Nisha
MaybeBaby
Jeg tenker at du må vise oss bilder og hvor mange dpo er du?? Spennende !!!
Jepp bilde så spennende da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at du må vise oss bilder og hvor mange dpo er du?? Spennende !!!
Ja, jeg fikk beskjed om at han skulle ut å kjøre!! Så gikk han sin vei...Til å komme hjem? Hvor er han?? Stakk han av?
Jeg ser en svak strek jeg assåDet vises jo utrulig dårlig i forhold til hjemme da.. Men strekene er tydelig der asså Den første kan være falsk fordi jeg leser resultatet etter 2 timer.. Den i midten er etter 3 min og den siste er ubrukt
Igår eller idag? Du må jo bare si til han st om dere ska ordne opp må han komme hjem..Ja, jeg fikk beskjed om at han skulle ut å kjøre!! Så gikk han sin vei...
Ja, i går kveld kveld. Jada, jeg regner med han kommer hjem etter jobb. Han har nok sovet hos en kamerat i natt. Så får vi ta oss en prat da!Igår eller idag? Du må jo bare si til han st om dere ska ordne opp må han komme hjem..
Det vises jo utrulig dårlig i forhold til hjemme da.. Men strekene er tydelig der asså Den første kan være falsk fordi jeg leser resultatet etter 2 timer.. Den i midten er etter 3 min og den siste er ubrukt
Jepp, jepp, svak strek ja å det er jo ennå tidlig med 8 dpoDet vises jo utrulig dårlig i forhold til hjemme da.. Men strekene er tydelig der asså Den første kan være falsk fordi jeg leser resultatet etter 2 timer.. Den i midten er etter 3 min og den siste er ubrukt
haha ser hva jeg har skrevet nå, masse mellomromsfeil...Jepp, må det må bare få han til å komme hjem først
ja, det er jo det jeg tenker på også, viktig å ta vare på de minste og uskyldige i det her.haha ser hva jeg har skrevet nå, masse mellomromsfeil...
menmenm... og då spesielt mtp at dere har et barn sammen...
Det var ikke gode nyheter, Nisha :/ håper dere kan ordne opp.. Om det er det du vil da..høres veldig rart ut at han er utro samtidig som han prøver å lage barn med deg... El slim trenger ikke å bety at el er idag så du kan jo allerede være gravid..
jeg tror de er ekte =) - strek er streeeeek DD legg ut bilde igjen imorra tidlig daaa =)tror dere de er ekte?? herrefred så spennende skal fortsette å teste de neste dagene da