IKM uke 9 <3

hvordan går det ellers med denne gjengen?
Njaaa føler at det går treeegt frem til EL denne gangen. Håper det går fortere snart Ellers kjeeeeder meg skikkelig idag ;) der da?
 
SA forrige uke, så håper på ny IKM 25.februar :)
 
Njaaa føler at det går treeegt frem til EL denne gangen. Håper det går fortere snart Ellers kjeeeeder meg skikkelig idag ;) der da?
Jeg har alltid syns at det går så fort fra tr til tr, men nå som jeg virkelig venter og tenker og kjenner etter og venter litt til så går det helt grusom treeeeeeegt.. hahah :p enig med du kan du si !! men men man må bare holde seg aktiv !
 
Jeg har alltid syns at det går så fort fra tr til tr, men nå som jeg virkelig venter og tenker og kjenner etter og venter litt til så går det helt grusom treeeeeeegt.. hahah :p enig med du kan du si !! men men man må bare holde seg aktiv !
de to siste pp syns jeg de har gått tregt...tenker litt for mye på spire...prøvefri mnd neste mnd om det ikke klaffer...så all in denne pp ;) sa forsåvitt at det skulle bli prøvefri mnd denne pp, men gyn fikk lagt om tankene mine på noe anna ;) ja olde seg aktiv er ikke let med en syk unge...da går tiden tregt. men satser på jobben imorra, og sambo hjemme med barn, såda går tiden raskere hehe
 
Oki, litt varierende da. Ja vel? Gravid eller noe? sjekket det? Hmmm.. aner ikke hva det ellers kan bety hvis du aldri gjør det ellers.

Neppe, sånn siden jeg blødde hele uka og testet negativt. Er to uker inn i neste syklus, så det er bare rart. Time well tell, I guess.
 
Njaaa føler at det går treeegt frem til EL denne gangen. Håper det går fortere snart Ellers kjeeeeder meg skikkelig idag ;) der da?
ojoj så ikke dette spørsmålet. beklager LeneB håper du ikke tok det "tungt" ;-) men jeg har glant inn i tv boksen og inn i pcskjermen, samt gomlet dronning sjokolade. (vet kokesjokolade og ikke den mørkeste men den mørkeste ble for mørk for meg i dag og jeg ville ha noe søtt NÅ) hurra for mensen cravings. ellers har jeg lekt "svimetesvimette" i sengen i halve dag:p og klart å bli ferdig med det brødet jeg startet på i går... (hurra for lite gjær) det ser jammi ut, og er lagd på cottage cheese, kesam, vann, hirse gryn, hele bygkorn, fint spelt og 1/2 ts tørr gjær. lurer på smaken i morgen gitt :) det ser jammi ut og det lukter jammi. så håper det er like jammi som det ser ut som :)
 
ojoj så ikke dette spørsmålet. beklager LeneB håper du ikke tok det "tungt" ;-) men jeg har glant inn i tv boksen og inn i pcskjermen, samt gomlet dronning sjokolade. (vet kokesjokolade og ikke den mørkeste men den mørkeste ble for mørk for meg i dag og jeg ville ha noe søtt NÅ) hurra for mensen cravings. ellers har jeg lekt "svimetesvimette" i sengen i halve dag:p og klart å bli ferdig med det brødet jeg startet på i går... (hurra for lite gjær) det ser jammi ut, og er lagd på cottage cheese, kesam, vann, hirse gryn, hele bygkorn, fint spelt og 1/2 ts tørr gjær. lurer på smaken i morgen gitt :) det ser jammi ut og det lukter jammi. så håper det er like jammi som det ser ut som :)

Mmm, det hørtes godt ut:)


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Neppe, sånn siden jeg blødde hele uka og testet negativt. Er to uker inn i neste syklus, så det er bare rart. Time well tell, I guess.
oki...hmm da får du bare se hva som skjer da...ja hørtes rart ut...men disse kroppene våre kan gjøre merkelig ting som den ellers ikke gjør...så man vet jo aldri hehe
 
ojoj så ikke dette spørsmålet. beklager LeneB håper du ikke tok det "tungt" ;-) men jeg har glant inn i tv boksen og inn i pcskjermen, samt gomlet dronning sjokolade. (vet kokesjokolade og ikke den mørkeste men den mørkeste ble for mørk for meg i dag og jeg ville ha noe søtt NÅ) hurra for mensen cravings. ellers har jeg lekt "svimetesvimette" i sengen i halve dag:p og klart å bli ferdig med det brødet jeg startet på i går... (hurra for lite gjær) det ser jammi ut, og er lagd på cottage cheese, kesam, vann, hirse gryn, hele bygkorn, fint spelt og 1/2 ts tørr gjær. lurer på smaken i morgen gitt :) det ser jammi ut og det lukter jammi. så håper det er like jammi som det ser ut som :)
Hehe går nok greit ja ;) ååhh det brødet hørtes godt ut ja :) og veldig sunt ;) smakte det like godt som det luktet og så ut? :) mensen cravings er kjipe... Hatt sånne nå etter mensen pga har gått hjemme med sykt barn.. Kjedsomheten gjør at jeg finner noe å lage eller spise :) datteren min har sovet så mye og da blir det dødtid ;)
 
Merker etter en pergotime kur... Så blir jeg skikkelig sippete og lei meg av ingenting. Så fødsel på tv og hulk gråt... Ikke likt meg å gråte så mye. Skikkelig emosjonell og egentlig sånn at jeg ikke vil ut døra, bare å sitte å gråte til en film alene hjemme. Datteren min er frisk, så da er det jobb igjen, men idag hadde jeg virkelig trengt å sitte for meg selv inne... Men men må på jobb :( måtte bare få det ut, følte ikke at jeg ville plage sambo siden han har blitt syk nå...
 
Hehe går nok greit ja ;) ååhh det brødet hørtes godt ut ja :) og veldig sunt ;) smakte det like godt som det luktet og så ut? :) mensen cravings er kjipe... Hatt sånne nå etter mensen pga har gått hjemme med sykt barn.. Kjedsomheten gjør at jeg finner noe å lage eller spise :) datteren min har sovet så mye og da blir det dødtid ;)
huff ja... haha her er det akkuratt som at jeg mangler endorfimer når jeg har mensen...
 
Jeg må trekke meg fra IKM uke 9 for jeg fikk Tante rød nå så jeg vil ikke ha IKM før i uke 10 nu :)
 
Back
Topp