IKM uke 9 <3

Hei! Kan jeg være med her? Holder på å gå på veggen av denne ventingen, forhåpentligvis blir det lettere å bære når man har noen å dele det med! PP 6 nå.. arghh. IKM tirsdag 26
 
Hei! Kan jeg være med her? Holder på å gå på veggen av denne ventingen, forhåpentligvis blir det lettere å bære når man har noen å dele det med! PP 6 nå.. arghh. IKM tirsdag 26
 
Hei! Kan jeg være med her? Holder på å gå på veggen av denne ventingen, forhåpentligvis blir det lettere å bære når man har noen å dele det med! PP 6 nå.. arghh. IKM tirsdag 26
Såklart du kan !! - har du hatt el ? eller venter du på den og ? dobbelvent :P
 
no kjenner jeg at jeg er glad for at jeg ikke har "teste etter el syken" :p
Jeg gjør det mest for gøy da! Syns dette tisse på pinne opplegget er litt morro, og da er det jo kjekt å kunne gjøre det mange dager på rad! Lar meg ikke stresse av manglende positivt resultat, vil bare finne ut om det skjer eller ikke..
 
Så koselig =) - min mann huska det endelig og jeg fikk en nydelig ring så jeg kan leve på det enstund :p heheh

ååh, så koselig da :-D

Fikk ingen gaver jeg (:-/) Mennen her er mere slik at gaver hører til bursdag og jul :-P haha
 
Hei! Kan jeg være med her? Holder på å gå på veggen av denne ventingen, forhåpentligvis blir det lettere å bære når man har noen å dele det med! PP 6 nå.. arghh. IKM tirsdag 26

Velkommen til oss :-D
 
Jeg gjør det mest for gøy da! Syns dette tisse på pinne opplegget er litt morro, og da er det jo kjekt å kunne gjøre det mange dager på rad! Lar meg ikke stresse av manglende positivt resultat, vil bare finne ut om det skjer eller ikke..
huff jeg ble sprø av det når jeg drev på med det med første mann... den mnd det klaffet så spist ejeg kun pergotimen og dret i el testingen...
 
ååh, så koselig da :-D

Fikk ingen gaver jeg :)-/) Mennen her er mere slik at gaver hører til bursdag og jul :p haha
Hahah mannen min ække den beste på gaver han heller sånn utenom bursdag og jul.. men han har fått noe over seg nå som vi prøver på en til, så det var vel bare den ene morsdagen her hvor jeg får no som glitrer :P
 
huff jeg ble sprø av det når jeg drev på med det med første mann... den mnd det klaffet så spist ejeg kun pergotimen og dret i el testingen...
Ja, det kommer nok an på hvor "viktig" det er. Har blitt lett gravid før, og har troa på at jeg blir det igjen, derfor er det foreløpig kun en "hobby". Men hvis dette tar lang tid, og jeg aldri får noe positivt resultat er det nok best å slutte med hele greia. Testa litt sist syklus også, men akkurat de to dagene jeg ville fått positivt resultat var jeg på tur med jobben, så da testa jeg ikke. Derfor vil jeg se om jeg "får det til" denne mnd!
 
Ja, det kommer nok an på hvor "viktig" det er. Har blitt lett gravid før, og har troa på at jeg blir det igjen, derfor er det foreløpig kun en "hobby". Men hvis dette tar lang tid, og jeg aldri får noe positivt resultat er det nok best å slutte med hele greia. Testa litt sist syklus også, men akkurat de to dagene jeg ville fått positivt resultat var jeg på tur med jobben, så da testa jeg ikke. Derfor vil jeg se om jeg "får det til" denne mnd!
ble en besettelse sist. så negativ spiral og lite tillitt til kroppen sin, dårlig selvbilde. og PCOS så ble det veldig vanskelig... så håper denne kuren er hva som skal til
 
Takk!! Hadde el i helgen, så mulig ikm egentlig blir litt fremskjøvet.. men etter planen skal den komme 26!

ooops ser jeg spammet forumet med dobbelpost.. dere får bære over med meg til jeg har lært meg teknikken her ;)
 
*note to my self agian, ikke knip igjen nesen når du nyser. då river det skikkelig i bihuler*
 
ble en besettelse sist. så negativ spiral og lite tillitt til kroppen sin, dårlig selvbilde. og PCOS så ble det veldig vanskelig... så håper denne kuren er hva som skal til
Håper det klaffer for deg! Jeg tror faktisk også jeg har PCOS, men aldri fått noen diagnose.. Hadde en syklus som var helt på bærtur da jeg var yngre (mensen en gang i halvåret) + masse hår og dårlig hud og cyster på eggstokkene.. Men vi greide utrolig nok å treffe med førstemann uten å prøve, og etter første fødsel har jeg hatt en ufravikelig 28 dagers syklus og er tydeligvis veldig fruktbar(heldigvis). De andre symptomene er der enda da (uheldigvis) men skal i alle fall være glad for at jeg blir gravid på egenhånd!

