IKM uke 9 <3

Tar nok denne runden uten verken solvipect eller grapefruktjuice.. (grøsser bare ved tanken på.det siste..)
 
Jeg er bare i pp3 for denne gang. Regner prøvetid fra jeg fikk igjen mens etter fødsel, og det var i november. (ungen blir to år denne mnd, så mensen var sen)

Vi prøver på nr tre, så jeg har lang erfaring i prøving, men er helt i starten på denne runden.
aha...skjønner :) men godt mensen dukket opp til slutt da :) hvor lang tid tok det med de to første da? jeg brukte 8 mnd med datteren min, etter en SA før henne.
 
kan ikke den tanta forsvinne no... jeg blør jo i hjel her *føler jeg* :happy090 føler verden går litt sånn no...
:oops:
 
Første tok atten mnd. Andre tok åtte etter at mensen kom igjen når første var halvannet år.

Nå sitter jeg her på dag 15 og spotter!

Jeg spotter aldri midt i syklusen, egentlig...
 
æsj :/ krysser fingra for at det gir seg snart for oss begge ! Og at vi kan gro ny spire snart ! Hvor lang syklus har du?
iom at jeg skal starte med pergotime i morgen så forventer jeg en syklus på rundt 31 dager
men ellers har jeg så ustabil syklus at jeg ikke vet når...
 
Første tok atten mnd. Andre tok åtte etter at mensen kom igjen når første var halvannet år.

Nå sitter jeg her på dag 15 og spotter!

Jeg spotter aldri midt i syklusen, egentlig...
Oki, litt varierende da. Ja vel? Gravid eller noe? sjekket det? Hmmm.. aner ikke hva det ellers kan bety hvis du aldri gjør det ellers.
 
ÅÅ FYYYY!!! Tok nettopp min første "shot" med Solvipect.. det er jo rene brekkmiddlet jo :puke_r


Ser ikke frem til 10ml morgen, dag og kveld med denne frem til el nei..
 
ÅÅ FYYYY!!! Tok nettopp min første "shot" med Solvipect.. det er jo rene brekkmiddlet jo :puke_r


Ser ikke frem til 10ml morgen, dag og kveld med denne frem til el nei..
syntes det jeg også...mer vant til det etter en runde med det forrge pp ;)
 
hvordan går det ellers med denne gjengen?
Jeg er SÅ klar for ny runde ! pp2 og er klar som ett egg ( forhåpentligvis er egga mine også klare ) - samboern er innstillt på å humpe som aldri før.. :D - novemberbaby hadde vært heeelt topp da rekker akkuratt tulla og bli 4 år først..
Hva med deg? hvordan har du det rett før el ? =) klar?
 
Jeg er SÅ klar for ny runde ! pp2 og er klar som ett egg ( forhåpentligvis er egga mine også klare ) - samboern er innstillt på å humpe som aldri før.. :D - novemberbaby hadde vært heeelt topp da rekker akkuratt tulla og bli 4 år først..
Hva med deg? hvordan har du det rett før el ? =) klar?
Spør meg igjen om 6 dager... :p
 
Back
Topp