IKM uke 9 <3

super god venninne av meg hadde sa...mnd etter ble hun gravid... ) så masse håp for deg :) og nå er hun i uke 34 i svangerskapet :D

Ja det er jo lov å håpe.. Håper at jeg slutter å blø snart så vi får bynt å legge inn aksjer.. Skal nå teste etter el i neste uke.
 
Ja det er jo lov å håpe.. Håper at jeg slutter å blø snart så vi får bynt å legge inn aksjer.. Skal nå teste etter el i neste uke.
Jupp ;) da er det bare å humpe på :) går nok bra neste gang serru :)
 
Dag 12. Litt slim som nok kommer fra ham, ikke meg. Lite strekkbart. Jeg forventer ikke el før om ei uke eller to. Men lurer nok på litt fredagskos likevel. Just in case.
 
Wuhuuuu.. blør minimalt nå :) Vil bare bli ferdig med denne SA'en... syns det er så sårt og vondt :( (ikke fysisk vondt, for jeg har ikke merka noe til fysiske smerter.. det er vondt i mammahjertet :( )
 
Håper det klaffer for deg også da :)
Takk! Det håper virkelig jeg også :) må få begynt på den solvipecten imorgen. Sykt barn her hjemme med oppkast og høy feber, så gått litt i glemmeboka. Endelig sover hun stakkars
 
Wuhuuuu.. blør minimalt nå :) Vil bare bli ferdig med denne SA'en... syns det er så sårt og vondt :( (ikke fysisk vondt, for jeg har ikke merka noe til fysiske smerter.. det er vondt i mammahjertet :( )
Uff da :( føler med deg, virkelig! Men nå kommer snart en ny prøving, så skal du se at spiren sitter godt ;)
 
Kan du ta meg bort fra 2.3? Jeg har regnet feil, så hører til uke 8.. Sånn er det når syklusregning er litt vanskelig :p
 
Er det noen som har kommentert som ikke har blitt ført opp nå? :)
 
Hvordan er det med dere? Har flertallet mens nå, eller?
 
ferdig m
Hvordan er det med dere? Har flertallet mens nå, eller?
ferdig med tr for et par dager siden :) Så nå går det for fullt med solvipect og grapefruktjuice...og faktisk så ser jeg mer slim nå enn forrige pp pga grapefruktjuicen ;) Der da? ferdig?
 
Hvordan er det med dere? Har flertallet mens nå, eller?


Jupp par dager siden va ferdig, så nå er det solvipect grapefruktjuice folat og multivitamin som har kommet på banen, og køyevals! ;P her skal det ikke spares på kruttet hahah :D
 
Back
Topp