~IKM Uke 9[emoji41]~

Har alle symptomer at TR er på vei, og sammen med negativ test i dag så er jeg ikke veldig optimistisk:( IKM torsdag eller fredag. Litt synd det ikke klaffer denne gangen, for vi må hoppe over neste neste en eller to pp fordi jeg må ta vannkoppvaksine om jeg ikke allerede er gravid, og ved vaksine så må man vente litt før man kjører på igjen
 
14 dpo - blenda test og ingen tegn til tante grusom. Håper hun gir meg tempdropp og tr i morgen :) gravid er jeg ikke i alle fall, så får vi se om kroppen klarer å gi EL av seg selv i mars eller om det må Letrozol til igjen.
 
Har dere som fortsatt ikke vet, noen symptomer?

Jeg er nysgjerrig,for jeg har hatt hvit utflod hele veien siden EL,men idag ble den plutselig seig,og tykk. Usikker på om den var litt gul også,jeg klarte ikke se så godt for jeg måtte skynde meg på do for det kom så plutselig.... beklager detaljene altså men vi er vel så vant her inne til dette nå vel? :p
Har også murringer og rar følelse i brystene..og ikke minst føler jeg det er noe. Men hadde negativ test idag, 9dpo.
 
IKM i morgen, negativ test i dag. Så innser at slaget er tapt denne pp :( Så da får jeg prøve igjen om et par måneder, etter vannkoppvaksinen. Lykke til til alle dere andre[emoji173]️ Håper å ikke se noen av dere igjen i neste IKM-gruppen jeg melder meg inn i;)
 
Klarte ikke holde meg i går selvfølgelig. Så testet på kvelden. Holdt meg i 3timer..
Dette er en vanlig RFSU test, den pakken med mange i.
Og se der, en bitteliten spirestrek.

*har ikke testet i dag.

IMG_7041.jpg
IMG_7034.JPG
 
Til mitt store sjokk var puppene mine blitt større i går kveld når jeg skulle dysje. Tenkte at her må det jo bare være noe. Fyrte av en test i dag tidlig og vist hadde jeg rett[emoji7] 9DPO

IMG_4198.JPG
 
Back
Topp