IKM uke 9 <3

ImageUploadedByBV Forum1360859156.629079.jpg


Fortsatt positiv test :) betyr det at jeg har el idag? Har forresten alltid hatt to positive på rad når jeg har testet.. Og er jeg da 1 dpo imorgen hvis testen da er negativ?

Kult å si at h*n ble unnfanget på valentinsdagen hvis spisen sitter nå ;)
 
Ny test.. Tissepinner er fuuuuuun
ahh, jeg er misunnelig!! Mine blir ikke noe bedre... og jeg legger godviljen til er kanskje dagens bittelitt sterkere enn gårsdagens.. Ble dine gradvis sterkere, eller ble den "plutselig" så sterk og fin?? Vil så gjere ha håpet oppe..
 
Den ble jo på en måte gradevis sterkere, tirsdag ble den litt svakere igjen enn mandag, i går litt sterkere igjen og i dag var den slik.

MEN det er jo ikke dermed sagt at jeg faktisk har EL da.. men skal nå legge inn endel aksjer ;)

Merker litt småmurring i magen innimellom i dag også.
 
Jeg har hatt tre dager med knall postive EL tester!!!! er det normalt??? jeg har nå to eggposer som blir befrukta..så kanskje noe med det å gjøre? eller prøver kroppen hardt å få til el...??? Hvææææ....noen som har peil????
 
Jeg har hatt tre dager med knall postive EL tester!!!! er det normalt??? jeg har nå to eggposer som blir befrukta..så kanskje noe med det å gjøre? eller prøver kroppen hardt å få til el...??? Hvææææ....noen som har peil????


oii, har ikke peiling nei, men det virket spesielt ja.. håper noen her kan svare deg! :-)
 
Jeg har hatt tre dager med knall postive EL tester!!!! er det normalt??? jeg har nå to eggposer som blir befrukta..så kanskje noe med det å gjøre? eller prøver kroppen hardt å få til el...??? Hvææææ....noen som har peil????
el tester sier jo bare at eggløsningen kommer om alt fra 1 døgn til 3 døgn. slapp av lur mannen i seng et par runder til og ikke tenk så mye på selve testene...
 
Krysser fingrene for dere alle! Jeg har prøvd eltest de siste dagene mest for gøy, men ser at den er ikke i nærheten av positiv. Så begynner å tro at denne pp bare blir tull for vår del..

Men, lykke til til dere!:D
 
el tester sier jo bare at eggløsningen kommer om alt fra 1 døgn til 3 døgn. slapp av lur mannen i seng et par runder til og ikke tenk så mye på selve testene...
Takk...blir mer stressa av disse el testene jeg....men sengekos idag...for har annenhver dag :)
 
El testene kan være stress ja.. jeg har ikke brukt de før, men når vi skulle begynne å prøve i november så fant jeg ut at jeg skulle prøve de. For da var (eller den er vel fortsatt) syklusen min helt lost iom at jeg hadde gått så mange år på hormonprev og ikke hatt mens på endel år, så tenkte at det var greit å teste for å sjekke.
Men selv om man har positiv el test så er det jo ikke dermed sagt at el kommer da.



(men jeg syns jo det er morro å tisse på pinner.. hehe... positivt er positivt ;) hihi)
 
El testene kan være stress ja.. jeg har ikke brukt de før, men når vi skulle begynne å prøve i november så fant jeg ut at jeg skulle prøve de. For da var (eller den er vel fortsatt) syklusen min helt lost iom at jeg hadde gått så mange år på hormonprev og ikke hatt mens på endel år, så tenkte at det var greit å teste for å sjekke.
Men selv om man har positiv el test så er det jo ikke dermed sagt at el kommer da.



(men jeg syns jo det er morro å tisse på pinner.. hehe... positivt er positivt ;) hihi)
Ja skjønner greia... Men gyn sa at jg helt sikkert fikk el, og siden jeg hadde to eggposer, og de var like store, så kom begge til å slippes :) men el kom nok senere enn han tenkte hvertfall :) disse testene gjør bare hodet mitt mer surrete og får meg til å tenke enda mer... Men da har jeg lært at det er lurt å humpe på i en lengre periode enn gyn sier da :)
 
Jeg skjønner jo at jeg skal teste for EL om jeg må inn i nye pp, dere påvirker meg SÅNN hihihii !! :) Jeg tror og mener at jeg skal være i dpo-land nå... hadde bra m slim de to tre siste dagene har avtatt litt nå... kan jeg anta at jeg da er i dpoland?? Dette er spennende, men ikke at jeg føler noe er på gang i kroppen da... blæh :P
 
Jeg skjønner jo at jeg skal teste for EL om jeg må inn i nye pp, dere påvirker meg SÅNN hihihii !! :) Jeg tror og mener at jeg skal være i dpo-land nå... hadde bra m slim de to tre siste dagene har avtatt litt nå... kan jeg anta at jeg da er i dpoland?? Dette er spennende, men ikke at jeg føler noe er på gang i kroppen da... blæh :p
haha ja vi er testegærne her uansett hva, men jeg kjenenr at jeg klikkerp å de el testene snart, det smilefjeset kommer jo aldri !! jeg blir gæææærn !!
 
haha ja vi er testegærne her uansett hva, men jeg kjenenr at jeg klikkerp å de el testene snart, det smilefjeset kommer jo aldri !! jeg blir gæææærn !!

men enn den dagen du fikk bok da? tok du ny samme dag eller?
 
Haha .. ja da tok jeg en på ettermiddagen også , den var negativ, og idag morres negativ.. - :/ jeg tror jeg blir gal snart, jeg har trodd el var igang siden mandag :/ :( æsj !
Ååh, kjedelig og vente slik.. :-/
 
Ååh, kjedelig og vente slik.. :-/
jaaaaa... mannen min begynner å bli litt sliten av all humpinga og innimellom nattevaktene :P haha.. men nå er det helt og vinterferie !! så om el testen blir positiv i helga sååå har vi gode muligheter.. vært litt bortkasta og humpe annahver dag i over ei uke .. ikke at vi ikke koser oss med det, men jeg har nok pressa litt hardt på at det MÅ skje annahver dag.. også hakke el vært engang :P
 
Back
Topp