Trulteguri
Betatt av forumet
Jeg kan settes på TR. Den kom for fullt i dag. 
Gratulerer til dere som er gravide
og lykke til i neste periode til alle andre 

Gratulerer til dere som er gravide
og lykke til i neste periode til alle andre Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

og lykke til i neste periode til alle andre
Har fortsatt et par dager å gå på, men kjenner antydning til at mensen snart er på vei... så da er det bare å innstille seg på en ny pp med positive tanker og godt mot!Kan settes på TR... Den gode nyheten er at syklusen ble på 28 dager med Letrozol![]()
Ser kanskje en antydning til strek? Men vanskelig å si om det er skygge. Den ser kanskje litt smal ut? Får du til å redigere litt?
Jeg ser noe

Var første runde jaEr det første runde med Letrozol? Hvor mange mg og hvilken syklusdag begynner du?
Skal på Letrozol neste PP om det ikke er noe på gang nå. Digg med helt etter boka syklus da!

Ca 10 DPO. Kan settes på gravid, og håper på at denne vesle klamrer seg fast til november
Krysser fingrene for mange flere positive her!Tok meg friheten og inverterte bildet ditt. Ser litt her!![]()
-tok en ny test nå i kveld, den var helt negativ, så tør ikke håpe så veldig. Litt.. 
Jeg blir så glad, så gladCa 10 DPO. Kan settes på gravid, og håper på at denne vesle klamrer seg fast til november
Krysser fingrene for mange flere positive her, og om noen ønsker rimelige el-tester fra Clearblue (dobbel hormonindikator) og ValMed (dansk) til neste pp - send meg gjerne en pm
Vis vedlegget 319886

gratulerer sååå mye
Jeg hadde TR fra 22.02 til 25.02 nå.. Men det er den svakeste Tr jeg har hatt, det var sånn at jeg egentlig ikke trengte å bruke tampong.. Nå to dager ette tr så kjenner jeg fortsatt murringer i magen og plustelig mye utflod, er det mulig å få blødning over flere dager og fortsatt være gravid? Nå har jeg ikke tørt å testet enda, men synes disse murringene og utflod/slim var veldig merkelig da jeg ikke har hatt det slik etter tr før...![]()