IKM uke 9 <3

Hm. Nå tror jeg EL har vært her, en uke tidligere enn forventet. Hurra for usikker syklus. :p Så jeg hopper over i uke 8. Men håper jeg ser dere alle i November 2013! :D
 
hehe, her har vi startet med solvipect og Damiana ;-D


Men lurer på om de solvipecten er unødvendig for meg jeg nesten.. for nå de siste to dagene etter at jeg startet med den så har jeg hatt så mye utflod (sorry detaljer) at jeg er nødt til å bruke trusebind.. :-P

Er det normalt at det kan bli slik eller? :-P haha
 
Gynologen idag :)håper på el til helgen. aldri hatt slike tydelige tegn til el nærmer seg :) men etter en dobbel kur med pergotime så merker jeg det :) tar det som et godt tegn. Har skikkelig murringer, oppblåst i magen, skikkelig prumpe mage, og skikkelig følsom der nede og ømme bryster :) sliter skikkelig med hetetokter også :)
 
haha jeg fant det ut, tastatur språket var blitt engelsk internasjonalt... :p hahaha. æøå var bortevekke... men fant det ut...

Oii, hehehe ja nei det er liksom ikke fullt så kjekt hehe :D Godt du fant ut av det sa vi kan snakke norsk! ;) hihi
 
måtte rote meg inn på kontrollpanelet på maskinen. :p

Såpass ja! Det er ukjent terreng for min del det der tekniske med datamaskiner, der får heller min kjære ta over! ;)
 
hehe er helt vittig i grunnen. jeg har ikke lappen på bil men jeg har pclappen, eller som familien min "mobber meg om" er at jeg kan kjøre pc i europa. :p

Hahahahha den va go!! Kjøre pc i europa hihihi :D kan se det for meg ;) Vi er da omvendt, lappen på bil men ikke pc... :)
 
Hms.. må vel få med gubben på litt hæppy humping i dag og helga ;)


I dag skal vi hente katt, vi har en fra før, men har lyst til at han skal få en liten lekekompis (overhodet ikke sikkert at han vil det da men..) så skal hente ei frøken i dag. Begge er steriliserte/kastrerte så vi får ikke masse puseunger :)
 
Hei jenter :dance008 jeg er egentlig med i uke 8, men eggløsningen har ikke kommet som normalt etter SA i slutten av januar. så mulig dette blir min uke istedetfor. Men dere ser ut til å være en skravleglad gjeng så her vil jeg nok trives. Akkurat nå aner jeg ikke når IKM er. Nå er jeg på dag 13 i syklusen. normalt har jeg 28 dagers syklus, men ingen ting er normalt denne mnd her så vet ikke hva jeg kan forvente. EL skulle vært i dag, men fremdeles negativ test
 
Back
Topp