IKM uke 9

;)
I dag har jeg bare en skikkelig dårlig dag. Magefølelsen min sier at det ikke går veien denne måneden heller. Har ingen symptomer som skulle tilsi at noe er på gang.

Er det grunn til bekymring hvis det ikke klaffer denne måneden heller? Både jeg og mannen er unge og friske (etter alt vi vet i alle fall). Bør vi bestille fertilitetssjekk hvis det ikke går nå etter tredje forsøk?

Mannen spør med store forventninger hver dag «er du gravid nå da?». Jeg vet han blir dødsskuffet hvis det ikke går nå, for da kommer vi til å vente til august med å prøve igjen. Vi hadde håpet å ha med oss en liten en inn i neste juleferie.

Føler så veldig med deg! Har det akkurat på samme måte, bare vi er i pp6. Trodde jo ikke at dette skulle skje oss. Vi skulle bli gravid på første forsøk vi...:shy: Vi skal sjekke oss etter denne pp’n, mest for å få fred i oss selv, og bare vite at det ikke er noe galt. Så får vi slappet av og kost oss mer med hele prosessen. Men det er klart det gjør vondt når det virker som alle rundt oss klarer det på første (eller et av de) første forsøkene...
Kan jeg spørre hvorfor dere skal ha et halvt års pause hvis det ikke klaffer nå? :smiley-angelic003

Last edited:
Føler meg deg... Skal teste nå og gruer meg mer enn jeg gleder meg.. orker ikke flere slag i trynet.. :banghead:

Men selvom det ikke føles slik er ikke 3pp mye, MEN hvis det beroliger dere kan dere jo alltids ta en fertilitets sjekk for å bli betrygget om at alt er bra. Noen gjør dette til og med før de begynner å prøve.

Vi sjekket oss da det var gått 6mnd hos Hausken for 2700kr og for oss var det verdt pengene. Da vet vi mer hvor vi står og hva vi skal forholde oss til.

Håper dagen snarr blir bedre for deg!:Heartred

Har du testet i dag soontobemama?

Ser du skriver at dere var på Hausken. Har du noen tips? Til spørsmål for eksempel? Var dere fornøyde? Vi tenker kanskje å bestille time der...

7dpo i morgen :) da ryker første test:facepalm:

hvilken test bruker du så tidlig?:happy::signs003
Jeg er 8 dpo i morgen. Fortsatt ikke fått early-testene, så har bare 25ml å teste med... er det noen vits å bruke de så tidlig?

hvilken test bruker du så tidlig?:happy::signs003
Jeg er 8 dpo i morgen. Fortsatt ikke fått early-testene, så har bare 25ml å teste med... er det noen vits å bruke de så tidlig?
Jeg har bare babyplan sine tidligstrimler :p kommer nok ikke til å få noe utslag så tidlig så er vel ikke noe vits egentlig! Men jeg er testegal og vet at noen får utslag så tidlig. Og på nettsiden til babyplan tror jeg at jeg leste at du kan få positivt utslag oppimot 1 uke før mens:) så jeg bare begynner jeg å teste jeg :banghead::p:D

Jeg har bare babyplan sine tidligstrimler :p kommer nok ikke til å få noe utslag så tidlig så er vel ikke noe vits egentlig! Men jeg er testegal og vet at noen får utslag så tidlig. Og på nettsiden til babyplan tror jeg at jeg leste at du kan få positivt utslag oppimot 1 uke før mens:) så jeg bare begynner jeg å teste jeg :banghead::p:D

Det hadde jeg også gjort hvis de var i hus:woot: Lykke til! Hold oss oppdatert :happy093

Det hadde jeg også gjort hvis de var i hus:woot: Lykke til! Hold oss oppdatert :happy093
Når får du dine tester??? :joyful::joyful: Jeg er ram på å bruke tester :banghead: flau over meg selv! Men tror ikke det er noe vits i å bruke de vanlig testene ennå! Jeg har kun tidlig tester! Kanskje jeg har et par fra normal! Men de er i tilegg elendige så de blir sånn nødløsning :facepalm::p jeg holder dere oppdatert det må du også når du begynner :)

