IKM uke 9 <3

Hei jenter :dance008 jeg er egentlig med i uke 8, men eggløsningen har ikke kommet som normalt etter SA i slutten av januar. så mulig dette blir min uke istedetfor. Men dere ser ut til å være en skravleglad gjeng så her vil jeg nok trives. Akkurat nå aner jeg ikke når IKM er. Nå er jeg på dag 13 i syklusen. normalt har jeg 28 dagers syklus, men ingen ting er normalt denne mnd her så vet ikke hva jeg kan forvente. EL skulle vært i dag, men fremdeles negativ test

Velkommen hit:) og håper du får el snart!;)


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Menneh, over en uke tidligere enn hva jeg har trodd tidligere.. Kan testen ha hvert feil? :-s
Bruker samme app vi !!! Nei testen er sikkert riktig, men man kan ha en varierende syklus :)
 
Bruker samme app vi !!! Nei testen er sikkert riktig, men man kan ha en varierende syklus :)
Ååh, den appen er gull verd altså! :-D

Ja, blir spennende og se når tr kommer denne mnd da :-) (eller, det beste hadde hvert om den ikke kom ;-p
 
Ååh, den appen er gull verd altså! :-D

Ja, blir spennende og se når tr kommer denne mnd da :-) (eller, det beste hadde hvert om den ikke kom ;-p
Enig! vi har troa på at tr ikke kommer i det hele tatt vi :)
 
Hva slags app bruker dere??
 
Takk :) Da har jeg lastet den ned, tar gratisversjonen jeg for jeg betaler ikke for apper ;) )

Hehe, hadde den jeg også, helt til den prøvetiden gikk ut, så da ble jeg nødt til å kjøpe den, og jeg angrer ikke ;-P
 
Menstrual calendar premium heter den :-) finnes på play-markedet til android :-) (er en gratisversjon og, men den betalte er definitivt verd det :-)
Beste app av den slags syns jeg :) enkel og god oversikt :)
 
Vil ikke eggløsningstesten begynne å få farge nå dersom jeg har eggløsning den 12?? Kan ikke se at det er noen forandring, det er en skyggestrek, men det vil det vel muligens være uansett i syklisen? Kanskje jeg ikke får eggløsning denne runden likevel rett og slett (:
Jaja, det som skjer det skjer(:
 
El test fortsatt negativ.. Har seinvakt i morgen så spørs om jeg rekker å teste da.. Jaja, får "trene" litt anyway senere i dag ;)
 
Da syns du skal spørre om det altså, for da ser du om du faktisk får el... Oki, håper spiren sitter snart for deg, så du slipper ivf.

Ja, kanskje jeg skal spørre... får se om jeg "gidder" tenker det er jo ikke mange månedene igjen anyway til mai så... :)
Ja, vi krysser alt vi kan krysse for at det sitter noe snart... denne helgen er det humpetid, klarte jo selvfølgelig å dra på meg en teit influensa så ligger langstrak på sofaen, menne, må jo humpe litt da huff haha det blir ikke lange seanser!!!
 
Ååååå... Hvem har hatt el?? Jeg venter og venter !! Herregud så tregt det går!!
jeg har ikke hatt! tror jeg.... Tester jo ikke såeee... Har ikke hatt sex heller, haha:D har el imorgen eller tirsdag. så skal humpe idag, imorgen og tirsdag og onsdag sikkert. phjuuu! Selv om annenhverdag er best satser jeg på at gubben har supersperm:p
 
skal jo på karpe Diem 9.mars, så om det ikke klaffer nå går det helt greit kjenner jeg:D
skal jo på husmorweekend til Oslo den helga, hihi:D
 
Back
Topp