IKM uke 9 <3

Eh.. billigtester x3 = postiv på EL
CB digital med smilansikt = negativ på EL


*skjønner ingenting*
 
jaaaaa... mannen min begynner å bli litt sliten av all humpinga og innimellom nattevaktene :p haha.. men nå er det helt og vinterferie !! så om el testen blir positiv i helga sååå har vi gode muligheter.. vært litt bortkasta og humpe annahver dag i over ei uke .. ikke at vi ikke koser oss med det, men jeg har nok pressa litt hardt på at det MÅ skje annahver dag.. også hakke el vært engang :p

hehe, men dere har no ihvertfall stoor sjanse for å treffe på da når dere humper annenhver dag :-)

Plutselig så sitter du der med en pos. el test, deretter en pos. gtest ;-D hihi
 
Tok ny billigtest nå og jeg er ikke i tvil om at den er positiv...
 

Vedlegg

  • 1360943339153.jpg
    1360943339153.jpg
    27,5 KB · Visninger: 33
Nå var det max 30 min sia jeg var på do sist når jeg tok den digitake nå i sted da..

ååh, det skal være minst 4timer siden forrige toalettbesøk på den digitale da, så kanskje derfor den ble feil?
Hold deg noen timer til så tester du igjen med digital om diu har :-)

Så bildene du la ut av el-testene og de så jo ganske så positive ut.. myye sterkere enn kontrollstreken :-)
 
ååh, det skal være minst 4timer siden forrige toalettbesøk på den digitale da, så kanskje derfor den ble feil?
Hold deg noen timer til så tester du igjen med digital om diu har :)

Så bildene du la ut av el-testene og de så jo ganske så positive ut.. myye sterkere enn kontrollstreken :)
Drøyer det til i morgen tidlig før jeg tar ny :) meeen da kan den jo uansett være negativ..

Vi får bare humpe på og se om en 14 dagers tid.. klaffer det ikke så tror jeg nesten at jeg legger bort EL testene for ei stund..



Og hvis teststreken skal bli sterkere enn det der, så blir den jo nesten svart..
 
Tok en ny digital el test nå og den var også negativ.
Kanskje el har vært i natt.. Sovd dårlig pga smerter i magen i natt (nei.. Ikke må på do vondt).


Blir spennende å se om billigstrimmelen er neg eller pos i ettermiddag.
 
Hurra for de testesyke vinnerene!

Jeg vingler. Så usikker, så usikker. Tror det er uke åtte for meg da,, men henger litt med dere likevel.
 
Tok en ny digital el test nå og den var også negativ.
Kanskje el har vært i natt.. Sovd dårlig pga smerter i magen i natt (nei.. Ikke må på do vondt).


Blir spennende å se om billigstrimmelen er neg eller pos i ettermiddag.
Mine er bare negative de og, men jeg kjenner at det skjer ting .. Slim siden mandag og smerter så el kommer jo, jeg har slått fast ved at så lenge vi humper annahver dag så treffer vi .. Og da kan el komme når som helst :b
 
Jaaaaa!!!! Negativ EL test igår...nesten positiv..men fortsatt negativ jaaaa!!! Spennende..for idag er jeg endelig i dpo land :)
 
Back
Topp