IKM uke 9 <3

Enig med deg, jeg syns det er ufattelig merkelig, og kjenner at jeg til tider føler litt bobling eller murring helt nederst i magen type der livmor ligger... mange ganger om dagen men dog svakt... jeg blir jo gal hahahah... får føle på om jeg vil teste eller ikke, uansett tester jeg til helgen regner jeg med da har jeg ventet leeenge nok hehehe ;)

5 dpo i dag. Har kjent litt småstikking i går kveld og i dag. Om 4 dager begynner jeg nok å teste :D
Når begynner dere andre å teste? Jeg er testegal og klarer nesten ikke å vente :p
begynner nok ikke å teste dagen etter ikm...blir bare skuffa ellers...som jeg ble tidligere. merker typiske tr symptomer....grinete, utålmodig ....tjjjaaa så vi får se :)

Enig med deg, jeg syns det er ufattelig merkelig, og kjenner at jeg til tider føler litt bobling eller murring helt nederst i magen type der livmor ligger... mange ganger om dagen men dog svakt... jeg blir jo gal hahahah... får føle på om jeg vil teste eller ikke, uansett tester jeg til helgen regner jeg med da har jeg ventet leeenge nok hehehe ;)

Oj, spennende! Jeg hadde ikke klart å vente med og teste. Hihi. Men jeg er så til de grader testegal da :P

begynner nok ikke å teste dagen etter ikm...blir bare skuffa ellers...som jeg ble tidligere. merker typiske tr symptomer....grinete, utålmodig ....tjjjaaa så vi får se :)

Håper virkelig at det klaffer for deg snart, helst denne mnd :) Når har du ikm igjen?

Oj, spennende! Jeg hadde ikke klart å vente med og teste. Hihi. Men jeg er så til de grader testegal da :p

Jaah, spennende nok, men tørr liksom ikke være glad før jeg ser to streker! Jeg føler jeg bare MÅ holde meg i tøylene.. menne, no snakket eg akk m sambo på tlf og vi ble enige om at jeg tester etter jeg har sovet ut i morgen etter nattevakt, vi klarer ikke vente lenger haha... men jeg er bare så redd for at det blir kritthvit, men kan man virkelig teste positiv 8-9 dpo?!

Jaah, spennende nok, men tørr liksom ikke være glad før jeg ser to streker! Jeg føler jeg bare MÅ holde meg i tøylene.. menne, no snakket eg akk m sambo på tlf og vi ble enige om at jeg tester etter jeg har sovet ut i morgen etter nattevakt, vi klarer ikke vente lenger haha... men jeg er bare så redd for at det blir kritthvit, men kan man virkelig teste positiv 8-9 dpo?!

Blir spennende i morgen da :)
Man kan teste positivt fra 9 dpo ja (har selv testet positivt så tidlig). Men det er jo som sagt tidlig, så selv om testen er negativ så er jo ikke håpet ute av den grunn. Er du 9 dpo i morgen?

Lykke til med testing i morgen da :D Håper du får se 2 streker!!

Blir spennende i morgen da :)
Man kan teste positivt fra 9 dpo ja (har selv testet positivt så tidlig). Men det er jo som sagt tidlig, så selv om testen er negativ så er jo ikke håpet ute av den grunn. Er du 9 dpo i morgen?

Lykke til med testing i morgen da :D Håper du får se 2 streker!!

Takker :D Oki, da får man bare ha tålmodigheten på plass om det skulle bli en neg test i morgen... speeeeeent!! heheheh :D Er vel 9-10 dpo i morgen, litt usikker for har ikke el testet bare gått utifra syklus :)

9 dpo i dag (tror jeg). Positiv graviditetstest :happy093
nå håper jeg bare den fortsetter å vise meg positiv fremover og at alt går som det skal. :D lykke til til alle sammen her inne. håper vi sees i novemer-gruppa.

Gratulerer så masse:):)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Takker :D Oki, da får man bare ha tålmodigheten på plass om det skulle bli en neg test i morgen... speeeeeent!! heheheh :D Er vel 9-10 dpo i morgen, litt usikker for har ikke el testet bare gått utifra syklus :)
Likt som meg da :) 9-10 dpo... Men jeg tester ikke siden jeg har tatt elsprøyte... Den kan gi meg falsk positiv frem til 12 dpo... Så tester onsda neste uke om mensen ikke har kommet :)

sukk tør ikke å tro på syklusen... :O tør ikke å tro på kroppen min lengre. *pesimist til det motsatte er bevist*

Dritt! Samtidig med at fertilitetsmonitoren har begynte å varsle at mensen snart kommer, har også alle de vanlige pms-symptomene meldt sin ankomst. Vondt i magen, kviser, sur og gretten.. At det skal være så vanskelig! Lei meg :(

Vært på sykehuset idag med Oliver. Han sjekkes for en sjelden sykdom. Pluss at han er skjev i ryggen.
Men han sjekkes også for alle syndrom som kan gi anfall.

Vært på sykehuset idag med Oliver. Han sjekkes for en sjelden sykdom. Pluss at han er skjev i ryggen.
Stakar din lille... Masse klemmer <3

En liten gutt burde ikke måtte gå igjennom så mye :( lykke til og klem til mammaen :)

Back
Topp