IKM uke 9 <3

Siden denne el -en kom så sent er vel IKM muligens i uke 10... men kommer aldri i livet tilå greie å vente med å teste så lenge, så satser på 2. eller 3. mars... Nå må det bare legges inn aksjer her. Mannen skal uheldigvis på nattevakt i kveld og i morgen, men vi får legge ungene tidlig å ta en kjapp en før han drar. Når jeg endelig har fått positiv el test skal jeg ikke la sjansen gå fra meg!!

Kan du legge ut bilde av strekene på digital testen?? ( bare til sammenligning med min )

Man skal jo ikke se på strekene på digitaltesten.. men om det kommer en runding eller ett smilansikt. På de jeg har tatt så kommer det bare en runding.

Man skal jo ikke se på strekene på digitaltesten.. men om det kommer en runding eller ett smilansikt. På de jeg har tatt så kommer det bare en runding.
Jeg veit det :b hehe men den leser jo av strekene for deg liksom.. så jeg tenkte bare å sammenligne strekne dine mot mine for å se noen sammenheng

Jeg veit det :b hehe men den leser jo av strekene for deg liksom.. så jeg tenkte bare å sammenligne strekne dine mot mine for å se noen sammenheng

Hehe, om man skulle gått etter strekene på de digitale så trorjeg at resten min må ha hvert feil :-p for min strek var supersvak, men fikk smilefjes likevell ;-p

haha dere to har gitt dere selv svaret på hvorfor jeg ikke gidder el testingen. blir for "sprøstekt"
Jupp er noe herk!!! Blir bare mer forvirra! Men nå har jeg lært (tror jeg) at det bare stresser mer :)

Men hadde ikke jeg begynt å fjase med de digitale i tillegg til strimlene så hadde jo ikke jeg tissa på pinne som om det stod om livet. Lærdommen må være:bruk bare 1 slags tester.

ek tester var spiralen min til "h***" når vi prøvde med første mann...
Derfor du holder deg unna nå :) med min første kunne jg NADA om slike ting som dette og brydde meg heller ikke . Turte så vitt å teste om jeg var gravid, To uker etter IKM. Fått mer teste syndrom etter jeg kom aktivt inn her :) blir så påvirka! Hehe

Men jeg skal vel strengt talt over til uke 10 nå eller??
Du skal vel det, sammen med meg, men uke 10 er så fryktelig lenge til så jeg kommer til å fortsette og henge her og håpe på positiv test søndag i uke 9... Dessuten kan det jo hende din EL var i går og at du er i dpo land i dag!

Du skal vel det, sammen med meg, men uke 10 er så fryktelig lenge til så jeg kommer til å fortsette og henge her og håpe på positiv test søndag i uke 9... Dessuten kan det jo hende din EL var i går og at du er i dpo land i dag!

Henger litt her og litt der jeg :) Så får vi se..

Men jeg har nok IKKE ikm 25 feb i allefall ;) Så bare fjern meg fra den lista.

Back
Topp