~IKM Uke 9[emoji41]~

Da kom tanta trampende inn på besøk, hun har hengt fra seg frakken, satt kofferten på gjesterommet og sitter nå i godstolen og krever sjokolade og annet godt! :shifty: Hun var verken invitert eller velkommen! :shifty: Må legge en plan for hvordan jeg skal holde henne borte neste pp ;) Lykketil alle dere andre :):Heartred
 
Da kom tanta trampende inn på besøk, hun har hengt fra seg frakken, satt kofferten på gjesterommet og sitter nå i godstolen og krever sjokolade og annet godt! :shifty: Hun var verken invitert eller velkommen! :shifty: Må legge en plan for hvordan jeg skal holde henne borte neste pp ;) Lykketil alle dere andre :):Heartred
HAHA !!! Unnskyld at jeg ler men det der var fantastisk sagt:laughing021
Lei for at hun kom til deg denne mnd, er ikke grei hun der tanta:smiley-angry019
 
Da kom tanta trampende inn på besøk, hun har hengt fra seg frakken, satt kofferten på gjesterommet og sitter nå i godstolen og krever sjokolade og annet godt! :shifty: Hun var verken invitert eller velkommen! :shifty: Må legge en plan for hvordan jeg skal holde henne borte neste pp ;) Lykketil alle dere andre :):Heartred

Arh, be henne pakke kofferten sin igjen og komme seg vekk så en ny EL kan komme på
Besøk, som er en mye hyggeligere gjest. Lykke til neste PP[emoji173]️
 
Da kom tanta trampende inn på besøk, hun har hengt fra seg frakken, satt kofferten på gjesterommet og sitter nå i godstolen og krever sjokolade og annet godt! :shifty: Hun var verken invitert eller velkommen! :shifty: Må legge en plan for hvordan jeg skal holde henne borte neste pp ;) Lykketil alle dere andre :):Heartred

Godt du har humoren i behold [emoji23] Men håper virkelig hu holder seg vekke fra deg neste pp!
 
Venter fælt på at det skal bli onsdag så jeg kan teste (12dpo da) Selvom jeg egentlig ikke har noen tro. Skal ikke klage da jeg kun er i pp2, men var så kjipt at det klaffet, men så gikk det ikke likevel i første runde..
 
Venter fælt på at det skal bli onsdag så jeg kan teste (12dpo da) Selvom jeg egentlig ikke har noen tro. Skal ikke klage da jeg kun er i pp2, men var så kjipt at det klaffet, men så gikk det ikke likevel i første runde..

Er bare 5 DPO og kjenner det klør etter å teste[emoji14] jeg tør ikke håpe på noe, føler skuffelsen blir større og større for hver gang... håper spiren sitter hos deg[emoji4]
 
I morgen er jeg 11/12dpo og skal ta en ny test! Begynner å kjenne at jeg er spent nå. Testen jeg tok 9/10 hadde jeg ingen forventninger til, så ble ikke trist da den var hvit, men nå KAN den jo virkelig være positiv om det har klaffet[emoji173]️ Skummelt og spennende. Har ikke trua, men håper jo...:) Har ingen symptomer, annet enn litt «øm» i livmorområdet. Pleier ikke være det, men kan fint være andre årsaker enn graviditet til det[emoji28]
 
Er bare 5 DPO og kjenner det klør etter å teste[emoji14] jeg tør ikke håpe på noe, føler skuffelsen blir større og større for hver gang... håper spiren sitter hos deg[emoji4]

Ligget en dag foran deg og kjenner til det :happy090 Men ikke våget å teste enda da
 
9dpo i dag. Tatt en RFSU tidlig test. Lurer søren meg på om ikke jeg ser noe her... noen andre som ser det samme? [emoji33][emoji1317] aldri brukt disse testene før, så vet ikke om de er kjent for skygge eller noe annet. Krysser fingrene[emoji173]️

IMG_7026.jpg
IMG_7025.jpg
IMG_7027.jpg
 
Back
Topp