IKM uke 9 <3

Mine er bare negative de og, men jeg kjenner at det skjer ting .. Slim siden mandag og smerter så el kommer jo, jeg har slått fast ved at så lenge vi humper annahver dag så treffer vi .. Og da kan el komme når som helst :b
Kommer sikkert snart :) humping med litt press syns jeg kan bli litt slitsomt, men så verdt det :) snart i dpo land du også :)
 
Kommer sikkert snart :) humping med litt press syns jeg kan bli litt slitsomt, men så verdt det :) snart i dpo land du også :)
- ja det blir litt stressende å ha det hengende over seg at man må trå til.. - men verdt det når testen er pos.. Sist prøvde vi ikke så er nytt med denne prøvinga.. - jeg skulle bare likt å vite når jeg faktisk var i dpo land ..
 
- ja det blir litt stressende å ha det hengende over seg at man må trå til.. - men verdt det når testen er pos.. Sist prøvde vi ikke så er nytt med denne prøvinga.. - jeg skulle bare likt å vite når jeg faktisk var i dpo land ..
Skjønner deg godt... Første gang jg har fått positiv el test etter dobbel pergotime kur. Aldri fått mer enn nesten positiv. Så tror de el testene kan lure oss litt... Og jeg fikk tre dager med super positiv el test... Tre dager syns jeg er merkelig men men ... Blir deilig nå å kunne snart ikke å ha tvang sex ( så ille er deg heldigvis ikke) Jeg tar en siste gang med stress kos om to dager for sikkerhetsskyld :) men hvor langt er du inn i syklusen din? Jeg er dag 20 mener jeg.
 
Rettelse dag 21 :)
 
Her har det vært el smerter de siste dagene, men ingen slim. Så krysser fingrene for at den holder seg borte to dager til, så jeg rekker å komme hjem til mannen og i det minste legge inn et par aksjer:)

Ellers så har tiden vært brukt til en forkjølabog syk engel. Med nærmere 40 i feber i flere dager. I går ble det legevakt og hu fikk noe mer febernedsettende. I morges var sen borte:):) nå er det bare snørr og hoste igjen!
Noen som skal no gøy i helga da?? Bortsett fra å humpe:):)


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Hvis el strimmelen er negativ i ettermiddag skal jeg da gå ut fra at el har vært og at jeg er i dpoland i morgen?
 
Mine er bare negative de og, men jeg kjenner at det skjer ting .. Slim siden mandag og smerter så el kommer jo, jeg har slått fast ved at så lenge vi humper annahver dag så treffer vi .. Og da kan el komme når som helst :b
Strimlene er jo positive, det er den digitale eltesten som er negativ.
 
Jeg har en syklus som de siste åra har variert mellom 27 og 34 dager ( en syklus var 38 dager ) og oftest 31 dager.. - idag er jeg på dag 17 i syklusen og el skulle vært imorgen om jeg har 31 dager denne mnd..
Oki :) men da kommer den tenker jeg :) eller så har litt lenger syklus enn 31 dager denne gangen.
 
Her har det vært el smerter de siste dagene, men ingen slim. Så krysser fingrene for at den holder seg borte to dager til, så jeg rekker å komme hjem til mannen og i det minste legge inn et par aksjer:)

Ellers så har tiden vært brukt til en forkjølabog syk engel. Med nærmere 40 i feber i flere dager. I går ble det legevakt og hu fikk noe mer febernedsettende. I morges var sen borte:):) nå er det bare snørr og hoste igjen!
Noen som skal no gøy i helga da?? Bortsett fra å humpe:):)


<3 Lille Engel Aug12 <3
Humpe når mannen din kommer!!! En god ide ;) uff stakar liten, ikke gøy. Godt han/hun er på bedringens vei! Jente eller gutt? Skriver engel vettu ;) ikke noe spesielt gøy som skjer her... Kose oss masse hele helga med besøk og tur ut for å ake med datteren min :) ferdig på jobb og fri resten :)
 
Jeeei.. på 3.dagen.. Da kan vi vel fastslå at jeg IKKE hadde EL i natt da til tross for "røske ut hele innmaten i magen" feelingen.
 
velkommen i klubben ! el smerter hele tia men ingen test som bekrefter faktumet :p


Tullopplegg hele greia *utålmodig*

Prøving er egentlig noe herk, jeg eier ikke tålmodighet for 5 flate øre.. når jeg finner ut noe så skulle det egentlig ha vært ordnet senest dagen før lissom..
 
Tullopplegg hele greia *utålmodig*

Prøving er egentlig noe herk, jeg eier ikke tålmodighet for 5 flate øre.. når jeg finner ut noe så skulle det egentlig ha vært ordnet senest dagen før lissom..
Da er du akkuratt lik meg , om jeg bestemmer meg for noe skulle det vært gjort i forrige uke helst.. og jeg klarer ikke å slappe av heller.. kontrollfreak tror jeg det heter på folkemunne :P hahah jeg haster ikke med å få el, jeg blir irritert over at den ikke kom når jeg trodde og fordi jeg ikke kan få ett eksakt svar på når jeg faktisk går over i dpo land .. haha
 
Da er du akkuratt lik meg , om jeg bestemmer meg for noe skulle det vært gjort i forrige uke helst.. og jeg klarer ikke å slappe av heller.. kontrollfreak tror jeg det heter på folkemunne :p hahah jeg haster ikke med å få el, jeg blir irritert over at den ikke kom når jeg trodde og fordi jeg ikke kan få ett eksakt svar på når jeg faktisk går over i dpo land .. haha

Godt vi er flere ;)
 
haha dere to har gitt dere selv svaret på hvorfor jeg ikke gidder el testingen. blir for "sprøstekt"
 
Back
Topp