~IKM Uke 9[emoji41]~

Det er vanskelig å tro det! :eek: Helt uvirkelig!

Er livredd dette skal gå galt. Tør så vidt gjøre nr 2 i frykt for å presse noe ut :p

Skjønner det, så deilig følelse :happy: du har ikke fått forstoppelse? Jeg hadde mensmurringer i går og i dag ingenting. Fortsatt 4 dager til ikm.. Mulig jeg kan teste nå, men tørr ikke:facepalm:
 
Skjønner det, så deilig følelse :happy: du har ikke fått forstoppelse? Jeg hadde mensmurringer i går og i dag ingenting. Fortsatt 4 dager til ikm.. Mulig jeg kan teste nå, men tørr ikke:facepalm:

Nei, men er veldig oppblåst og har mye luft i magen. Buksene og trusene er litt trange. [emoji14] Kjæresten ser der også. [emoji23]

Ville tatt en test jeg, men det er meg da. Er veldi nervepirrende når man tester før ikm da, følge med på økningen [emoji14]
 
Jeg skulle vært i denne IKM gruppen. Tokk meg en mnd pause fra forumet og ga opp litt.
Men nå har det klaffet positiv graviditetstest i dag [emoji16]
Får plutselig ikke til å legge ut bilde av graviditetstesten.

IKM 27 feb EL 12 feb PP 8 b 3 positiv graviditetstest i dag
Så gøy:D gratulerer så masse:)
 
IMG_5900.jpg

10/11 dpo i dag [emoji4]
Men hviiiiite tester.. bare vente på TR på tirsdag da.
 
Last edited:
13 DPO! IKM på tirsdag! Har gitt opp denne PP :(
 

Vedlegg

  • 0FBAC1B0-82B5-4D5E-B1CE-D01CC477A10E.jpeg
    0FBAC1B0-82B5-4D5E-B1CE-D01CC477A10E.jpeg
    150,7 KB · Visninger: 54
B20F0716-A67A-4898-BF80-763343B08234.jpeg
61E0D4D8-DDEF-4364-B9C4-FAAB2B43C631.jpeg
11 dpo i dag og fremdeles negative tester :sorry: Begynte faktisk å få litt håp i går da jeg merket jeg hadde pittelitt brunlig utflod, og håpet derfor at det var tegn på en festeblødning på samme måte som jeg hadde sist måned (var gravid, men var kjemisk). Derfor skuffa i dag da testen allikevel var negativ. Syns kanskje jeg kunne skimte en nesten usynlig skygge på testen i dag, når jeg la all godvilje til, men jeg tror helt ærlig at det er ønskedrømmene mine som ser streker der det egentlig ikke fins streker :banghead::p Uansett, så «sent» som 11 dpo burde man vel uansett hatt en ganske tydelig strek nå, om man var gravid mener jeg?
 
Last edited:
Vis vedlegget 245965 Vis vedlegget 245962 11 dpo i dag og fremdeles negative tester :sorry: Begynte faktisk å få litt håp i går da jeg merket jeg hadde pittelitt brunlig utflod, og håpet derfor at det var tegn på en festeblødning på samme måte som jeg hadde sist måned (var gravid, men var kjemisk). Derfor skuffa i dag da testen allikevel var negativ. Syns kanskje jeg kunne skimte en nesten usynlig skygge på testen i dag, når jeg la all godvilje til, men jeg tror helt ærlig at det er ønskedrømmene mine som ser streker der det egentlig ikke fins streker :banghead::p Uansett, så «sent» som 11 dpo burde man vel uansett hatt en ganske tydelig strek nå, om man var gravid mener jeg?

Håpet er jo ikke ute før TR kommer[emoji4] er mange som ikke får posetiv test før IKM
 
Håpet er jo ikke ute før TR kommer[emoji4] er mange som ikke får posetiv test før IKM
Sant det :happy: Er bare det at når jeg ble gravid med datteren min for 6 år siden fikk jeg positiv test 8-9 dpo, men trenger sikkert ikke å være likt fra gang til gang :)
 
Jeg skulle vært i denne IKM gruppen. Tokk meg en mnd pause fra forumet og ga opp litt.
Men nå har det klaffet positiv graviditetstest i dag [emoji16]
Får plutselig ikke til å legge ut bilde av graviditetstesten.

IKM 27 feb EL 12 feb PP 8 b 3 positiv graviditetstest i dag

Gratulerer. [emoji16]
 
Jeg har heller ikke klart å holde meg [emoji23] 7dpo ingen antydning en gang. Hadde egentlig ikke tenkt å sjekke før neste helg. Men klarer bare ikke holde meg.

Har så ømme bryster at jeg hele tiden tenker på tester.. men, skal IKKE teste i morgen. Har nemlig noen tidlig tester som er ventet med posten i morgen. Så da kan jeg like så godt vente.
 
Jeg har heller ikke klart å holde meg [emoji23] 7dpo ingen antydning en gang. Hadde egentlig ikke tenkt å sjekke før neste helg. Men klarer bare ikke holde meg.

Har så ømme bryster at jeg hele tiden tenker på tester.. men, skal IKKE teste i morgen. Har nemlig noen tidlig tester som er ventet med posten i morgen. Så da kan jeg like så godt vente.
Ømme bryster har jeg ikke,men jeg går hele tiden å knar de for å se om det kommer:knegg: Herregud så dumt:knegg:
Jeg tenker helt annerledes enn deg, jeg venter 3 tidlig tester i posten og har 2 liggende så da kan jeg teste imorgen og tirsdag ogsålaughing6
Damer i DPO land burde seriøst bli sjekket for sinnsykdom,føler meg helt idiot:knegg:
 
Ømme bryster har jeg ikke,men jeg går hele tiden å knar de for å se om det kommer:knegg: Herregud så dumt:knegg:
Jeg tenker helt annerledes enn deg, jeg venter 3 tidlig tester i posten og har 2 liggende så da kan jeg teste imorgen og tirsdag ogsålaughing6
Damer i DPO land burde seriøst bli sjekket for sinnsykdom,føler meg helt idiot:knegg:

Hahhah, føler med deg! Spot on, jeg går også å kjenner etter om brystene er blitt ømme :hilarious: er jo så individuelt hvilke tidlige symptomer man får, det er sjelden likt, og mange får ikke særlige symptomer så tidlig. Men leste en artikkel på nett om svangerskap fra uke til uke, og da stod det under uke 3 at mensmurringer kan være et et tidlig symptom, og det har jeg hatt av og på siden onsdag... Så håper, men forbereder Meg på TR til torsdag :happy:
 
Hahhah, føler med deg! Spot on, jeg går også å kjenner etter om brystene er blitt ømme :hilarious: er jo så individuelt hvilke tidlige symptomer man får, det er sjelden likt, og mange får ikke særlige symptomer så tidlig. Men leste en artikkel på nett om svangerskap fra uke til uke, og da stod det under uke 3 at mensmurringer kan være et et tidlig symptom, og det har jeg hatt av og på siden onsdag... Så håper, men forbereder Meg på TR til torsdag :happy:
JAa samme her,har hatt murringer helt siden EL egentlig og det pleier jeg aldri å ha utenom EL og mens...forrige gang jeg var gravid (mistet) så hadde jeg også disse murringene.. så det kan jo være et tegn :D
Tror vi gjør lurt i å prøve å ha beina på jorda men fy flate så vanskelig det er når man er i sin egen kropp HELE tiden !
 
Back
Topp