IKM uke 9 <3

Girls... eg trenger litt hjelp her.. va akk på toalettet, og det var ferskt blod ikke noe slimete... ikke så mye som ved mens men nok til at det dekket hele papiret.... hva kan dette være?? Festeblødning? Er noen dager dpo... har aldri aldri aldri opplevd dette før.... har også kjent litt småubehag de siste dagene nedi magen hvor jeg pleier å føle mensmurring..uææææ

Jeg og må over i uke 10 .. - siden den el testen ikke makter å bli positiv i mine hender må jeg jo bare anta at jeg ska over ;/ kommer te å snike her uansett .. Men du kan stryke meg av lista ..

Truddelutt'n: kan jo være festeblødning, ja :) jeg hadde det sist, eller tror det var det, for trodde jeg fikk mensen, men ble liksom ikke ordentlig, det var 5 dager før positiv test :) krysser fingrene for deg :)

Truddelutt'n: kan jo være festeblødning, ja :) jeg hadde det sist, eller tror det var det, for trodde jeg fikk mensen, men ble liksom ikke ordentlig, det var 5 dager før positiv test :) krysser fingrene for deg :)

Ååååh, herreguuud kor det kiler i magen!! for siden eg aldri har opplevd noe sånt før så ble eg å tenke at det kunne være... oioioii! Takk, å gu kor eg håper!! :) :) ska prøve å bevare roen!! ;) e no vel ikke så altfor lett haha

Ååååh, herreguuud kor det kiler i magen!! for siden eg aldri har opplevd noe sånt før så ble eg å tenke at det kunne være... oioioii! Takk, å gu kor eg håper!! :) :) ska prøve å bevare roen!! ;) e no vel ikke så altfor lett haha
puster du fortsatt ? hahah :P roooooolig inn og uuuuuuuut ... =) krysser fingrene for deg !

puster du fortsatt ? hahah :p roooooolig inn og uuuuuuuut ... =) krysser fingrene for deg !

Hahaha... joda gjør jo det, vil ikke gire meg for mye opp for (kanskje) ingenting... tørr ikke tro det kan være sant.. teste om en uke ca da :) Takker :D

:D hihihihi... :D men, gu for en herlig tanke, om det skulle være noe.. har i tillegg de siste to dagene hatt hodepine (har jeg så godt som aldri) og halsbrann!! :P

Flytter inn her jeg :) Har egentlig holdt til i uke 10, men så fikk jeg visst eggløsning litt tidligere enn jeg hadde regnet med. Er 2 dpo i dag :D
Ikm er ca. 1 mars.

Girls... eg trenger litt hjelp her.. va akk på toalettet, og det var ferskt blod ikke noe slimete... ikke så mye som ved mens men nok til at det dekket hele papiret.... hva kan dette være?? Festeblødning? Er noen dager dpo... har aldri aldri aldri opplevd dette før.... har også kjent litt småubehag de siste dagene nedi magen hvor jeg pleier å føle mensmurring..uææææ

Oooohh, spennende spennende! :D

Flytter inn her jeg :) Har egentlig holdt til i uke 10, men så fikk jeg visst eggløsning litt tidligere enn jeg hadde regnet med. Er 2 dpo i dag :D
Ikm er ca. 1 mars.

Hei og velkommen her :)
Lagvenninne fra lag fiolett :) henger mer her inne enn der, er nok mer giret på baby enn slanking, Hehe ;)

:D hihihihi... :D men, gu for en herlig tanke, om det skulle være noe.. har i tillegg de siste to dagene hatt hodepine (har jeg så godt som aldri) og halsbrann!! :p
Kanksje festeblødning....spennende som bare det ;) det hadde vært artig!!!

Ikm er ca. 1 mars.
Jo før jo bedre!!! Spennende og velkommen :D

Murrer i nederste del av magen....pms takter så det holder...baaaah følelse at mensen kommer i uke 9....pga pms på det sterkeste ca en uke før mens...testr uansett ikke før ikm..eller om to dager etter ikm... wææææ hater dpo land...haaater!!!! kjedelig tid!

Ikm er ca. 1 mars.

Og velkommen inn hit til uke9 damene :) spennende uker i vente vi har :D

Back
Topp