Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff, det hørtes ikke no bra ut:/ ikke bra med sløve barnehagetanter...!blæææh gjett hvem som fikk en "fin" overraskelse når jeg gikk igjennom bleievasken. (tøybleier) og finne steiner i bæsjebleien som han fikk på hjemme...
Uff skjønner den slitt med det selv siden jeg skal opp tidlig å reise . men utrolig nok våken klokken tre om natta!!! HeheBah!! Får ikke sove!!! Fryktelig irriterende!
<3 Lille Engel Aug12 <3
Ja, det er rart det når man skal ut å reise. Jeg også sliter med å sove da og er våken midt på natta! HmmmUff skjønner den slitt med det selv siden jeg skal opp tidlig å reise . men utrolig nok våken klokken tre om natta!!! Hehe
Men?? I alledager :/ dette var ikke noe hyggelig å lese .. Hvordan har du tenkt å gå frem? Altså ifht utroskapen? Og hva om du er gravid? Uff nei dette var ikke en god situasjon :/ ønsker deg lykke til ..."God morgen" jenter i dag har jeg litt spennende lesestoff til dere!
Jeg hadde el smerter onsdag og tirsdag forrige uke, også ble det ikke noe mer med det. Så antok at el kom fredag el lørdag. Tenkte jaja, da får man prøve neste pp, siden jeg var borte fra sambo.
Humpa i går og på onsdag MEN SÅ SKJER DET!!!
Ganske sent går kveld finner jeg ut at sambo er/har vært utro!!! Og jeg hater utroskap, altså alle gjør vel det, men jeg har sagt fra dag 1 av at jeg går fra han om noe sånt skulle skje. Det ble plutselig litt vanskeligere når man har ei lita ei på 6 mnd... Og sambo vil ikke snakke med meg, han må nok få det litt på avstand og få sortert tankene litt.
MEN SÅ SKJER DET IGJEN!! BAM el slim i trusa i dag tidlig.... Javel, så el er plutselig i dag ja, og vi har lagt inn aksjer...
Artig med litt spenning i hverdagen, eller hva?
Dette betyr jo også at jeg ikke har IKM uke 9.. Men jeg skal henge her litt fordet, om det er greit holde dere oppdatert på livets spenninger... Og heie på alle dere andre her da!
Ja, det er jaggu et godt spørsmål. Jeg har jo trodd at alt har vært fint. Og han har jo vært helt med på å prøve på en til. Jeg fikk jo helt sjokk i går, snakk om å bli tatt på senga!!Nisha jeg må spørre deg, hvorfor prøver dere på neste mann sånn helt nå da? mitt tips til deg er at dere snakker sammen, og finne ut hva som blir rett for dere to i mellom.
Nei, altså vi må jo bare få snakket sammen. Å jeg tok det opp med han med en gang, så han vet jo at jeg vet.Men?? I alledager :/ dette var ikke noe hyggelig å lese .. Hvordan har du tenkt å gå frem? Altså ifht utroskapen? Og hva om du er gravid? Uff nei dette var ikke en god situasjon :/ ønsker deg lykke til ...
Ja, det er jaggu et godt spørsmål. Jeg har jo trodd at alt har vært fint. Og han har jo vært helt med på å prøve på en til. Jeg fikk jo helt sjokk i går, snakk om å bli tatt på senga!!
Jada, vi skal sette oss ned å få snakket sammen, men akkurat nå er han helt uinteressert i det. Han ble vel litt tatt på senga han også, for at jeg fant det ut.
Jeg tenker at du må vise oss bilder og hvor mange dpo er du?? Spennende !!!Hei dere!! Jeg har IKM den 28, MEN jeg tok sånne billigtester i dag Bare for å se..
Jeg tok en med morgenurin, og jeg syntes det var en liten rosa strek der.. Jeg kastet testen å tenkte det var innbillning.. Så tittel jeg på testen ca 2 timer etterpå, (ja, vet det er sent å sikkert falskt) Men det var da 2 streker der.. Jeg tok umiddelbart en ny test å stirret på den i 5 minutter Står at man ikke skal lese av resultat etter de minuttene.. Og det er en veeeldig svak rosa strek.. Har dere opplevd det?? HVA TROR DERE? Er i PP 5 nå
Det er jo ikke noen god følelse å måtte gå tilbake på standpunkt en har satt i livet .. -jeg håper du finner en løsning du kan leve med .. Men eller uten han.Nei, altså vi må jo bare få snakket sammen. Å jeg tok det opp med han med en gang, så han vet jo at jeg vet.
Men sånn som det er nå har vi en laaaang vei å gå. Jeg kommer jo ikke til å stole på han i lang tid fremover. Å det er jo ikke et forhold noen av oss vil leve i.
Jeg tenker at du må vise oss bilder
Jeg venter speeeeeent ;bHmm, det gikk ikke fra mobil skal legge det inn fra pc tok en ubrukt strimmel for å sammenlikne affal;p er bare 8dpo!!:O
Jepp, må det må bare få han til å komme hjem førstdet bestefor deg og din mann såsetter du han ned i sofaen, og du på andre siden av bordetog kommer medkonkrete spørsmål...
Til å komme hjem? Hvor er han?? Stakk han av?Jepp, må det må bare få han til å komme hjem først