Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!! teste imorra da??Lurer på hvor mange ganger i dag jeg skal tenke og skrive det samme, men her kommer det jo ingen mens! Jeg forventet den når våknet, i alle fall etter frokost, i alle fall til lunsj, jeg har da aldri fått den så sent som til middag, og nå skal jeg legge meg...
når har du ikm? Lurer på at ikke vi 2 skulle ha testedate sist mnd?humm.. ingen tegn på tr.. men heller ingen tegn på at jeg er gravid
jaja, får bare vente noen dager til
Når h
når har du ikm? Lurer på at ikke vi 2 skulle ha testedate sist mnd?
ser dere noe svaaakt svaaakt her? ikm onsdag og tomt for tester... Jeg ser streken bedre i virkeligheten, og skal selvfølgelig ta en ny test, for vil ikke juble enda, MEN, jeg ser antydninger til en strek der iallefall
ser dere noe svaaakt svaaakt her? ikm onsdag og tomt for tester... Jeg ser streken bedre i virkeligheten, og skal selvfølgelig ta en ny test, for vil ikke juble enda, MEN, jeg ser antydninger til en strek der iallefall
Så på den igjen, og det er mulig for at det er skyggestrek jeg også ser.. Prøv å ta en test om ca 3 dager
Æsj :/Uke 9 begynner i morgen, og jeg trer ut av rekkene, mensen kom i dag.