IKM uke 9 <3

Jeg er bare usikker, den lave tempen det som "skulle vært " 3 dpo ødelegger bildet.
 
Ja sant :) ååhh god bedring da :( kjipt med sykdom altså. Her i hus har det nettopp vært en runde med feber, oppkast og streptokokker. Åh ja her det humping i helga også ;) har el imorgen så hehe :)

Takker :) usj, hørtes ikke noe godt ut, håper dere blir fort ferdig og leeenge til neste gang! :) hihi, åå så kos da ;D Blir spennenes to-to og halv uke nå fremover gruer meg til dpotiden frem til ikm!!! :P baah
 
It only takes one.

Virkelig, det er jo til syvende og sist bare en eneste sædcelle som skal til. Men det var det å få den ene til å komme frem dit da...
 
Hei jenter :dance008 jeg er egentlig med i uke 8, men eggløsningen har ikke kommet som normalt etter SA i slutten av januar. så mulig dette blir min uke istedetfor. Men dere ser ut til å være en skravleglad gjeng så her vil jeg nok trives. Akkurat nå aner jeg ikke når IKM er. Nå er jeg på dag 13 i syklusen. normalt har jeg 28 dagers syklus, men ingen ting er normalt denne mnd her så vet ikke hva jeg kan forvente. EL skulle vært i dag, men fremdeles negativ test


Hvordan går det med deg? funnet ut noen ny dato på ikm? tenkte jeg kanskje skulle skrive deg opp her om du vil da? :-D
 
Det murrer... et eller annet myrrer nedi magen min, langt nede, under trusekanten... EL-smerter? Slikt er jeg ikke vant til, men merker det som det på FF-grafen sånn i tilfelle, mest for å ha notater på det sånn i tilfelle det skjer neste sykls også, sammenligne litt.

Nåja, jeg har "menssmeter i lårene" også (Jepp, jeg får både menssmerter og rier i lårene. Tidenes mest effektive plass å ha rier, ikke sant?) så sannelig om jeg vet hva som skjer i denne kroppen, for de er IKKE tid for mens altså!
 
Hvordan går det med deg? funnet ut noen ny dato på ikm? tenkte jeg kanskje skulle skrive deg opp her om du vil da? :-D
Takk som spør :) jeg hadde positiv test i går, men i dag er den svakere. så det må vel bety at el er i dag. eller i morgen. Blir ikke helt klok på det der. har ihvertfall hatt eggløsningssmerter helt siden fredag kveld og frem til nå + el.slim. Avhengig av hvor lang lutealfasen min er så er ikm et sted mellom 23 og 25. så du kan vel kanskje føre meg opp på 25 hvis du gidder? :)
 
Tempen ja, på kroppen merker jeg absolutt ingen ting.
aha...skjønner ikke så mye av temping jeg desverre...håpe du har/ hatt el da ;)
 
Det murrer... et eller annet myrrer nedi magen min, langt nede, under trusekanten... EL-smerter? Slikt er jeg ikke vant til, men merker det som det på FF-grafen sånn i tilfelle, mest for å ha notater på det sånn i tilfelle det skjer neste sykls også, sammenligne litt.

Nåja, jeg har "menssmeter i lårene" også (Jepp, jeg får både menssmerter og rier i lårene. Tidenes mest effektive plass å ha rier, ikke sant?) så sannelig om jeg vet hva som skjer i denne kroppen, for de er IKKE tid for mens altså!
Hmm spennende... :D håpe det er postivt da ;) jg har aldri hatt el smerter før nå jeg...er som en hormonell gravid nå....ømme bryster, masse el slim, kåt som et uvær, øm nedentil...så el kommer imorra...helt sikkert. sex var litt ubehagelig nå..men gikk bra :)garderer oss med sex akt imorra også.. men nå er det første gangen jeg har tatt dobbel kur med pergo...så sikkert noe med det å gjøre for min del :)
 
Takker :) usj, hørtes ikke noe godt ut, håper dere blir fort ferdig og leeenge til neste gang! :) hihi, åå så kos da ;D Blir spennenes to-to og halv uke nå fremover gruer meg til dpotiden frem til ikm!!! :p baah
ja ferdig i hus med dette ;) ja gjett om!!! Har så tydelige tegn til el...så den kommer nå ;) ja gjett om...puuuh blir trege to uker. hehe men heldigvis mye som skjer disse ukene. og de dagene ikm er så er jeg på jentetur i london...så da går de dagene fort heldigvis...skal vel egentlig ha ikm 25 feb...men øsnket å sette meg opp 27...pga da har jeg et par dager å se på :) tester ikke før dne 27 så :) der da? hvem dag kommer du til å teste?
 
flytt meg til den 27 feb :D
 
Takk som spør :) jeg hadde positiv test i går, men i dag er den svakere. så det må vel bety at el er i dag. eller i morgen. Blir ikke helt klok på det der. har ihvertfall hatt eggløsningssmerter helt siden fredag kveld og frem til nå + el.slim. Avhengig av hvor lang lutealfasen min er så er ikm et sted mellom 23 og 25. så du kan vel kanskje føre meg opp på 25 hvis du gidder? :)
slik :-)
 
Ja =) egentlig skulle vi begge to men mannen må på noe øvelse greier i nord sååå da blir det husmor tur på meg te oslo .. =)
weee!!så kult!!
 
Vet at man skal teste etter EL på ettermiddagen, men tok en test nå og den var også negativ :( Jeg er ikke hjemme før kl 21 i kveld, er det da for sent å ta en ny test???
 
Jeg venter fortsatt på el, å håper i grunn ikke den kommer før mandag om ei uke. Jeg og lille engel er bortreist til svigers i Lofoten:) storkoser oss her da!

Hadde alle en fin morsdag i går? Noen som fikk noe fint? Blomster,kort,gaver? :)

Her hadde svigermor kjøpt lammeskinn til å ha i vogna, på request fra mannen, fra lille engel;);):)
Så var vi ute å spiste som svigerfar spanderte;) og til slutt var det kaffe og kaker hos lille engel sin oldemor! :)
 
Å alle dere som lurer litt på eggløsning kan jo se litt på denne:) hehe!
ImageUploadedByBV Forum1360566195.948910.jpg



<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Vet at man skal teste etter EL på ettermiddagen, men tok en test nå og den var også negativ :( Jeg er ikke hjemme før kl 21 i kveld, er det da for sent å ta en ny test???

Nei, test i kveld. Når man tester positiv på en EL har man 24-36 timer på seg;) så selv om du tester noen timer senere har du fortsatt sjangs:):)
 
Nei, test i kveld. Når man tester positiv på en EL har man 24-36 timer på seg;) så selv om du tester noen timer senere har du fortsatt sjangs:):)


Takk for svar :)

Har ikke noe klokketro på at jeg faktisk skal ha EL i disse dager... spørs om kroppen er i lage igjen etter SA'en for 14 dager siden.
 
Back
Topp