IKM uke 9 <3

Vi legger inn aksjer i massevis --- to ganger i går og en gang i dag, og har tenkt å kjøre på i morgen også. >Bør være bra dekket opp dette egget da... :rolleyes: :oops:

Det høres veldig bra ut:):) også er det jo veldig gøy å legge inn så masse aksjer:):) :p

<3 Lille Engel Aug12 <3

Det høres veldig bra ut:):) også er det jo veldig gøy å legge inn så masse aksjer:):) :p

<3 Lille Engel Aug12 <3
Ja, og tror min kjære er fornøyd og...han syns det har blitt litt lite etter at vi fikk barn..men du verden som det hjelper på motivasjonen min å prøve og lage baby!! Han får kose seg så lenge det varer...om en fire ukers tid har jeg planer om å være kvalm og trøtt og vanskelig igjen....

Ja, og tror min kjære er fornøyd og...han syns det har blitt litt lite etter at vi fikk barn..men du verden som det hjelper på motivasjonen min å prøve og lage baby!! Han får kose seg så lenge det varer...om en fire ukers tid har jeg planer om å være kvalm og trøtt og vanskelig igjen....

Haha;) veldig bra! Da må han bare nyte tiden for fullt! Det problemet har vi ikke her... Her skulle man tro det var jeg som var mannen i forholdet:p

<3 Lille Engel Aug12 <3

Ja tar det ved siden av pergotime. Gjør så at jeg får eggløsning mellom 24-48 timer :) tok den forrige søndag :)
åååh, el-sprøyte!! Det visste jeg heller ikke vi kunne få...! Dæven, lærer mye nå føler jeg :D

åååh, el-sprøyte!! Det visste jeg heller ikke vi kunne få...! Dæven, lærer mye nå føler jeg :D
Rart de ikke prøver å gi deg noe sånt når du sliter å bli gravid...sprøyta koster ca 350kr...men sååå verdt det om det fungerer.

Måtte bare prøve en tur, 9dpo.
Den grønne er fra ebay og den blå fra fertil.no

Ingen tvil om hvor jeg skal handle neste gang :p mye bedre kvalitet på den blå, og der kommer faktisk kontroll streken fint frem og :p

Vedlegg

• 1361259683896.jpg
    1361259683896.jpg
    25,7 KB · Visninger: 49
Måtte bare prøve en tur, 9dpo.
Den grønne er fra ebay og den blå fra fertil.no

Ingen tvil om hvor jeg skal handle neste gang :p mye bedre kvalitet på den blå, og der kommer faktisk kontroll streken fint frem og :p
du altså du tar en stor risk når du finner ut å teste SÅ tidlig kjære deg <3 :P (dont do it agian) VENT til IKM!!!

Hvordan går det jenter? :) her føler jeg selv at jeg begynner å bli syk...svimmel, småkvalm i ny og ne, kald og varm om hverandre. Nå gleder jeg bare til fredag hvor turen går til london. da får jeg enten ingen mensen eller får den på turen. får meg hvertfall til å glemme hele greia litt :)

du altså du tar en stor risk når du finner ut å teste SÅ tidlig kjære deg <3 :p (dont do it agian) VENT til IKM!!!

Hehe, var bare nyskjerrig ;-P Nå skal jeg vente i 4 dager igjen ;-P hehe

IKM er aaalt for lenge til ;-P haha

Men jeg fikk bekreftet mine misstanker om at ebay testene var dååårlige.. på denne var jo faktisk streken tydelig da, men på mange andre så har jeg måttet sitte å studere skikkelig for å se den :-P hoho

Rart de ikke prøver å gi deg noe sånt når du sliter å bli gravid...sprøyta koster ca 350kr...men sååå verdt det om det fungerer.

Er så enig med deg altså!!! Føler meg litt sint og irritert, men samtidig så orker jeg ikke ta det opp for er ikke akkurat så lenge til mai og ivf... hvis denne pp ikke gir resultater... har hatt en miiiiiniblødning (festeblødning kanskje... tror du kommenterte det her litt lengre oppe) pluss tre dager på rad med hodepine og jeg pleier aaaaldri å ha hodepine pluss fire dager på rad med halsbrann og det er ytterst sjeldent jeg har og hvertfall ikke flere dager på rad... (hoho!!!)
Og jeg kjenner at jeg HATER dpoland og vil ha ikm NÅ! hahahahaa

Hehe, var bare nyskjerrig ;-P Nå skal jeg vente i 4 dager igjen ;-P hehe

IKM er aaalt for lenge til ;-P haha

Men jeg fikk bekreftet mine misstanker om at ebay testene var dååårlige.. på denne var jo faktisk streken tydelig da, men på mange andre så har jeg måttet sitte å studere skikkelig for å se den :p hoho
jeg blir jo nesten smittet selv, og jeg er ikke kommet SÅÅÅ langt inn i DPO land (om jeg har hatt el då vel og merke... :P har ikke fulgt så nøye med på sekret, basaltemp eller har ikke giddet å teste etter el en gang.. :P

jeg blir jo nesten smittet selv, og jeg er ikke kommet SÅÅÅ langt inn i DPO land (om jeg har hatt el då vel og merke... :p har ikke fulgt så nøye med på sekret, basaltemp eller har ikke giddet å teste etter el en gang.. :p

hehehehe, stay strong! ;-P

ååh, vet du sånn ca hvordan syklusen din er da siden du ikke gjør noen av delene, eller tar du bare en pause for å unngå å stresse med det? :-P Hilsen frøken nyskjerrigpetra ;-P hahaha

haha alt fra 31 dager til 150 dager... :P men første syklus med pergotime denne runden. tidligere runder med pergotime så har syklusen vært på 31 dager fast. :P

haha alt fra 31 dager til 150 dager... :p men første syklus med pergotime denne runden. tidligere runder med pergotime så har syklusen vært på 31 dager fast. :p
ååh, blir spennende til IKM nå da :-D

Back
Topp