IKM uke 9 <3

Tiden flyr ja, min yngste blir to nå senere i februar. Den eldste er 4,5. Tenk, nettopp var han baby!
 
tiden flyyyr. :(


Ja huff.. har jo holdt på i et halvt år allerede uten prevensjon.. men bare 5mnd aktiv prøving da..


Man skulle hatt mere tid! Eller kanskje blitt flinkere til å nyte tiden man har og ta godt vare på alle minner og opplevelser :p
 
Ja huff.. har jo holdt på i et halvt år allerede uten prevensjon.. men bare 5mnd aktiv prøving da..


Man skulle hatt mere tid! Eller kanskje blitt flinkere til å nyte tiden man har og ta godt vare på alle minner og opplevelser :p
har ikke startet med prevansjon etter at han ble født, men har "kun" hatt mensen 5 eller 6 ganger siden og... :( men har vel prøvd siden fødselen kan man vel si.. :p
 
har ikke startet med prevansjon etter at han ble født, men har "kun" hatt mensen 5 eller 6 ganger siden og... :( men har vel prøvd siden fødselen kan man vel si.. :p

åååh.. fikk du den igjen så sent etter fødselen? :-o missunner litt den isåfall, men samtidig er det bare greit at den kommer ganske kjapt etterpå når man har tenkt på to tette :p

Var dere prøvere sist eller var det en positiv overraskelse? :)
 
åååh.. fikk du den igjen så sent etter fødselen? :-o missunner litt den isåfall, men samtidig er det bare greit at den kommer ganske kjapt etterpå når man har tenkt på to tette :p

Var dere prøvere sist eller var det en positiv overraskelse? :)
prøvere. guttungen er pergotroll... ;-)
 
Gratulerer med 1.års dagen til gutten din, Mamman.til.Lars :) jenta mi blir 4 i år, på tide at hun blir storesøster nå ;)
 
Lite som skjer her.. Håper på EL en av de nærmeste dagene.. Har begynt å teste etter EL nå.
 
Jeg har muligens hatt el en uke før forventet? Se graf for den som leser slike, si gjerne din mening, jeg teller timer og minuttet til jeg kan måle i morgen og tenker at jeg derved kommer til å våkne på feil tid så jeg ikke får målt...

Dagens temp kan nemlig være litt ugyldig siden min datter vekket meg en gang sånn litt etter tre, altså under tre timer før måling.
 
i hope so. glad for at tøybindene har kommet fram (ENDELIG) for blir så dritt sår av papirbindene...
Bruker stort sett tamponger :) men kun etter fødsel så brukte jeg bind. Hva er forskjellen? Tøy kan vaskes?
 
Håper det går bra jenter! :) gynologen imorgen for å se om når jeg får el... Håper det er snart. Så nå annenhver dag med samleie :) begynte Igår :) spennende tid jenter :) denne gangen skal jeg stresse mindre om disse testene og heller prøve å vente til IKM eller senere :)
 
Tøy vaskes. Er ikke av plast og papir. Tøy er... Ja jeg går ikke tilbake til tampong og papir.
 
Såååå not kult å bli syk nå da, dagen før humpetid.... *bannes* og sambo også så vi er begge slått ut...! *bannes enda litt til*
 
Back
Topp