Hildus
Glad i forumet
Og velkommen inn hit til uke9 damene spennende uker i vente vi har
Takk Spennende ja. Hørtes jo veldig lovende ut med deg da Hvor mange DPO er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og velkommen inn hit til uke9 damene spennende uker i vente vi har
hehe da er vi fler!!!! er super uålmodig...spesielt med den prøvingen nå merker jeg heheOh yeah. Klager ikke på det. Hehe.
Passet meg utmerket i og med at jeg hater å vente
hvordan går det med store gutten? KLEM <3
Kanksje festeblødning....spennende som bare det det hadde vært artig!!!
Åååå, jeg kjenner at det føles litt dumt å bli flytta på, selv om det selvfølgelig er rett--- men jeg liker veldig godt å endelig ha fått en positiv el test, så da er det verdt det! Gleder meg til DPO land jeg, to uker går jo fort!! Og jeg har jo fire tester liggende så kan jo begynne å g-teste allerede 8 DPO eller noe... hi hi. Nei, får legge bort pinnene nå for en periode...
Stakkar liten! Håper de greier å regulere medisinene så han slipper anfall og får minst mulig bivirkninger.. Klem.Går ikke så bra. Fortsatt en del anfall. Og nå har han jo bivirkninger av medisinen Spyr, sinna, magevondt og sløv
Ja, får prøve på det. Greit at IKM er på helg egentlig. Det er lettere å ikke teste midt i uka, sa skal man liksom komme seg avgårde på jobb og slikt. I helgene har en jo så goood tid til å teste..Hehe, får prøve å vente til 10 dpo da
<3 Lille Engel Aug12 <3
Stakkar liten! Håper de greier å regulere medisinene så han slipper anfall og får minst mulig bivirkninger.. Klem.
Ja, får prøve på det. Greit at IKM er på helg egentlig. Det er lettere å ikke teste midt i uka, sa skal man liksom komme seg avgårde på jobb og slikt. I helgene har en jo så goood tid til å teste..
den første tiden på medisiner er den største overhengende faren for bivirkninger. krysse for at det bare er for en periode <3 klemGår ikke så bra. Fortsatt en del anfall. Og nå har han jo bivirkninger av medisinen Spyr, sinna, magevondt og sløv
Takk Spennende ja. Hørtes jo veldig lovende ut med deg da Hvor mange DPO er du?
Signerer denne ja!
<3 Lille Engel Aug12 <3
Stakar lille, håpe på en bedring snart <3 mammahjerte har det vondt når barna har det vondt.Går ikke så bra. Fortsatt en del anfall. Og nå har han jo bivirkninger av medisinen Spyr, sinna, magevondt og sløv
Håper håper dere har rett.... NÅ skjønner jeg testedilla'en som råder blandt oss!!! hehehehe jeg vel helst teste NÅ!