IKM uke 9 <3

Oh yeah. Klager ikke på det. Hehe.
Passet meg utmerket i og med at jeg hater å vente :p
hehe da er vi fler!!!! :D er super uålmodig...spesielt med den prøvingen nå merker jeg hehe

DA har jeg oppdatert tråden :-) ROOP ut om det er noe som er blitt glemt :-D

Travel frøken i ny jobb her for tiden, så det blir litt skippertak av og til ;-) hihi

Åååå, jeg kjenner at det føles litt dumt å bli flytta på, selv om det selvfølgelig er rett--- men jeg liker veldig godt å endelig ha fått en positiv el test, så da er det verdt det! Gleder meg til DPO land jeg, to uker går jo fort!! Og jeg har jo fire tester liggende så kan jo begynne å g-teste allerede 8 DPO eller noe... hi hi. Nei, får legge bort pinnene nå for en periode...

Det er så spennende å følge med på dere, jenter:) hurra for alle dere som er kommet til dpo land!;) Krysser fingre for at alle får to streker:)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Åååå, jeg kjenner at det føles litt dumt å bli flytta på, selv om det selvfølgelig er rett--- men jeg liker veldig godt å endelig ha fått en positiv el test, så da er det verdt det! Gleder meg til DPO land jeg, to uker går jo fort!! Og jeg har jo fire tester liggende så kan jo begynne å g-teste allerede 8 DPO eller noe... hi hi. Nei, får legge bort pinnene nå for en periode...

Hehe, får prøve å vente til 10 dpo da:p

<3 Lille Engel Aug12 <3

Går ikke så bra. Fortsatt en del anfall. Og nå har han jo bivirkninger av medisinen :( Spyr, sinna, magevondt og sløv :(
Stakkar liten! Håper de greier å regulere medisinene så han slipper anfall og får minst mulig bivirkninger.. Klem.

Hehe, får prøve å vente til 10 dpo da:p

<3 Lille Engel Aug12 <3
Ja, får prøve på det. Greit at IKM er på helg egentlig. Det er lettere å ikke teste midt i uka, sa skal man liksom komme seg avgårde på jobb og slikt. I helgene har en jo så goood tid til å teste..

Ja, får prøve på det. Greit at IKM er på helg egentlig. Det er lettere å ikke teste midt i uka, sa skal man liksom komme seg avgårde på jobb og slikt. I helgene har en jo så goood tid til å teste..

Ja, sant det:) blir liksom ikke tida om morgenen når det er jobb. Kommer plutselig på det ETTER man har tissa, alt skal gå så fort om morran ja! :)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Går ikke så bra. Fortsatt en del anfall. Og nå har han jo bivirkninger av medisinen :( Spyr, sinna, magevondt og sløv :(
:( den første tiden på medisiner er den største overhengende faren for bivirkninger. :( krysse for at det bare er for en periode <3 klem

Takk :) Spennende ja. Hørtes jo veldig lovende ut med deg da :D Hvor mange DPO er du?

Jeg håper jo sånn på at jeg ikke tar helt skivebom da.... siden dette var ny opplevelse! Jeg har ikke testet etter el nå så jeg antar at jeg er ett sted mellom 4-7 dpo... vi har bare humpa ivei en stund og håpt det traff bra ;)

Signerer denne ja!:):)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Håper håper dere har rett.... NÅ skjønner jeg testedilla'en som råder blandt oss!!! hehehehe jeg vel helst teste NÅ! :P

Stakar lille, håpe på en bedring snart <3 mammahjerte har det vondt når barna har det vondt.

Fortsatt positiv el test på meg, men svakere enn i går, så da er nok el her i dag!! Har da funnet ut at lutealfasen min er på 12 dager utfra sist syklus så da er jeg innenfor uke 9 med et nødskrik... Blir spennende dette her altså, en uke til uka "vår" begynner. Så nå er det bare å ruge i vei damer!!

Får så vondt av han. Han får anfall og faller, så han får jo masse blåmerker. Gråter mye... Skal ikke klage så mye jeg :(
Tok test idag og den var neg :P

Håper håper dere har rett.... NÅ skjønner jeg testedilla'en som råder blandt oss!!! hehehehe jeg vel helst teste NÅ! :P

Ja, teste galskapen er veldig smittsom:p hehe. Man blir helt skrullete og leter etter symptomer o.l og vil gjerne teste fra dag 1 av:) hehe! Håper du klarer å holde deg en liten stund i hvertfall:)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Back
Topp