IKM uke 9 <3

Kun 4 dager igjen til testing nå ;-D haha
10dagers testepause er jammen kjedelig altså ;-P haha
 
Humpe når mannen din kommer!!! En god ide ;) uff stakar liten, ikke gøy. Godt han/hun er på bedringens vei! Jente eller gutt? Skriver engel vettu ;) ikke noe spesielt gøy som skjer her... Kose oss masse hele helga med besøk og tur ut for å ake med datteren min :) ferdig på jobb og fri resten :)

Lita jente:):) så koselig da, morsomt med aking, og deilig med fri og ekstra hyggelig når man får besøk!:):) Var ute med akebrett forrige helg for første gang:) med dunpose og greier:p hehe. Måtte ikke fryse vettu! Hehe. Men virket som hun likte det:)


<3 Lille Engel Aug12 <3
 
Tester du de samtidig??

Tar den digitale om morgenen (for skal jo ikke ha tissa på minst 4 timer og det stod i bruksanvisningen at de kunne taes morgen). Strimmelen tar jeg når jeg kommer hjem fra jobb.

Men det er sikkert unødvendig å bruke begge to, men syns det er så rart at de har gitt forskjellig svar.. strimmelen positiv og digitale negativ.
 
Prøver med mobilen å få inn bildet
 

Vedlegg

  • 1361091317356.jpg
    1361091317356.jpg
    47,9 KB · Visninger: 30
Tar den digitale om morgenen (for skal jo ikke ha tissa på minst 4 timer og det stod i bruksanvisningen at de kunne taes morgen). Strimmelen tar jeg når jeg kommer hjem fra jobb.

Men det er sikkert unødvendig å bruke begge to, men syns det er så rart at de har gitt forskjellig svar.. strimmelen positiv og digitale negativ.
Ja det syns jeg og :/ merkelig asså !!
 
Back
Topp