IKM uke 9 <3

Gratulerer til dere gravide! her er tr fortsatt i anmarsj :( i tillegg har jeg selvsagt klart å bli forkjøla, vondt i hals, hode og kopp, å her kan dere tro humøret er på bunn!

Jeg er jo etter den antatte noe tidligere enn ventet EL egentlig 15 dpo i dag, og pleier få mensen 14 dpo eller natt til 15 dpo. Jeg ser av tempen at EL kan ha vært 3 dager senere, men det stemmer ikke med de andre tingene (tappen og sekret) men i alle fall: Her kommer ikke mensen!

Og gravid er jeg nok ikke, tre negative tester, siste i går (Ja, jeg hadde også en annen mulig ikm som var tirsdag forrige uke, så jeg begynte å teste forrige helg) og så smått spotting i gårkveld, så jeg regnet med at mensen skulle komme i natt da, men den kommer jo bare ikke!!

Her har jeg i det smååååå begynt å blø litt og kjenner det begynner å verke litt i magen så jeg tror jeg bommet totalt på ikm gitt! Får vente å se! :P

humm.. ingen tegn på tr.. men heller ingen tegn på at jeg er gravid :-P

jaja, får bare vente noen dager til :-P

Lurer på hvor mange ganger i dag jeg skal tenke og skrive det samme, men her kommer det jo ingen mens! Jeg forventet den når våknet, i alle fall etter frokost, i alle fall til lunsj, jeg har da aldri fått den så sent som til middag, og nå skal jeg legge meg...

Lurer på hvor mange ganger i dag jeg skal tenke og skrive det samme, men her kommer det jo ingen mens! Jeg forventet den når våknet, i alle fall etter frokost, i alle fall til lunsj, jeg har da aldri fått den så sent som til middag, og nå skal jeg legge meg...
Spennende!!! :D teste imorra da??

Ingen store planer om det egentig, tror jeg.

Jeg testet senest i går, negativt, og spotter, så jeg venter jo bare på at den skal sette igang, den bare gjør det ikke.

Vel, vi får se, det blir vel en test til om den ikke kommer igang etterhvert.

Når h
humm.. ingen tegn på tr.. men heller ingen tegn på at jeg er gravid :p

jaja, får bare vente noen dager til :p
når har du ikm? Lurer på at ikke vi 2 skulle ha testedate sist mnd?:p

ser dere noe svaaakt svaaakt her? ikm onsdag og tomt for tester... Jeg ser streken bedre i virkeligheten, og skal selvfølgelig ta en ny test, for vil ikke juble enda, MEN, jeg ser antydninger til en strek der iallefall :D

Vedlegg

• Uten navn.png
    Uten navn.png
    341,2 KB · Visninger: 41
Jeg ser en veeldig svak strek!!:)

ser dere noe svaaakt svaaakt her? ikm onsdag og tomt for tester... Jeg ser streken bedre i virkeligheten, og skal selvfølgelig ta en ny test, for vil ikke juble enda, MEN, jeg ser antydninger til en strek der iallefall :D

Jeg ser en liten anntydning til en strek, men ser ut som en skyggestrek da, for ser ingen farge i den :-s

Så på den igjen, og det er mulig for at det er skyggestrek jeg også ser.. Prøv å ta en test om ca 3 dager :)

Så på den igjen, og det er mulig for at det er skyggestrek jeg også ser.. Prøv å ta en test om ca 3 dager :)

Ja, skal det :-) Tar ikke testen som positiv! Men har mange merkelige symptomer denne pp, så håper håper :-) har også pleid å spotte 1 uke før ikm, men ingenting denne pp!

Uke 9 begynner i morgen, og jeg trer ut av rekkene, mensen kom i dag.

Back
Topp