IKM uke 9 <3

Husker ikke om jeg sa det tidligere, men dere kan ihvertfall føre opp meg som GRAVID :D Var usikker på om jeg hørte til ikm uke 8 eller 9. men testene viser ihvertfall positiv og det har den gjort de siste 3 dagene. Svak positiv fra 9 dpo!

Så sitter nå i de sene nattetimene og feirer 4 uker på vei for meg selv.
:talk017

Husker ikke om jeg sa det tidligere, men dere kan ihvertfall føre opp meg som GRAVID :D Var usikker på om jeg hørte til ikm uke 8 eller 9. men testene viser ihvertfall positiv og det har den gjort de siste 3 dagene. Svak positiv fra 9 dpo!

Så sitter nå i de sene nattetimene og feirer 4 uker på vei for meg selv.
:talk017

har du noen symptomer? :-) gøy å høre om folk kjenner det på kroppen tidlig eller ei :-)

har du noen symptomer? :) gøy å høre om folk kjenner det på kroppen tidlig eller ei :)

Vet du, den mnd her trodde jeg at det virkelig ikke klaffet. Hadde en dårlig følelse i dpo-land. Før SA i jan hadde jeg masse murringer i magen og vanvittig ømme nipler så tidlig som 3 dpo, så jeg har gått å klepe meg selv i nipplene hver dag med et håp om at de skulle være ømme. :P Dagene gikk og ingen ømme nipler. Ikke murringer eller noe. Tenkte at det ikke var min PP. 8 dpo ble jeg kvalm og fikk noe som kan minne om halsbrann.. Sviende/brennende følelse i brystet og halsen. Testet dagen etterpå og hadde en ultrasvak strek. Så svak at jeg måtte ha et øye lukket, hodet på skakka og se det i et spesielt lys for å i det hele tatt skimte en strek. 9 dpo tok jeg en ny test og da kom den vakre streken med engang, svak, men den kom :) Tar tester hver morgen for jeg vil gjerne se en sterk strek - og den blir så vidt litt sterkere for hver dag som går :)

Er fremdeles kvalm nå og da, litt halsbrann-følelse, fremdeles ingen ømme nipler, men i dag har jeg fått veldig ømme pupper (inni). og oppblåsthet/menssmerter/ømhet i magen. Er litt redd for at det siste kan være farlig, men velger å tro, og håper at det er helt normalt.

Og GRATULERER så mye :)

Tusen takk :D

Og lykke til alle sammen! Håper vi møtes i november-gruppa!

IMG_0350.JPG

Her er den fra morgenen :) Man ser jo en strek der, og nå har jeg utrolig mensmurringer.. Det har jeg hatt med de 2 andre også.. Satser bare på at dette ikke er tull :) Men litt merkelig at streken er svakere i dag enn i går, men det kan jo ha med veskeinntak å gjøre.. Skal ta en test til litt senere i dag også, da test nr 2 i går var sterkere enn nr 1 :) Hvor mange dpo er dere da?? :)

Hurra! Grattis med spire!!
Jeg er 5 dpo i dag, satser på å teste tirsdag eller onsdag da er jeg 8/9 dpo...
Jeg "føler på meg" at det har klaffet men har ingen sikre symptomer da.. Men tisser ofte og det har jeg alltid gjort tidlig før også, så kanskje?? Får bare smøre meg med tålmodighet selv om det er vanskelig...

okei hvorfor skal alle teste så tidlig då? grattulerer til de som hartestet pos disse siste dagene. men hvorfor teste så tidlig. har selv ikke IKM før 3mars. (troligens senere og man vet aldri med mine sykluser) men dere vet at det er bare idiotisk å teste fortidlig og sant?

Hvor mange dager DPO er du da??

Er jo bare 8 dpo i dag, så er vel egentlig litt tidlig :oops: Planen var egentlig å begynne å teste i morgen, men jeg eier jo ikke tålmodighet. Jaja, kommer vel til å teste hver dag framover nå da :P Bra jeg har en haug med tester liggende. Haha.

okei hvorfor skal alle teste så tidlig då? grattulerer til de som hartestet pos disse siste dagene. men hvorfor teste så tidlig. har selv ikke IKM før 3mars. (troligens senere og man vet aldri med mine sykluser) men dere vet at det er bare idiotisk å teste fortidlig og sant?

Oh yes. I know :P
Men klarer ikke å la vær allikvel vet du :P Håpløst!

Det er vel fordi vi ikke eier tålmodighet!! Og jeg vil vite så raskt som mulig om det har klaffet eller ikke. Sist hadde jeg en positiv test 9 eller 10 dpo så da er det jo en teoretisk mulighet for at det kan skje igjen...!!

Det er vel fordi vi ikke eier tålmodighet!! Og jeg vil vite så raskt som mulig om det har klaffet eller ikke. Sist hadde jeg en positiv test 9 eller 10 dpo så da er det jo en teoretisk mulighet for at det kan skje igjen...!!
du vet at mange kvinner vet at de har mistet "tildelig" pga de har testet før IKM!!! jeg bare sier det er ikke lurt.

Jeg tester hver dag fra dag 7 sånn ca... Kun for moro skyld.. Mister ikke troa før TR kommer :)

Oooo da må du teste snart da? - jeg er 4-5 dpo.. Venter og venter på testetid :D

Hihi du mener det? jeg tok en test torsdag da.... den va dønn negativ, så vet ikke om jeg har så lyst å ta en til test nå,... men hvis ikke mensen kommer på ikm onsdag så tester jeg da :) :) oi, ja da må du enda vente litt det er grusomt med all den ventingen!! haha ;D

Gratulerer så masse Mellow og Erikasi :-D Da har jeg ført dere opp som gravid :-D <3

Back
Topp