Når får du dine tester??? :joyful::joyful: Jeg er ram på å bruke tester :banghead: flau over meg selv! Men tror ikke det er noe vits i å bruke de vanlig testene ennå! Jeg har kun tidlig tester! Kanskje jeg har et par fra normal! Men de er i tilegg elendige så de blir sånn nødløsning :facepalm::p jeg holder dere oppdatert det må du også når du begynner :)

håper de kommer ila uka :-) Hvis ikke løper jeg på apoteket...:nailbiting: det skal jeg gjøre!

Har blitt så lett varm de siste dagene! Nesten som hetetokter.. er vel progesteronøkningen som er skyld i det kanskje? Kan ikke huske det fra vanlige lutealfaser, men da tenker jeg jo heller ikke på det:p Skal hjem fra rehabilitering i morgen etm, tenker jeg prøver en test torsdag morgen. Kanskje 9 DPO, kanskje 7 DPO, ikke godt å si;)

I dag har jeg ligget rett ut på sofaen under flere ullpledd, fryser og skjelver omtrent. Sovet nesten hele dagen. Merkelig følelse i kroppen, kribler og «rusher» på en måte. Kjennes som influensa, men ingen feber eller smerter eller andre symptomer :bored: noen som har opplevd dette som tidlige symptomer? 7dpo i dag...

I dag har jeg ligget rett ut på sofaen under flere ullpledd, fryser og skjelver omtrent. Sovet nesten hele dagen. Merkelig følelse i kroppen, kribler og «rusher» på en måte. Kjennes som influensa, men ingen feber eller smerter eller andre symptomer :bored: noen som har opplevd dette som tidlige symptomer? 7dpo i dag...

Jeg hadde akkuratt det samme igår, bare at jeg var glod varm... Lå på sofaen hele dagen, hodepine og søvning hele dagen.. Den siste uken har jeg sovet uten dyne for jeg har vært så varm om nettene (vinduet er åpent itillegg). Jeg pleier alltid å være frysepinne..:D 9dpo her

Jeg hadde akkuratt det samme igår, bare at jeg var glod varm... Lå på sofaen hele dagen, hodepine og søvning hele dagen.. Den siste uken har jeg sovet uten dyne for jeg har vært så varm om nettene (vinduet er åpent itillegg). Jeg pleier alltid å være frysepinne..:D 9dpo her

Så spennende! Spesielt at det var helt motsatt. Du måler heller ikke feber? Når tester du?:nailbiting::)

Så spennende! Spesielt at det var helt motsatt. Du måler heller ikke feber? Når tester du?:nailbiting::)

Ingen feber her nei.. Bare svimmel å helt rar i kroppen:wacky: Idag har jeg merket at puppene er ømme om jeg kommer bort i dem og brystvortene helt stive hele tiden.. Jeg tenker at jeg begynner å teste på torsdag om jeg klarer å vente:nailbiting::nailbiting: Når begynner du?:)

Ingen feber her nei.. Bare svimmel å helt rar i kroppen:wacky: Idag har jeg merket at puppene er ømme om jeg kommer bort i dem og brystvortene helt stive hele tiden.. Jeg tenker at jeg begynner å teste på torsdag om jeg klarer å vente:nailbiting::nailbiting: Når begynner du?:)

Skal til legen for noe imorgen, men lurer på om jeg skal be han om og ta en blodprøve, men lurer på om det er for tidelig??o_O

Har bare 25ml liggende hjemme... så er vel ikke noe vits i å prøve de i morgen. Men tror jeg kommer til å teste fra torsdag selv:nailbiting: :signs003

Skal til legen for noe imorgen, men lurer på om jeg skal be han om og ta en blodprøve, men lurer på om det er for tidelig??o_O

Det skader jo ikke, skal vises på blodprøve fra 6-8 dpo:signs003

Back
Topp