IKM uke 9 <3

Takk for det, og lykke til til deg, håper egget bærer frukter denne måneden! ;-)Får teste noen dager til og håpe jeg får en slik fin, sterk strek jeg også til slutt!

Tusen takk :) er såå klar for positiv g-test i slutten av måneden :) *håååpe*
Forresten så har jeg nok ikm 27., trodde jeg hadde satt meg opp på 28.j eg ;)
Lykke til med testingen! Forventer å se en like fin strek her igjen snart :)
 
Noen som er i dpo-land? hvordan går det evt med dere?:)
 
Jeg er :) 3dpo nå :) Går bare å tripper og venter på at jeg blir 10dpo så jeg kan begynne og teste igjen ;-P hihi

Begynt å få noen symptomer? Jeg er 4 dpo, men føler igrunn ingen ting.. føler at det ikke gikk denne mnd her.
 
Vil du at jeg skal flytte deg lengre ut i uken da eller vil du avvente og se når el kommer? :-)

La meg bare stå så får jeg se hva som skjer.. Jeg har en liten feeling om at dette kommer til å ta tid.
 
Noen som er i dpo-land? hvordan går det evt med dere?:)
Fikk positiv el test Igår også... Så to dager med positiv el test! Så håper virkelig ikke at den er det idag også. Snart er jeg der tenker jeg :) det da? :)
 
Gaaah.. har fri og tenker altfor mye her gitt.. jeg merket i går og i dag at jeg har små antydninger til halsbrann. Jeg hadde det da jeg gikk gravid med begge de to store, jeg hadde det nå siste jeg var gravid. Det sluttet med engang jeg blødde endel (SA), men nå altså.. små antydninger til halsbrann igjen.

Ikke har jeg drukket solbærsaft, som er en av de tingene som garanterer at jeg får halsbrann.


Desperat leting etter tegn sier du.. neeeeeeeeeeeeeeida.. og jeg har jo etter det jeg vet IKKE hatt EL enda engang etter SA'en (begynte å teste fredag/lørdag i forrige uke og ingen av testene har vært positive enda).. det kan jo selvfølgelig være at jeg hadde EL ca 1 uke etter SA'en, men har liten tro på det gitt..

Tok forsåvidt en gtest i helga og den var negativ.. helt blendahvit.. men jeg tester uansett ikke positivt før tidligst 14 dpo.



And let the skrulling begin..
 
Bør jeg forføre min kjære i kveld???
Ja det ville jeg gjort! De var jo temmelig like de to strekene der! Selv har jeg fortsatt negative tester... vurderte å kjøpe en digital siden de andre ikke "virker" men de kostet jammen 400 kroner så da tror jeg jeg holder meg til de jeg har....
 
Ja det ville jeg gjort! De var jo temmelig like de to strekene der! Selv har jeg fortsatt negative tester... vurderte å kjøpe en digital siden de andre ikke "virker" men de kostet jammen 400 kroner så da tror jeg jeg holder meg til de jeg har....
He's informed that some humping may skje ;) (jaaada, så flink i engelsk atte).


Har du sjekka fertil.no? Jeg bestilte digitale der (har ikke fått de enda) og betalte ikke så mye for de..
 
He's informed that some humping may skje ;) (jaaada, så flink i engelsk atte).


Har du sjekka fertil.no? Jeg bestilte digitale der (har ikke fått de enda) og betalte ikke så mye for de..
Jo jeg har sett det.. Men jeg rekker ikke å bestille for denne PP, satser på et el er rundt hjørnet. Men klaffer det ikke denne mnd får jeg legge inn en bestilling der...
 
Begynt å få noen symptomer? Jeg er 4 dpo, men føler igrunn ingen ting.. føler at det ikke gikk denne mnd her.

Ingen spesielle tegn enda nei, men hadde ikke andre tegn enn syykt ømme pupper sist, men nå er det jo 6mnd siden jeg sluttet å amme så puppa er allerede strekt ut. Så ser ikke for meg at det blir likt denne gangen :-p
 
jeg må si og advare dere mot å lete etter symptomer. plutselig sitter dere med symptomer i hodet og kun negative tester!
 
jeg må si og advare dere mot å lete etter symptomer. plutselig sitter dere med symptomer i hodet og kun negative tester!

Ja ikke sant.
Symptomjakt kan være farlig det, plutselig sitter man der med alle symptomene som finnes i boka. Men så er det bare innbilning alt sammen fordi man så gjerne vil kjenne de.
 
Back
Topp