Kanskje det dukker opp en positiv test snart?Ventet å våkne med tr i dag, men ingentingEr på CD28, 13dpo (har i gjennomsnitt 26-dagerssykluser). Tre forskjellige tester er negative. Tempen holder seg over coverline.... Forstår ingenting
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det dukker opp en positiv test snart?Ventet å våkne med tr i dag, men ingentingEr på CD28, 13dpo (har i gjennomsnitt 26-dagerssykluser). Tre forskjellige tester er negative. Tempen holder seg over coverline.... Forstår ingenting
![]()

Kanskje det dukker opp en positiv test snart?krysser fingrene
![]()
Hei
Jeg hadde IKM i går, har hatt kraftige menssmerter i en uke i forkant. Blødde i går, men det har stoppet opp helt igjen i dag. Tok test på lørdag 11-12 dpo, negativ test.
jeg vurderer nesten å teste på nytt, siden menstruasjonen har vært så rar. Men temperaturen har falt igjen, så da er det vel umulig at jeg er gravid? Noen som vet? Prøver å ikke svi av flere tester helt unødvendig, men det er vanskelig :-D noen med erfaringer fra temp og graviditet?
Men kanskje vent et par dager før du tester igjen, så får evt HCG mulighet til å stige litt? 
Har søkt endel på tempfall og graviditet. Det virker som at det et mulig å være gravid selv om tempen går ned... på samme måte som at noen ikke får utslag på HCG etter flere uker etc. Sååå, virker som alt er mulig alltid spør du megMen kanskje vent et par dager før du tester igjen, så får evt HCG mulighet til å stige litt?
Masse lykke til, håper for deg
![]()
hvordan ligger dere andre ann?
Så spennendeSkygge på 25mlu test i dag 12 dpo, så usikker... tempen ligger enda godt over coverline, men mistet liksom litt motet når det ikke kom noe tydelig svar 12 dpo... Kanskje jeg er en av de som ikke får positiv test før ikm, som er lørdag eller søndag...hvordan ligger dere andre ann?
Legger med temp kurven min.. Vis vedlegget 319735
Blir litt forvirret av negativ test, når kurven ser slik ut![]()
Er så ivrig etter å teste, så tok en tidligtest i går og i dag, men selvfølgelig ingen antydning til strek... Men jeg har jo fortsatt noen dager igjen, så jeg får vel ikke gi opp håpet riktig enda
går dagen lang og kjenner etter alle mulige tegn, og planlegger hva man eventuelt kan prøve å gjøre bedre neste pp
Ja jeg har testet i dag også! Negativså nå er det bare å vente på tr
hvordan går det med deg da??
![]()

Så spennendehåper for deg/dere
Jeg har negative tester på mandag og i går! Positiv test på søndag så jeg er nok ute av gamet denne pp
tr i morgen! Men ingen mens murringer ennå! Så er lov å håpe
![]()

da blir neste ikm i uke 13
lykke til alle sammenDa ses vi i uke 13Da kom tr snikende i dag! Men etter sjekk denne uka hvor alt så bra ut så senker vi skuldrene og ser fremover, klar for pp7 med godt motda blir neste ikm i uke 13
Håper på flere positive her utover i ukalykke til alle sammen
![]()

lykke til resten av gjengen her inne Tror tr kommer hvert øyeblikk! Litt rosa på papiret nå å da kommer det gjerne med en gang. Glad for å starte ny pphåpe på en slutten av året baby
lykke til resten av gjengen her inne
Bestilt el tester og g tester fra eBay nå så de skulle komme i begynnelsen av Mars
så da skal jeg være klar
da blir det ikm i uke 13 neste
![]()
Temper du også? Vet du om det er en gruppe for uke 13? Jeg finner den ikke
Ingen gruppe enda, så bare å lage!Slutten av året babyTemper du også? Vet du om det er en gruppe for uke 13? Jeg finner den ikke
![]()

Fikk ikke dreisen på den tempinga jeg! For jeg sover så dårlig å oppe om nattan og er umulig å tempe til samme tid hver dag når jeg har forskjellige vakter på jobben.Slutten av året babyTemper du også? Vet du om det er en gruppe for uke 13? Jeg finner den ikke
![]()
Så vi får se om jeg gidder! Nei finnes ingen gruppe ennå
Har ikke bilde, men tar en ny om et par dager og håper på en enda finere strek 
Fikk ikke dreisen på den tempinga jeg! For jeg sover så dårlig å oppe om nattan og er umulig å tempe til samme tid hver dag når jeg har forskjellige vakter på jobben.Så vi får se om jeg gidder! Nei finnes ingen gruppe ennå
lurer på om jeg bare skal prøve å ikke tenke så mye på den prøvingen denne måneden å bare kose meg og slappe av
tenkte å kjøre på med wild yam etter el. Har en del piller igjen! Det funka sist når jeg mista men er redd for om det var det som gjorde at jeg mista? Ikke vet jeg! Noen som bruker det??
![]()
men det er jo forskjellig for alle! 

Denne rundens EL-test ble endelig positiv 17/2, negativ dagen etter. Trodde TR kom for tidlig i helga, men har ikke blødd noe mer. Tok en test idag med følsomhet 25 mIU/mL - svakt, men tydelig positiv, så tipper kanskje det var festeblødning jeg hadde 6 DPOHar ikke bilde, men tar en ny om et par dager og håper på en enda finere strek
![]()