Sprøstekt :b haha den var god ! Og ja! Vi er det -haha dere to har gitt dere selv svaret på hvorfor jeg ikke gidder el testingen. blir for "sprøstekt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sprøstekt :b haha den var god ! Og ja! Vi er det -haha dere to har gitt dere selv svaret på hvorfor jeg ikke gidder el testingen. blir for "sprøstekt"
Du och jag.. du och jagSprøstekt :b haha den var god ! Og ja! Vi er det -
Du och jag.. du och jag
godt vi har hverandre :b hihiDu och jag.. du och jag
godt vi har hverandre :b hihi
Humpe når mannen din kommer!!! En god ide uff stakar liten, ikke gøy. Godt han/hun er på bedringens vei! Jente eller gutt? Skriver engel vettu ikke noe spesielt gøy som skjer her... Kose oss masse hele helga med besøk og tur ut for å ake med datteren min ferdig på jobb og fri resten
Neg idag og (( - æsj!!Jepp, _noen_ må jo være testegale også.. hehe
Den digitale var fortsatt negativ.. Spent på strimmelen i dag.. Hvordan den er.Neg idag og (( - æsj!!
Jeeeeeeeei!!!! (ser ikke bilde da)Positiv EL test i dag!! Endelig!!
Oooo digital eller strimmel ??Prøver å laste opp bilde...
Tester du de samtidig??Den digitale var fortsatt negativ.. Spent på strimmelen i dag.. Hvordan den er.
Strimmel.. har ikke digital. Streken kom frem med en gang, ikke nødvendig med tolkning..Oooo digital eller strimmel ??
Tester du de samtidig??
Ja det syns jeg og :/ merkelig asså !!Tar den digitale om morgenen (for skal jo ikke ha tissa på minst 4 timer og det stod i bruksanvisningen at de kunne taes morgen). Strimmelen tar jeg når jeg kommer hjem fra jobb.
Men det er sikkert unødvendig å bruke begge to, men syns det er så rart at de har gitt forskjellig svar.. strimmelen positiv og digitale negativ.
Strimmel.. har ikke digital. Streken kom frem med en gang, ikke nødvendig med tolkning..
Får ikke til å laste opp bildet..
Ja det syns jeg og :/ merkelig asså !!
Prøver med mobilen å få inn bildet