IKM uke 9 <3

Så gøy :) Er litt usikker på om vi med våre 9dpo hører hjemme i IKM uke 9? EL kom tidligere enn forventet denne måneden, og har lest at det skal være 14 dager mellom el og neste ikm...?

Mine sykluser har ligget på rundt 31 dager de siste mnd nå, denne mnd er første gangen jeg brukte el-tester. Og fikk pos resultat på syklus dag 11, en uke før hva jeg trodde før. Så tror bare min lutheal fase er lang jeg :-p
Ikm er nok fortsatt i uke 9 for min del hvertfall ;-)

11 eller 14. Derfor egentlig uke 8 grunnet el tidligere enn forventet.

tror jeg er 7 dpo cirkumca... :) (hvis jeg har hatt el) har ikke testet for el, så antar bare etter syklus :)

Hjelp!! igjen.... på do nettopp og som på søndag har jeg rødt på papiret like mye som sist... bare nå syns jeg at jeg så liten slimtråd med litt mørkere blod på også men det var ytterst veldig lite... siden søndag har jeg ikke hatt noe rødt overhode på papiret... hvordan skal jeg tolke dette? uææ nå ble jeg nesten litt redd... hvis jeg har vært befruktet kan dette tolkes som om jeg kan miste det?!

Åh nei, det hørtes ikke godt ut , Truddelutt'n :/ skjønner ikke hva det kan være men håper ikke du har mistet! Rart at det ikke var mere blod da iallefall...

Er så enig med deg altså!!! Føler meg litt sint og irritert, men samtidig så orker jeg ikke ta det opp for er ikke akkurat så lenge til mai og ivf... hvis denne pp ikke gir resultater... har hatt en miiiiiniblødning (festeblødning kanskje... tror du kommenterte det her litt lengre oppe) pluss tre dager på rad med hodepine og jeg pleier aaaaldri å ha hodepine pluss fire dager på rad med halsbrann og det er ytterst sjeldent jeg har og hvertfall ikke flere dager på rad... (hoho!!!)
Og jeg kjenner at jeg HATER dpoland og vil ha ikm NÅ! hahahahaa
True true!!! Spennende da ;) håper på en spire da ;) hadde vært bra :) eller rettere sagt største LYKKE :) hehe jeg hater denne ventingen jeg også, hater! Men er lenger i dpoland enn jeg trodde, så er jo 7-8 dpo idag :) hihi! Men føler at mensen kommer når som helst... Eller pergoen som ypper med murringer :)

Åh nei, det hørtes ikke godt ut , Truddelutt'n :/ skjønner ikke hva det kan være men håper ikke du har mistet! Rart at det ikke var mere blod da iallefall...

Jeg skjønner hvertfall ingenting... kjenner fremdeles svakt helt nederst i magen at det på en måte verker litt uten at jeg helt klarer forklare følelsen... jeg også mente å forstå det sånn at hvis man mister kommer det masse blod ut pluss sterke smerter (?)... og jeg har ingen av delene... det er veldig lite blod det er snakk om kommer ikke i trusen engang kun par toalettbesøk på rad så ferdig... *klør meg i hodet* blir ikke klok på dette!! :P

7-8 dpo her!!! Joho!

True true!!! Spennende da ;) håper på en spire da ;) hadde vært bra :) eller rettere sagt største LYKKE :) hehe jeg hater denne ventingen jeg også, hater! Men er lenger i dpoland enn jeg trodde, så er jo 7-8 dpo idag :) hihi! Men føler at mensen kommer når som helst... Eller pergoen som ypper med murringer :)

Da e vi bra i rute vi to hehehe :D men jeg tror som du sier at pergoen ypper, for det gjør den med meg også da jeg tok den! :p ett lite pergoypp haha...

gad holder på å koke over!!!!!!!!! skulle tro noen har sattt kroppen min i fyr... (har ikke feber!)

Da e vi bra i rute vi to hehehe :D men jeg tror som du sier at pergoen ypper, for det gjør den med meg også da jeg tok den! :p ett lite pergoypp haha...
hehe kan nok være pergo ypping her ja ;) hehe men håpe på positive tester for det :)

Da var jeg kommet meg på jobb for første av to nattevakter... weee 10 timers vakt here I come! ;D

Tilbake på sykehuset med Oliver :(
Usj, høres ikke kjekt ut! Håper det blir bedre snart! *klemmer på, sender mange gode tanker din vei!*

6 dpo idag :) har så god følelse :)

Flaut hos tannlegen idag.. Sa jeg ikke ville ta røntgen pga at det var mulig jeg var gravid.. De trodde nok jeg var det og d bare var tidlig.. Tannlegen presset meg likevel til å ta mens eg hadde blyteppe over meg, han sa det var helt trygt, så håper d stemmer.. da jeg gikk visste plutselig alle d der og ønsket meg lykke til da eg gikk :p "neste gang du kommer har du kanskje med deg en ny verdensborger".. Flaut! Godt jeg ikke møtte på noen kjente..

Back
Topp