IKM uke 9 <3

Ja gjett om! barnefri i fire dager...aldri hatt før..selvom kommer til å savne henne masse ;)ja dagene går uansett ja :) hva jobber du med? aha...spennende!!! Vi får teste oss likt da vettu..tester meg på ikm dagen jeg :D så blir jeg hvertfall ikke skuffet :) ja samme her...denne humpetiden har jeg faktisk kost meg skikkelig, senket skuldre og hatt skikkelig god sex også faktisk :) testa litt nytt og typen koser seg også, tross all prøving vi har vært igjennom :D må innrømme siste tre dagene vært sløv med juicen og solvipect...men hatt masse el slim, og sånn :) så trur ikke trengte det like mye nå :)

Hihi jupp vi blir å teste oss likt :D spennende! Å, deilig med fire dager barnefri kan jeg tenke meg, trengs jo innimellom! Jobber som bioingeniør på fødeavdeling :) enn du da? håper denne humpetiden vår har vært skikkelig god med oss :D ;) hehhee, har også vært litt sløv med solvipect og grapefruktjuicen men men.. er redd jeg ennå ikke har hatt el, får se en av de neste dagene... krysser fingre!! :)
 
Haha ikke spar på detaljene ! Hahaha :b jeg har hatt el smerter og slim i to dager men ingen pos el test! Så er fremdeles spent det ska skje ! - trudde jeg kjente kroppen min jeg :b
 
Hihi jupp vi blir å teste oss likt :D spennende! Å, deilig med fire dager barnefri kan jeg tenke meg, trengs jo innimellom! Jobber som bioingeniør på fødeavdeling :) enn du da? håper denne humpetiden vår har vært skikkelig god med oss :D ;) hehhee, har også vært litt sløv med solvipect og grapefruktjuicen men men.. er redd jeg ennå ikke har hatt el, får se en av de neste dagene... krysser fingre!! :)
Aha spennende :) hehe da er vi to da ;)Me jeg sjekket bare for morro, for bestilte meg el tester...og de viser positiv nå!!! I følge gyn så skulle jeg ha eggløsning på mandag...men da har jeg ikke kommet i dpo land før om en til to dager...buhu... :( tar du tester for å sjekke el? men vet at dte er ikke uvanelig å få en litt forsinket el..når man går på pergo..er på dag 17 i syklusen min. der da?
 
Hva gjør dere i kveld da jenter? :-D

Her sitter jeg henslengt i soffaen med påskeegg og brus mens jeg prøver og oppdatere meg på alt det nye på tråden ;-P
 
Hva gjør dere i kveld da jenter? :-D

Her sitter jeg henslengt i soffaen med påskeegg og brus mens jeg prøver og oppdatere meg på alt det nye på tråden ;-P
Jeg venter på el.. og venter og venter ! gubben har satt inn støtet i babylagingen og krøøøpet ned i kjellerstua til fotballen og jeg sitter med privat praksis på skjermen og drikker iskald pepsi max =) jeg hater ikke livet ! kjøpte en ny veske istad og som jeg har satt ved siden av tv`n for å beundre den eller evt bestemme meg for å bytte den igjen ! hahaha :P påskeegg allerede`??
 
Da var kveldens aksjer lagt :bounce ..mannen skal på nattevakt så da må vi gjøre det før han drar.. hihi. Venter også på positiv el test, men har andre tegn på at ting er i rute, så da kaster vi ikke bort tiden... :smiley-angelic006
 
Da var kveldens aksjer lagt :bounce ..mannen skal på nattevakt så da må vi gjøre det før han drar.. hihi. Venter også på positiv el test, men har andre tegn på at ting er i rute, så da kaster vi ikke bort tiden... :smiley-angelic006
Sjæl. jeg blir bare så utholdmodiiiiiiiig fankern all denne krampedriten i magen og slim og alt uten el ! hallo kom igjeeeeeen ! hahah hvor mange dager før pos test kjenner du til at noe er på gang?
 
Jeg venter på el.. og venter og venter ! gubben har satt inn støtet i babylagingen og krøøøpet ned i kjellerstua til fotballen og jeg sitter med privat praksis på skjermen og drikker iskald pepsi max =) jeg hater ikke livet ! kjøpte en ny veske istad og som jeg har satt ved siden av tv`n for å beundre den eller evt bestemme meg for å bytte den igjen ! hahaha :p påskeegg allerede`??


åååh, Privat Praksis, på tv eller noe annet? GLEDER meg til 22.45når det begynner på tv2 ;-D
oooh, hærlig med ny veske da ;-D vil ikke dele bilde av den så så kan vi hjelpe deg med å beundre ;-) hihihi

Påskeegg nå ja :-D NAM NAM :love2
 
Back
Topp