~IKM Uke 9[emoji41]~

JAa samme her,har hatt murringer helt siden EL egentlig og det pleier jeg aldri å ha utenom EL og mens...forrige gang jeg var gravid (mistet) så hadde jeg også disse murringene.. så det kan jo være et tegn :D
Tror vi gjør lurt i å prøve å ha beina på jorda men fy flate så vanskelig det er når man er i sin egen kropp HELE tiden !

Ja! Det er kjempevanskelig. Man blir smågal! Når har du ikm? Dette blir uansett utfall, en spennende uke. :rolleyes:
 
Jeg måtte gå fra middagsbordet og legge meg.. Har så kraftige mensmurringer, og jeg har ikke sluttet på hormoner enda :confused:
 
Ja! Det er kjempevanskelig. Man blir smågal! Når har du ikm? Dette blir uansett utfall, en spennende uke. :rolleyes:
Ja er superspent!! Har ikke IKM før tirsdag uken etterpå men jeg får jo uansett vite engang denne uken om det er noe der inne eller ikke ☺️ Fikk pos test tidlig forrige gang og håper jeg får det denne gang også OM det er noe inni der ☺️
 
Ja er superspent!! Har ikke IKM før tirsdag uken etterpå men jeg får jo uansett vite engang denne uken om det er noe der inne eller ikke ☺️ Fikk pos test tidlig forrige gang og håper jeg får det denne gang også OM det er noe inni der ☺️

Åh, så spent jeg blir. Når ca dpo testet du positivt forige gang? Jeg er 9/10 dpo nå og bare 3 dager til ikm straks:eek:
 
Åh, så spent jeg blir. Når ca dpo testet du positivt forige gang? Jeg er 9/10 dpo nå og bare 3 dager til ikm straks:eek:
Jeg skulle ha mens en søndag og testet svaaaaaakt positivt mandagen den uken. Så hva blir det da i DPO ? Klarer ikke regne. Men det var jo en del dager før mens ☺️
 
TR mandag eller tirsdag. Negativ test i dag og har begynt å spotte:shifty::shifty: nå håper jeg bare TR kan komme så jeg kan starte PP7!
Masse lykke til alle sammen når uken vår starter i morgen:):)
 
TR mandag eller tirsdag. Negativ test i dag og har begynt å spotte:shifty::shifty: nå håper jeg bare TR kan komme så jeg kan starte PP7!
Masse lykke til alle sammen når uken vår starter i morgen:):)

lykke til neste syklus :happy: jeg forbereder meg på et evt nederlag selv. Tror ikke jeg gidder å teste før TR evt ikke kommer torsdag
 
Jeg plotter jo alle symptomer inn i forskjellige apper, og Ovia mener at mensen skal komme i morgen Cd31. Jeg synes det er litt rart når det er 19dpo. Stoler mer på Flo som anslo den nå på lørdag. Men hvis den ikke er her i morgen er jeg vel offical late [emoji28]
 
Noen som ser noe? Kan skimte en strek selv, men er usikker
 

Vedlegg

  • 692B8C5C-109E-43A1-A49A-60873969C930.jpeg
    692B8C5C-109E-43A1-A49A-60873969C930.jpeg
    799,8 KB · Visninger: 74
Noen som ser noe? Kan skimte en strek selv, men er usikker

Skimter strek jeg også, men syns ikke de testene er til å stole på.[emoji50]fått flere svake posetiver av den og har aldri vert gravid.. men håper det er en babystrek hos deg[emoji173]️
 
Back
Topp