IKM uke 9 <3

Samme her... har en sterk tro på at mensen er rundt fire dager unna...! :( blæh!

I natt hadde jeg et uhell... Som ALDRI har skjedd.. jeg tisset på meg *flau* Ikke hadde jeg drukket mye, og tisset gjorde jeg før jeg la meg.. Gurimalla så forfjamset jeg ble når jeg voknet av at det rant......

Hva i all verden???

Puppene mine er rare i dag. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Kjennes litt ut som brystspreng som kommer og går. Vært sånn i hele dag. Hmmm. Kjenner jeg har fryktelig lyst å teste i morgen, men er vel litt for tidlig kanskje :P

Skal legge ut bilde av den i morgen også, ja:) er bare redd for at det er falsk siden det er sånne billigtester? Også tar det gjerne 2-3 min før den positive streken kommer.. med datteren min testet jeg ikke positivt før 3 dager etter ikm!! Så ikke fortvil dere:):) btw, denne PP stresset jeg ikke, tok livet med ro å tenkte på helt andre ting.. Prøvde lure kroppen min til å tro at jeg hadde gitt opp på en måte:p pluss at jeg startet å trene!! Tror virkelig at det har hjulpet om jeg faktisk er gravid.. Så vitt jeg vet er det ikke så normalt å teste positivt 8dpo, men.. Håp er håp:)

Skal legge ut bilde av den i morgen også, ja:) er bare redd for at det er falsk siden det er sånne billigtester? Også tar det gjerne 2-3 min før den positive streken kommer.. med datteren min testet jeg ikke positivt før 3 dager etter ikm!! Så ikke fortvil dere:):) btw, denne PP stresset jeg ikke, tok livet med ro å tenkte på helt andre ting.. Prøvde lure kroppen min til å tro at jeg hadde gitt opp på en måte:p pluss at jeg startet å trene!! Tror virkelig at det har hjulpet om jeg faktisk er gravid.. Så vitt jeg vet er det ikke så normalt å teste positivt 8dpo, men.. Håp er håp:)
billigtester er like gode ! de viser ikke falsk positivt i vaffal :D - noen tester pos 8 dpo og andre senere helt invdividduelt :D lykke til imorra !

hvorfor er det så f*** vanskelig å tro på seg selv???
og hvorfor klarer jeg ikke å slå over på en annen kanal på tven?
har blitt helt opphengt i sjokolade i verdensklasse.

hvorfor er det så f*** vanskelig å tro på seg selv???
og hvorfor klarer jeg ikke å slå over på en annen kanal på tven?
har blitt helt opphengt i sjokolade i verdensklasse.
tro på seg selv ??? hahahaha er det ikke fantastisk hvordan noen program på tv`n er som en ulykke? klarer ikke å se vekk :P

tro på seg selv ??? hahahaha er det ikke fantastisk hvordan noen program på tv`n er som en ulykke? klarer ikke å se vekk :p
blandet innlegg, litt trøtt. men jeg klarer ikke å la vær å ikke ete sjokoladen forran meg... fristet av sjokolade i verdensklasse? JA!!!! :P

blandet innlegg, litt trøtt. men jeg klarer ikke å la vær å ikke ete sjokoladen forran meg... fristet av sjokolade i verdensklasse? JA!!!! :p

samme her, sjokolade i skålen, den er ikke mye i fred nei!! :P

Back
Topp