første hoppet mer enn den andre. Men ville kanskje prøvd å legge inn aksjer ja. Som Babydrømmen sier er man jo mest fertil dagene rett før EL. Så det trenger ikke være for tidlig å legge inn aksjer.
 
Enig med Limist. At den første hoppet mer enn den andre. Men ville kanskje prøvd å legge inn aksjer ja. Som Babydrømmen sier er man jo mest fertil dagene rett før EL. Så det trenger ikke være for tidlig å legge inn aksjer.
Da håpar eg på ikveld :happy: jobbar 13 timars vakter idag og i morgon, så håpar orket er der ikveld :smiley-angelic001
 
El-testene mine kom ikke før helga:grumpy: de siste gangene jeg har bestilt fra billig-tester har det tatt nesten en uke:dead:
Regner ikke med EL i helga, men ville startet med testinga:hilarious:....
Håper de ligger i posten på mandag!
 
El-testene mine kom ikke før helga:grumpy: de siste gangene jeg har bestilt fra billig-tester har det tatt nesten en uke:dead:
Regner ikke med EL i helga, men ville startet med testinga:hilarious:....
Håper de ligger i posten på mandag!
Tek ca 1 veke før dei kjem når eg bestiller og :wtf: kjedelig å vente når ein klør etter å få teste :p
 
Back
Topp