IKM uke 9 <3

IMG_0345.JPG

Det vises jo utrulig dårlig i forhold til hjemme da.. Men strekene er tydelig der asså :p Den første kan være falsk fordi jeg leser resultatet etter 2 timer.. Den i midten er etter 3 min og den siste er ubrukt :p

Det vises jo utrulig dårlig i forhold til hjemme da.. Men strekene er tydelig der asså :p Den første kan være falsk fordi jeg leser resultatet etter 2 timer.. Den i midten er etter 3 min og den siste er ubrukt :p
Jepp, jepp, svak strek ja;) å det er jo ennå tidlig med 8 dpo:)

tror dere de er ekte?? :P herrefred så spennende :D skal fortsette å teste de neste dagene da :)

Det var ikke gode nyheter, Nisha :/ håper dere kan ordne opp.. Om det er det du vil da..høres veldig rart ut at han er utro samtidig som han prøver å lage barn med deg... El slim trenger ikke å bety at el er idag så du kan jo allerede være gravid..

Ja, dette var jo helt rart.. Hehe.. tørr ikke være noe overhappy, skal vente litt med det :)Nei, skjønner godt at du ikke tørr å teste, jeg gjorde det kun fordi jeg aldri har prøvd strimler før :p Lykke til uansett :)

Det var ikke gode nyheter, Nisha :/ håper dere kan ordne opp.. Om det er det du vil da..høres veldig rart ut at han er utro samtidig som han prøver å lage barn med deg... El slim trenger ikke å bety at el er idag så du kan jo allerede være gravid..

Ja, det er super merkelig!! Begynner virkelig å lure på hva han tenker med. At det går ann å være så tett i pappen!

<3 Lille Engel Aug12 <3

12 dpo i dag og fortsett ingen pos.test.. så tror nok ikke det klaffet denne mnd heller.. men igjen, så er det jo fortsatt en uke til ikm da..

Back
Topp