IKM uke 9

Jeg kan settes på TR. Den kom for fullt i dag. :sorry:
Gratulerer til dere som er gravide:Heartred og lykke til i neste periode til alle andre :thumleft

Her steg tempen igjen i dag, og FF mener jeg har hatt "triphasic". Men enda negativ test, 25mlu test.. Men vet det er litt dårlig fargestoff på de testene jeg har nå, så håper det bare er det... og prøver ny test igjen i morgen. Er 13 dpo i dag..
20200227_073132.jpg

10 dpo og negativ test som forventet:hilarious: Har fortsatt et par dager å gå på, men kjenner antydning til at mensen snart er på vei... så da er det bare å innstille seg på en ny pp med positive tanker og godt mot!:D

Kan settes på tr, begynt å spotte...

Kan settes på TR... Den gode nyheten er at syklusen ble på 28 dager med Letrozol o_O

Er det første runde med Letrozol? Hvor mange mg og hvilken syklusdag begynner du?

Skal på Letrozol neste PP om det ikke er noe på gang nå. Digg med helt etter boka syklus da!

Er det første runde med Letrozol? Hvor mange mg og hvilken syklusdag begynner du?

Skal på Letrozol neste PP om det ikke er noe på gang nå. Digg med helt etter boka syklus da!
Var første runde ja :) usikker på mengde, men var en tablett om dagen fra CD 4 -CD 8. Ser det er likt ulikt hva folk får beskjed om. Jeg fikk i alle fall El på ca 14 I motsetning til 18-20

Vedlegg

• CB66078E-CE83-4E9A-9009-F9F53F587B49.jpeg
    CB66078E-CE83-4E9A-9009-F9F53F587B49.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 136
Jeg blir så glad, så glad :love7 Ca 10 DPO. Kan settes på gravid, og håper på at denne vesle klamrer seg fast til november :Heartbigred Krysser fingrene for mange flere positive her!

IMG_0147.JPG

Last edited:
:Heartred
Jeg blir så glad, så glad :love7 Ca 10 DPO. Kan settes på gravid, og håper på at denne vesle klamrer seg fast til november :Heartbigred Krysser fingrene for mange flere positive her, og om noen ønsker rimelige el-tester fra Clearblue (dobbel hormonindikator) og ValMed (dansk) til neste pp - send meg gjerne en pm :hello2

Vis vedlegget 319886

Åååh, for et vakkert syn:angel8:excited001:love017 gratulerer sååå mye:Heartred

Jeg hadde TR fra 22.02 til 25.02 nå.. Men det er den svakeste Tr jeg har hatt, det var sånn at jeg egentlig ikke trengte å bruke tampong.. Nå to dager ette tr så kjenner jeg fortsatt murringer i magen og plustelig mye utflod, er det mulig å få blødning over flere dager og fortsatt være gravid? Nå har jeg ikke tørt å testet enda, men synes disse murringene og utflod/slim var veldig merkelig da jeg ikke har hatt det slik etter tr før... o_O

Jeg hadde TR fra 22.02 til 25.02 nå.. Men det er den svakeste Tr jeg har hatt, det var sånn at jeg egentlig ikke trengte å bruke tampong.. Nå to dager ette tr så kjenner jeg fortsatt murringer i magen og plustelig mye utflod, er det mulig å få blødning over flere dager og fortsatt være gravid? Nå har jeg ikke tørt å testet enda, men synes disse murringene og utflod/slim var veldig merkelig da jeg ikke har hatt det slik etter tr før... o_O

Hmm... ville tatt en test, og på en måte kunne fått undringen ut av verden:) Noen ganger kan tr være uvanlig kort... noen ganger kan el komme rett etter tr. Noen ganger kan til og med el komme samtidig som tr. Det er liksom ikke noen fasit:wtf: :rolleyes:

20200228_001856.jpg

Tok denne i kveld.. Er rsfu test, men burde kanskje vært sterkere siden jeg er 13 dpo, evt så kan FF ha kommet på EL? Syns ikke den ser grå ut i virkeligheten..

Back
Topp