Truddelutt'n
Gift med forumet
Samme her... har en sterk tro på at mensen er rundt fire dager unna...! blæh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor mange dpo er du da??Samme her... har en sterk tro på at mensen er rundt fire dager unna...! blæh!
har du testa ??? jeg får testesjukaaaaaaNegative tester!! Søren assa!!
jaaa men hvor mange dpo erru daaaaaa???Døh, fikk 40 tester fra ebay her om dagen hehe
jaaa men hvor mange dpo erru daaaaaa???
billigtester er like gode ! de viser ikke falsk positivt i vaffal - noen tester pos 8 dpo og andre senere helt invdividduelt lykke til imorra !Skal legge ut bilde av den i morgen også, ja er bare redd for at det er falsk siden det er sånne billigtester? Også tar det gjerne 2-3 min før den positive streken kommer.. med datteren min testet jeg ikke positivt før 3 dager etter ikm!! Så ikke fortvil dere btw, denne PP stresset jeg ikke, tok livet med ro å tenkte på helt andre ting.. Prøvde lure kroppen min til å tro at jeg hadde gitt opp på en måte pluss at jeg startet å trene!! Tror virkelig at det har hjulpet om jeg faktisk er gravid.. Så vitt jeg vet er det ikke så normalt å teste positivt 8dpo, men.. Håp er håp
jaaa men da får du prøve igjen miorra daaaaa12 tror jeg..
tro på seg selv ??? hahahaha er det ikke fantastisk hvordan noen program på tv`n er som en ulykke? klarer ikke å se vekkhvorfor er det så f*** vanskelig å tro på seg selv???
og hvorfor klarer jeg ikke å slå over på en annen kanal på tven?
har blitt helt opphengt i sjokolade i verdensklasse.
hihihi jeg gleeeder meg til tirsdag !Oh yes... Tester hver dag
blandet innlegg, litt trøtt. men jeg klarer ikke å la vær å ikke ete sjokoladen forran meg... fristet av sjokolade i verdensklasse? JA!!!!tro på seg selv ??? hahahaha er det ikke fantastisk hvordan noen program på tv`n er som en ulykke? klarer ikke å se vekk
hvor mange dpo er du da??
blandet innlegg, litt trøtt. men jeg klarer ikke å la vær å ikke ete sjokoladen forran meg... fristet av sjokolade i verdensklasse? JA!!!!