IKM uke 9 <3

Ååå, jeg er så misunnelig for at du får sånn ul så du kan vite slike ting... selv har jeg ikke blitt spurt om å få sånn ul og ikke visste jeg det ble tilbudt slikt.... hadde jo vært så utrolig greit å få sånn ul!! :)
Det er ikke uvanlig å få UL for å sjekke el....slik man vet om man får el i det hele tatt...får ikke du det?
 
Krysser fingrene for alle sammen. (men ikke beina...)
Jaaaaaa!!!! Å nei ikke beina...her er man i full sving med kosinga i disse tider ja :D
 
El testen jeg tok i sted er neeeesten like sterk som kontrollstreken. Sterkere enn den jeg tok i går :)
 
El testen jeg tok i sted er neeeesten like sterk som kontrollstreken. Sterkere enn den jeg tok i går :)

Samme her :D :D min er så og si like sterk. Så eggløsninga vår er nok rett rundt hjørnet. Bare å hoppe i høyet ;)
 
Mine tester er fortsatt dønn negative.
Jeg er enten 4 dpo, 1 dpo, eller har ikke hatt EL enda. Testene antyder det siste (Men jeg fikk aldri positiv test sist syklus heller, en "nesten positiv" 14 dager før mens. og testet ikke det som evt var dagen før el dersom 4 dpo i dag...)

I don't know.
 
Mine tester er fortsatt dønn negative.
Jeg er enten 4 dpo, 1 dpo, eller har ikke hatt EL enda. Testene antyder det siste (Men jeg fikk aldri positiv test sist syklus heller, en "nesten positiv" 14 dager før mens. og testet ikke det som evt var dagen før el dersom 4 dpo i dag...)

I don't know.


Ser på grafen din at i går så var tempen veldig lav. kanskje det tyder på at eggløsninga var da? det finner du evt ut om 3 dager, for den må i så fall stige etter det. Vet at noen testet negativ på el-tester en hel periode, men de ble gravide selvom :) så el-testene er ikke alltid til å stole på. hvor lange sykluser har du?
 
Ja, muligens i går, det ser jeg om et par dager, muligens var gårsdagens forstyrret. Vet ikke. Vi får se.

Jeg har ustabile sykluser, så jeg vet ikke hvor lang den blir før jeg har funnet el. Det er mye derfor jeg temper, for å vite når mensen kommer. Så det gjør jeg i prøvetid og når ikke prøver. Dvs, jeg tempet før vi begynte å prøve, og har bare gjort det siden, med pause når jeg har vært gravid og tiden uten mens etterpå. Det gir grei kontroll. Testene er noe jeg bare har prøvd sist og denne syklusen, men tror ikke jeg kjøper flere, det gir meg ikke særlig ekstra input.
 
Det er ikke uvanlig å få UL for å sjekke el....slik man vet om man får el i det hele tatt...får ikke du det?

Hmm, har ikke blitt tilbudt noe sånt.. :( Nei ikke alltid jeg har el tror jeg, vet hvertfall ikke med mindre eg temper :P (bruker pergo frem til mai, ivf hvis ikke vi får det til til da..)
 
Hmm, har ikke blitt tilbudt noe sånt.. :( Nei ikke alltid jeg har el tror jeg, vet hvertfall ikke med mindre eg temper :P (bruker pergo frem til mai, ivf hvis ikke vi får det til til da..)
Da syns du skal spørre om det altså, for da ser du om du faktisk får el... Oki, håper spiren sitter snart for deg, så du slipper ivf.
 
Jaa, nei men da var det bare og dra med gubben til sengs da ;-D
 

Vedlegg

  • 1360449984686.jpg
    1360449984686.jpg
    34 KB · Visninger: 24
husk at tiden før el forandrer seg fra gang til gang. men tiden fra el til mens er somregel lik...


hummh, det blir spennende og se videre nå da! Første gangen jeg tester etter EL, så dette kan bli spennende det ;-P

Kanskje jeg bare har en laaang lf :-P
 
Back
Topp