godt det ikke bare er meg... hahaha...samme her, sjokolade i skålen, den er ikke mye i fred nei!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godt det ikke bare er meg... hahaha...samme her, sjokolade i skålen, den er ikke mye i fred nei!!
Oooo da må du teste snart da? - jeg er 4-5 dpo.. Venter og venter på testetidEr vel ca 11-12 dpo i dag enn du?
Husker ikke om jeg sa det tidligere, men dere kan ihvertfall føre opp meg som GRAVID Var usikker på om jeg hørte til ikm uke 8 eller 9. men testene viser ihvertfall positiv og det har den gjort de siste 3 dagene. Svak positiv fra 9 dpo!
Så sitter nå i de sene nattetimene og feirer 4 uker på vei for meg selv.
har du noen symptomer? gøy å høre om folk kjenner det på kroppen tidlig eller ei
Og GRATULERER så mye
Hurra! Grattis med spire!!
Hvor mange dager DPO er du da??Klarte ikke å dy meg og tok en test i dag. Blendahvit såklart. Dumme meg
Hvor mange dager DPO er du da??
okei hvorfor skal alle teste så tidlig då? grattulerer til de som hartestet pos disse siste dagene. men hvorfor teste så tidlig. har selv ikke IKM før 3mars. (troligens senere og man vet aldri med mine sykluser) men dere vet at det er bare idiotisk å teste fortidlig og sant?
Det er vel fordi vi ikke eier tålmodighet!! Og jeg vil vite så raskt som mulig om det har klaffet eller ikke. Sist hadde jeg en positiv test 9 eller 10 dpo så da er det jo en teoretisk mulighet for at det kan skje igjen...!!okei hvorfor skal alle teste så tidlig då? grattulerer til de som hartestet pos disse siste dagene. men hvorfor teste så tidlig. har selv ikke IKM før 3mars. (troligens senere og man vet aldri med mine sykluser) men dere vet at det er bare idiotisk å teste fortidlig og sant?
du vet at mange kvinner vet at de har mistet "tildelig" pga de har testet før IKM!!! jeg bare sier det er ikke lurt.Det er vel fordi vi ikke eier tålmodighet!! Og jeg vil vite så raskt som mulig om det har klaffet eller ikke. Sist hadde jeg en positiv test 9 eller 10 dpo så da er det jo en teoretisk mulighet for at det kan skje igjen...!!
Oooo da må du teste snart da? - jeg er 4-5 dpo.. Venter og venter på testetid