Ikm v.46 <3

Så spennende! Skal dere flytte langt? Eller i nærområdet? Håper at dere får solgt fort :)

Veldig spennende. Krysser fingrene for et bud de nærmeste dagene.
Vi har kjøpt oss større hus. Samme bygd som vi bor i. Bare en litt annen plass i bygda. Til nå har vi hatt et lite hus på 95m2 med bare en etasje og ikke noe særlig hage. Men nå har vi kjøpt oss større hus med 3 etasjer (ubebygget kjeller) og stor hage.

Her var EL testen lav i dag også. Egentlig skal EL være i løpet av de neste dagene ut fra appen. Men virker ikke helt slik ut fra testene. Får vel bare vente å se.

Vi driver og skal selge hus og har hatt visning i dag, så har vært litt full guffe her. To ulike på visning. Begge veldig interessert i følge megler. Så blir spennende om det kommer bud de neste dagene.

Helt samme her. El testene er lave. Men kan kanskje plutselig hoppe opp?

Tok første digitale i går, så er spent på å ta den igjen etterpå. Regner med man må ha et utgangspunkt for å kunne detektere oppgang.

Veldig spennende. Krysser fingrene for et bud de nærmeste dagene.
Vi har kjøpt oss større hus. Samme bygd som vi bor i. Bare en litt annen plass i bygda. Til nå har vi hatt et lite hus på 95m2 med bare en etasje og ikke noe særlig hage. Men nå har vi kjøpt oss større hus med 3 etasjer (ubebygget kjeller) og stor hage.
Det blir godt :D Vi bodde i en liten leilighet på ca 70 kvm og kjøpte hus på 250 kvm (2 etg). Så deilig :) Men mye husarbeid hehe.

Når tar dere over det nye huset? :)

Fant ut nå at man ikke trenger å ikke drikke de 4timene før man tar el test fra cb digital. Må bare holde seg i fire timer. Det hjelper jo mye :D

Helt samme her. El testene er lave. Men kan kanskje plutselig hoppe opp?

Tok første digitale i går, så er spent på å ta den igjen etterpå. Regner med man må ha et utgangspunkt for å kunne detektere oppgang.
Jeg gikk fra supersvak el-test til positiv på bare noen timer. Så de kan stige veldig fort :)

Her har el-testen steget bittelitt fra i går kveld. Tester igjen i ettermiddag:happy: ser ut som om premom appen har regnet rett hvis det fortsetter å øke nå.

Cd15 i dag:happy:

3 dpo, dagane sneglar seg avgårde :) små murringer fortsatt, småvondt i ryggen og trøtt som eit udyr :dead::joyful:
Dagene går alltid sakte i dro-land :bored: Har mest sannsynlig eggløsning i dag og jeg grugleder meg til dpo. Spennende, samtidig som det er utrolig nervepirrende. Man går jo bare rundt og leter etter symptomer hele tiden :hilarious:

Dagene går alltid sakte i dro-land :bored: Har mest sannsynlig eggløsning i dag og jeg grugleder meg til dpo. Spennende, samtidig som det er utrolig nervepirrende. Man går jo bare rundt og leter etter symptomer hele tiden :hilarious:
Ja, kjenner etter kvar dag :wacky: blir jo gal av mindre :joyful: syns dette er den verste ventetiden.

Her ser jeg økning på testene, men premom er ikke enig med meg:hilarious: får se om det er høy nok økning i morgen tidlig for at premom skal registrere økning:hilarious:

Ifølge premom kan eggløsning være på fredag, så vi får se da. Testene pleier å gjøre et hopp etterhvert:happy:

Enig med dere at dpo-dagene er nervepirrende... Syntes det blir vanskeligere og mer nervepirrende for hver pp:sorry:...

Vil prøve å holde meg til iallefall 10 dpo, om ikkje heilt over ikm :joyful: men tvilar på eg klarar holde meg så lenge :p
Hehe, blir spennende å følge med på deg... Siden vi har nokså like symptomer. Vondt i korsryggen, ømme brystvorter og trøtt. Ikke like trøtt som i går, men jeg sov i nesten 10 timer i natt :D

Hehe, blir spennende å følge med på deg... Siden vi har nokså like symptomer. Vondt i korsryggen, ømme brystvorter og trøtt. Ikke like trøtt som i går, men jeg sov i nesten 10 timer i natt :D
Ja, me får håpa på gode nyheter denne pp :joyful: skal prøve å slutte å leite etter symtomer, men det er ikkje lett :p her må eg ha ein kvil på ettermiddag når eg har vore på dagvakt :dead:

Ja, me får håpa på gode nyheter denne pp :joyful: skal prøve å slutte å leite etter symtomer, men det er ikkje lett :p her må eg ha ein kvil på ettermiddag når eg har vore på dagvakt :dead:
Vi krysser fingrene for det :) Jobber for det meste kveld, så jeg kan sove lenge på morningene :) Mannen tar ungene da :) Så slipper jeg å bli helt ødelagt hehe

Har 3 CB early tester. Skal forsøke å holde meg til dagen før IKM eller på IKM. Usikker på om det blir 7 eller 9/11 egentlig. I forrige uke hadde jeg 26 dager og da er det den 7/11, men om det er vanlig denne mnd så er det den 9/11 :)

Vi krysser fingrene for det :) Jobber for det meste kveld, så jeg kan sove lenge på morningene :) Mannen tar ungene da :) Så slipper jeg å bli helt ødelagt hehe

Har 3 CB early tester. Skal forsøke å holde meg til dagen før IKM eller på IKM. Usikker på om det blir 7 eller 9/11 egentlig. I forrige uke hadde jeg 26 dager og da er det den 7/11, men om det er vanlig denne mnd så er det den 9/11 :)
Her jobbar eg ettermiddag og dagvakter og lange vakter på helg, men no skal eg heldigvis ha 2 fri helger :happy: mannen jobbar dagtid på Hydro, så eg må uansett opp om morningane for å få ungane på skulen :dead: Eg ventar på tidligtester i posten, så eg får sjå kor lenge eg klarar å holde meg :joyful:

Her jobbar eg ettermiddag og dagvakter og lange vakter på helg, men no skal eg heldigvis ha 2 fri helger :happy: mannen jobbar dagtid på Hydro, så eg må uansett opp om morningane for å få ungane på skulen :dead: Eg ventar på tidligtester i posten, så eg får sjå kor lenge eg klarar å holde meg :joyful:
Åh, skjønner godt du blir sliten når du holder fortet gående hjemme :) Hvil når du kan :)

Har også fri i 2 helger nå, blir skikkelig digg :) Men greit med ekstra penger da :D

Hehe, oppdater her om du tester før da :D

Back
Topp