Så lykke til til deg, håper vi begge får positiv test i uke 9! (og alle de andre også selvfølgelig!)
 
Aha spennende :) hehe da er vi to da ;)Me jeg sjekket bare for morro, for bestilte meg el tester...og de viser positiv nå!!! I følge gyn så skulle jeg ha eggløsning på mandag...men da har jeg ikke kommet i dpo land før om en til to dager...buhu... :( tar du tester for å sjekke el? men vet at dte er ikke uvanelig å få en litt forsinket el..når man går på pergo..er på dag 17 i syklusen min. der da?


Spennende :) Nope, tar ingen tester for el, orker igrunn ikke "stresse" meg opp på det... tenker at hvis vi har oss hver dag en stund før antatt el til en stund etter antatt el må det jo bare holde ;) ah, det visste jeg ikke at det var ikke var uvanlig å ha forsinket el ved pergo, det skal jeg ha i bakhodet :)

rart, for i dag rett etter vi hadde oss så merket jeg litt vondt akkurat som om det verket på en måte, i underlivet der man har vondt når menstruasjonen gjør sin anmarsj... vet du hva det kan bety?

Selv er jeg på dag 15 nå, igrunn litt usikker 15 kanskje 13.. hadde et par dager rett før menstruasjon hvor jeg spottet/hadde litt rødslimet (brunlig) utflod (uff beklager detalj!) så regnet mensen fra første dag friskt blod.. regner med det er riktig (?) :)
 
(min erfaring med pergotime, er at jeg får el tidligere:P men ok jeg har hatt sykluser på 4-7,5 mnd så alt er vesentlig ;) )
 
Spennende :) Nope, tar ingen tester for el, orker igrunn ikke "stresse" meg opp på det... tenker at hvis vi har oss hver dag en stund før antatt el til en stund etter antatt el må det jo bare holde ;) ah, det visste jeg ikke at det var ikke var uvanlig å ha forsinket el ved pergo, det skal jeg ha i bakhodet :)

rart, for i dag rett etter vi hadde oss så merket jeg litt vondt akkurat som om det verket på en måte, i underlivet der man har vondt når menstruasjonen gjør sin anmarsj... vet du hva det kan bety?

Selv er jeg på dag 15 nå, igrunn litt usikker 15 kanskje 13.. hadde et par dager rett før menstruasjon hvor jeg spottet/hadde litt rødslimet (brunlig) utflod (uff beklager detalj!) så regnet mensen fra første dag friskt blod.. regner med det er riktig (?) :)
Oki jeg blir ikke stresset, men dobbelt sjekker det legen sa :) så da vet jeg at vi burde ta et par ganger til :) anbefales forresten å ta annen hver dag :) så vi gjør det bortsett fra ene dagen så lystet det med kos så da gjorde vi det hehe . Jupp ikke unormalt å få litt senere el. Spotting anses ikke som første dag mens, når du må bruke bind eller tampong er første dagen :)
 
ja, kan tenke meg hun sier mye artig:):) hehe! Er som du sier hver alder har sin sjarm:)
Nei,nei, ikke i dpo land enda jeg, bare hurra'er for deg jeg:) hehe
:) jeg fant ut Igår at jeg ikke er dpo land :( tok en el test og den var super positiv, så får vel el idag eller imorgen .... Jaja el kommer hvertfall :)
 
(min erfaring med pergotime, er at jeg får el tidligere:P men ok jeg har hatt sykluser på 4-7,5 mnd så alt er vesentlig ;) )
Jeg får senere hvertfall :)og lest at mange får gjerne på dag 17-18 istedenfor dag 14 :) såpass lange sykluser , da er det bra at du får før ;) merker jo at pergotime gjør syklusene mer stabile hvertfall :kr
 
Back
Topp