IKM uke 9 <3

Jeg er på dag 14 idag og knall negativ el test.. !! Føles døds frustrerende når jeg alltid har trodd at el kom ett par dagee etter el smerter og slim.. greit å bli kjent med kroppen sin, men jeg er utålmodig :b
Ja hater all venting... skikkelug utålmodig selv jeg:) jeg har hatt skikkelig murringer i hele dag, kjennes ut som jeg er sulten hele tiden pga murringen. ja snart får du snart el, :) er vel rett rundt hjørnet tenker jeg . Ja jeg er på dag 17 og fikk positiv test Igår... Eg som trodde jeg var i dpo land :( men skal sjekke om den er negativ idag . Snart!!! Ja er greit å bli kjent med kroppe , første gang jeg gikk gravid med datteren min, kunne jeg jo ingenting! Nå har jeg lært masse pga all prøvingen :) veldig spennende å se hvordan kroppen fungerer også :)

Ja hater all venting... skikkelug utålmodig selv jeg:) jeg har hatt skikkelig murringer i hele dag, kjennes ut som jeg er sulten hele tiden pga murringen. ja snart får du snart el, :) er vel rett rundt hjørnet tenker jeg . Ja jeg er på dag 17 og fikk positiv test Igår... Eg som trodde jeg var i dpo land :( men skal sjekke om den er negativ idag . Snart!!! Ja er greit å bli kjent med kroppe , første gang jeg gikk gravid med datteren min, kunne jeg jo ingenting! Nå har jeg lært masse pga all prøvingen :) veldig spennende å se hvordan kroppen fungerer også :)
Ja, haha kjipt å tro man er i dpo land når man ikke er det :/ - jeg ble gravid med en gang sist egentlig uten å prøve så håper ikke jeg må prøve så lange nå selvom jeg er forberedt på det. er jo så mye annet å tenke på og som jeg ikke har tenkt på som feks når er egentlig el og hvor lang er lutealfasen osv skjønner jo nå at jeg var skikkelig heldig sist .. Men jeg får bare tisse på pinnen og humpe annahver dag til krampa tar meg =) den siste delen der liker jeg jo godt så er jo ikke no synd på meg .. hehehe

Trur ikke jeg har IKM den 25 jeg.. for har enda ikke hatt positiv EL test..

3 dpo... Uff! Holder ikke ut:( og det sies jo at man blir lettere gravid om man ikke tenker så mye på det.. Hvordan i all verden skal man klare det?! Ikke tenk på en rosa elefant! Blir om mulig enda mer stressa av å prøve hardt ikke å tenke på det!

3 dpo... Uff! Holder ikke ut:( og det sies jo at man blir lettere gravid om man ikke tenker så mye på det.. Hvordan i all verden skal man klare det?! Ikke tenk på en rosa elefant! Blir om mulig enda mer stressa av å prøve hardt ikke å tenke på det!

Må bare prøve å holde hodet sysselsatt på noe annet, men det er jo ikke lett. :/

Fortsatt veldig negativ el test... argh.. Ja, ja, nye muligheter i morgen!

Når på dagen tok du denne her?? Og har de du tok tidligere vist sterkere og sterkere eller ble de "plutselig" slik??

Denne ble tatt idag litt over kl.18, har ikke vært på do siden i 13-tiden på jobb ;) den fra igår er tatt ca kl.19. Har testet siden søndag, og de ble sterkere og sterkere.. Tar de i 17-19 tiden på kvelden.. Syns de ble fort sterkere..

Ser du har IKM dagen før meg, og jeg lurer på om ikke min IKM også kan være en dag senere, så nå blei jeg litt optimist her!..

Har teste et par ganger før og har regnet lutealfasen min til 12 dager, så hvis el er imorgen har jeg ikm en dag før.. Krysser fingrene for deg :)

Har teste et par ganger før og har regnet lutealfasen min til 12 dager, så hvis el er imorgen har jeg ikm en dag før.. Krysser fingrene for deg :)
Takk for det, og lykke til til deg, håper egget bærer frukter denne måneden! ;-)Får teste noen dager til og håpe jeg får en slik fin, sterk strek jeg også til slutt!

Back
Topp