IKM uke 9 <3

Jeeeei.. Sitter å venter på å komme inn til tannlegen.. Har time om 15 minutter.. Jippi!!!! *ironi*

Ja får bare smøre meg med tålmodighet jeg overhodet ikke har og vente. Kjenner jeg vil bli gravid NÅ!!!! Jeg vil være gravid.. Dumme SA
 
Frustrert over egen kropp og hode. Kroppen som lurer hodet, og hodet som lar seg lure.

Har jeg hatt el? Vet ikke!!!
 
har skikkelig vondt...nærmere støl nedentil..føles ut som TR som komme rnår som helst...men vet det er eggløsning ;) så jooohoo!!! Dpo land på meg imorgen da :D
 
Et lite spørsmål: skal til tannlegen en uke før ikm. Er det farlig å ta røntgen da? Hvis jeg skulle være gravid? ;)
 
Et lite spørsmål: skal til tannlegen en uke før ikm. Er det farlig å ta røntgen da? Hvis jeg skulle være gravid? ;)
De vil helst ikke at du tar røngten da ja...så unngå det...
 
ja ferdig i hus med dette ;) ja gjett om!!! Har så tydelige tegn til el...så den kommer nå ;) ja gjett om...puuuh blir trege to uker. hehe men heldigvis mye som skjer disse ukene. og de dagene ikm er så er jeg på jentetur i london...så da går de dagene fort heldigvis...skal vel egentlig ha ikm 25 feb...men øsnket å sette meg opp 27...pga da har jeg et par dager å se på :) tester ikke før dne 27 så :) der da? hvem dag kommer du til å teste?

Aaah gu kor deilig da, misunnelig på den jenteturen da!! :D Må du nyyyte den årntli! :) her tror jeg dagene går som normalt, en del jobbing men ingen planer fremover jajja, tiden går no uansett ;) stilig, ikm samme dag som meg da.. mer eller mindre 27 skal det være for meg også :) merker på meg selv at jeg nyter mer humpetiden uten å stresse så mye på det, godt at skuldrene er senket :D pluss jeg tar grapefruktjuice og solvipect for rene gullmedaljen, så kanskje alt summer sammen i spire, vi får nett sjåo! :)
 
Etter det jeg kunne se var el testen negativ i etterniddag og.. But oh so close.. Sterkere enn den har vært tidligere, men kanskje ikke fullt så sterk som kontrollstreken.
 

Vedlegg

  • 1360604737105.jpg
    1360604737105.jpg
    20,9 KB · Visninger: 22
Ikke lenge før den blir positiv nå, Snart_3? :) tror el er i rute her for mine er svake.. Torsd el fred jeg skal ha el..
 
Etter det jeg kunne se var el testen negativ i etterniddag og.. But oh so close.. Sterkere enn den har vært tidligere, men kanskje ikke fullt så sterk som kontrollstreken.
Min var skikkelig negativ idag selvom jeg kjenner el smerter og har slim.. Håper jaggu den testen blir pos ila noen dager .. Ellers skjønner jeg nada!! Teite tester :b hehe
 
Aaah gu kor deilig da, misunnelig på den jenteturen da!! :D Må du nyyyte den årntli! :) her tror jeg dagene går som normalt, en del jobbing men ingen planer fremover jajja, tiden går no uansett ;) stilig, ikm samme dag som meg da.. mer eller mindre 27 skal det være for meg også :) merker på meg selv at jeg nyter mer humpetiden uten å stresse så mye på det, godt at skuldrene er senket :D pluss jeg tar grapefruktjuice og solvipect for rene gullmedaljen, så kanskje alt summer sammen i spire, vi får nett sjåo! :)
Ja gjett om! barnefri i fire dager...aldri hatt før..selvom kommer til å savne henne masse ;)ja dagene går uansett ja :) hva jobber du med? aha...spennende!!! Vi får teste oss likt da vettu..tester meg på ikm dagen jeg :D så blir jeg hvertfall ikke skuffet :) ja samme her...denne humpetiden har jeg faktisk kost meg skikkelig, senket skuldre og hatt skikkelig god sex også faktisk :) testa litt nytt og typen koser seg også, tross all prøving vi har vært igjennom :D må innrømme siste tre dagene vært sløv med juicen og solvipect...men hatt masse el slim, og sånn :) så trur ikke trengte det like mye nå :)
 
Takk for svar :) jeg får si jeg tror jeg er gravid ;) mindre sjangs for at de finner tanntrådhull da :p
Gjør det ;) For sikkerhetskyld....og satser jo på at du er gravid også hehe ;)
 
Back
Topp