~IKM Uke 9[emoji41]~

12 dpo og negativ test. Fikk tydelig positiv test 11 dpo sist, så er ganske sikker på at jeg går over i pp 14 til torsdag :smiley-angry017
 
Da har jeg begynt å spotte litt. 11dpo. venter mens fred. Men har ikke de vanlige mens smertene jeg pleier å ha, svir ikke nedentil som det pleier ved mens og er heller ikke like oppblåst.
Jeg er heller veldig øm i nedre del av magen. Så leser meg selvfølgelig opp på festeblødninger. Men har selvfølgelig mine tvil..:dead:
 
Fikk akkurat svak positiv test :woot::Heartredikm er i morgen!
IMG_20180228_060909.jpg
 
I dag 10dpo, klarte å la vær å ta en test. Tror kanskje TR er på vei. Ømme bryster er vekke og mye mensmurringer/knip. Og ingen kvalme i går. Alle symptomene vekke [emoji17]
Tror ikke jeg tør å ta en test til før fredag 12dpo. Ble liksom litt glad i går når det var svak strek.

Hvordan går det med dere andre? [emoji173]️
 
I dag 10dpo, klarte å la vær å ta en test. Tror kanskje TR er på vei. Ømme bryster er vekke og mye mensmurringer/knip. Og ingen kvalme i går. Alle symptomene vekke [emoji17]
Tror ikke jeg tør å ta en test til før fredag 12dpo. Ble liksom litt glad i går når det var svak strek.

Hvordan går det med dere andre? [emoji173]️

Jeg har ikke hatt noen symptomer annet enn mensmurringer, hadde noe sterkere men veldig korte for et par dager siden, da pakket jeg med engang tamponger og smertestillende på jobb. Ingen tante kom og smertene gikk vekk.
Har ikke hatt spesielt ømme pupper heller, men det er jo veldig individuelt:happy: det er håp for deg enda :happy:
 
I dag 10dpo, klarte å la vær å ta en test. Tror kanskje TR er på vei. Ømme bryster er vekke og mye mensmurringer/knip. Og ingen kvalme i går. Alle symptomene vekke [emoji17]
Tror ikke jeg tør å ta en test til før fredag 12dpo. Ble liksom litt glad i går når det var svak strek.

Hvordan går det med dere andre? [emoji173]️
Er ikke sikkert det betyr at det ikke er noe inni der ☺️ Gi det noen dager ☺️
 
Spottet bittelitt rosa i går, IKM for fullt i dag morges. Ikke hatt så lite spotting før mens på lenge. Vanligvis spotter jeg i fire dager før et par dager med minimal mens. Kanskje syklusen min endelig er normal igjen? Jeg gikk i fem år uten mens på grunn av p-stav, så jeg vet egentlig ikke hva som er normalt for meg.

Anyways! Jeg er klar for IKM-uke 13. Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til dere andre [emoji173]️
 
Spottet bittelitt rosa i går, IKM for fullt i dag morges. Ikke hatt så lite spotting før mens på lenge. Vanligvis spotter jeg i fire dager før et par dager med minimal mens. Kanskje syklusen min endelig er normal igjen? Jeg gikk i fem år uten mens på grunn av p-stav, så jeg vet egentlig ikke hva som er normalt for meg.

Anyways! Jeg er klar for IKM-uke 13. Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til dere andre [emoji173]️

Lykke til, neste gang må det bli din tur[emoji173]️
 
Spottet bittelitt rosa i går, IKM for fullt i dag morges. Ikke hatt så lite spotting før mens på lenge. Vanligvis spotter jeg i fire dager før et par dager med minimal mens. Kanskje syklusen min endelig er normal igjen? Jeg gikk i fem år uten mens på grunn av p-stav, så jeg vet egentlig ikke hva som er normalt for meg.

Anyways! Jeg er klar for IKM-uke 13. Gratulerer til dere som er gravide, og lykke til dere andre [emoji173]️

Lykke til! Krysser fingrene for normal syklus [emoji1317][emoji177]
 
Back
Topp