IKM uke 9 <3

ferdig m

ferdig med tr for et par dager siden :) Så nå går det for fullt med solvipect og grapefruktjuice...og faktisk så ser jeg mer slim nå enn forrige pp pga grapefruktjuicen ;) Der da? ferdig?


Forresten, denne solvipect'en og grapefruktjuicen... (første gang jeg skal bruke disse to) skal de brukes hver dag hele syklusen fra første dagen mens-fri??
 
Forresten, denne solvipect'en og grapefruktjuicen... (første gang jeg skal bruke disse to) skal de brukes hver dag hele syklusen fra første dagen mens-fri??
jeg begynte å bruke det allerede under mens og frem til el. :)
 
jeg begynte å bruke det allerede under mens og frem til el. :)

FYSJ!!! tok akkurat noen slurker med grapefruktjuicen.... jeg kan bare ikke FATTE at folk drikker det der for nytelsens skyld...! Det var IKKE godt! fysj! hahaha :p
 
FYSJ!!! tok akkurat noen slurker med grapefruktjuicen.... jeg kan bare ikke FATTE at folk drikker det der for nytelsens skyld...! Det var IKKE godt! fysj! hahaha :p
haha!!! Nei det er grusomt...men drikker et halv glass en gang om dagen...svelger det ned i hu og hast...så tar meg noe annet å dirkke etterpå...få bort den vonde ettersmaken :)
 
haha!!! Nei det er grusomt...men drikker et halv glass en gang om dagen...svelger det ned i hu og hast...så tar meg noe annet å dirkke etterpå...få bort den vonde ettersmaken :)

Jeg skal stjele din taktikk!!! :D
 
Da var dagens dose grapefruktjuice inntatt, tok alt i en støyt med neseklype haha!! gikk helt ok! puuh!
 
Jeg er bare på syklusdag 3, så lang ventetid til el.. Tenkte ta solvipec denne gang, men grapefruktjuice klarer jeg bare ikke ;)
 
Jeg er forlengst ferdig med mens, jeg er kommet til dag 14 eller noe sånn jeg, sluttet å blø til sist helg. Har ikke kjøpt inn den grusomme jusen, men litt sånn halvhjertet prøvd en slurk med hostesaft for dagen. Har nå ikke egentlig problemer med at jeg mangler SLIM når jeg først har EL, det er nå heller EL jeg egentlig sliter litt med at uteblir da...(Vel, den kommer jo, men ikke på første forsøk, første runde med "vi prøver på litt slim" har kroppen min allerede satt igang, men jeg regner ikke med EL før om ei uke eller to, og da blir det nok fort en rudne til med slim i mellomtiden...
 
Jeg er forlengst ferdig med mens, jeg er kommet til dag 14 eller noe sånn jeg, sluttet å blø til sist helg. Har ikke kjøpt inn den grusomme jusen, men litt sånn halvhjertet prøvd en slurk med hostesaft for dagen. Har nå ikke egentlig problemer med at jeg mangler SLIM når jeg først har EL, det er nå heller EL jeg egentlig sliter litt med at uteblir da...(Vel, den kommer jo, men ikke på første forsøk, første runde med "vi prøver på litt slim" har kroppen min allerede satt igang, men jeg regner ikke med EL før om ei uke eller to, og da blir det nok fort en rudne til med slim i mellomtiden...
hvor lange sykluser har du egenlig? veldig varierende? jusen er fæææl..men klarer å tvinge i meg et halvt glass...men ikke godt. men den hostesafta går bedre og bedre merkelig nok :) Håpe el ikke avventer for lenge da for deg ;) min er forventet ca om 13 dager..og jeg var ferdig med tr for to dager side. Men el kommer alltid senere enn forventa...
 
tja, de to jeg har hatt så langt har ikke variert med mer enn et par dager, men det er altså sånn ca 35-40 dager. Ikke så veldig varierende, bare litt lange.
 
Hvordan er det med dere? Har flertallet mens nå, eller?

Er på mine siste dager nå, så nå gledes det til oppstart med solvipect, grapefruktjuice og el-testing ;-D pluss masse god humping i høyet ;-)
 
25. februar:)
 
tja, de to jeg har hatt så langt har ikke variert med mer enn et par dager, men det er altså sånn ca 35-40 dager. Ikke så veldig varierende, bare litt lange.
Oki...mine ligger mellom 26-40 dager. Lange og kjedelige sykluser å vente på...Men håpe det snart klaffer for deg da :) Hvor mange pp? :)
 
Siste dag av tr !! Woop woop let the games begin ;) vi ska leke oss med cb digital tester.. Usikker på når jeg bør begynne, men ei uke uti syklusen bør vel holde? Lykke til alle sammen :D
 
Jeg er bare i pp3 for denne gang. Regner prøvetid fra jeg fikk igjen mens etter fødsel, og det var i november. (ungen blir to år denne mnd, så mensen var sen)

Vi prøver på nr tre, så jeg har lang erfaring i prøving, men er helt i starten på denne runden.
 
Har kjøpt inn grapefruktjuice nå, solvipect skal også benyttes denne pp. Blir spennende! :) lenge til el nå ennå da.
 
Back
Topp