IKM uke 9 <3

Er så kjedelig å vente på EL!!!!!!!!!!!!!
WORD!!! jeg blir helt sprøøøøøøø.. begynner med el tester te helga, regner ikke med at den kommer før det.. håhåhåå jeg vil ha EL nå !! :D dpo land er gøyere enn å vente på el !!
 
Er det noen av dere som har erfaring med å bli gravid etter spiral? Jeg har liten tro på at mini sitter første runde, Men tar det ekstra lang tid etter uttak at hormonspiral? Ikke helt rett forum å ta det opp i kanskje..? Håper forøvig at vi alle får gleden av å ta plass i novermberforumet(;
 
Sett meg opp på onsdag 27.2. :) Håper IKM blir tidligere, men hadde SA på dag 38.. så går ut i fra lang syklus. Det er så kjedelig å vente på EL og IKM.
 
ÅÅ FYYYY!!! Tok nettopp min første "shot" med Solvipect.. det er jo rene brekkmiddlet jo :puke_r


Ser ikke frem til 10ml morgen, dag og kveld med denne frem til el nei..

Ååh, da jeg jeg litt heldigere syns solvipect er god hehehe ;P men haaaater grapefruktjuicen da... men hvem gjør vel ikke det?!
 
SÅ deilig at du har syklusen på stell .. jeg jobber med saken, blir deilig å få en viss peil på lutealfase osv.. sånn at jeg kan ha litt bedre oversikt ! =)

Hadde 54 pp på nr1, så hadde god tid til å lære syklusen min. Heldigvis er den like etter fødsel ;)
 
Er så kjedelig å vente på EL!!!!!!!!!!!!!
HELT ENIG!
spotter enda også.. grrr.. noe som er uvant min syklus.. tr bruker liksom å være over etter 5 dager men nå er det på dag 7.. blææh.. jaja..

Ikke har el testene mine kommet enda heller :p så samme kan det være ;-P
 
Back
Topp