IKM uke 9 <3

Jeg får senere hvertfall :)og lest at mange får gjerne på dag 17-18 istedenfor dag 14 :) såpass lange sykluser , da er det bra at du får før ;) merker jo at pergotime gjør syklusene mer stabile hvertfall :kr
Jeg er på dag 14 idag og knall negativ el test.. !! Føles døds frustrerende når jeg alltid har trodd at el kom ett par dagee etter el smerter og slim.. greit å bli kjent med kroppen sin, men jeg er utålmodig :b
 
24, blir søndag i uke 8 det ;-) Men kan jo skrive deg på den 25 her om du vil det? ;-P
HeHe... :) Ja,takk gjerne det. Er liiiiitt usikker i.o.m det var avbruddsblødning forrige mnd :whacky011 Sluttet på Diane 24.januar og hadde avbruddsblødning 27/1-2/2.. Har alltid hat 28 dagers syklus,meeeeen den kan jo ha forandret seg :rolleyes:
 
Smører seg med tålmodighet og fortsetter å teste etter el...

Ellers skjer det lite her.. Ingen symptomer på hverken el eller tr.
 
Jeg er på dag 14 idag og knall negativ el test.. !! Føles døds frustrerende når jeg alltid har trodd at el kom ett par dagee etter el smerter og slim.. greit å bli kjent med kroppen sin, men jeg er utålmodig :b
Negativ test her også i dag tidlig.. skal prøve en ny i ettermiddag..
 
Negativ test her også i dag tidlig.. skal prøve en ny i ettermiddag..
Kan det hjelpe? å teste igjen om 12 timer liksom? - jeg tester på morran sånn det står på pakningen, men jeg blir seriøst skuffa når det ikke er noe smil på testen .. ! men jeg har jo bare anntatt at el er når jeg kjenner smerter og slim har ikke tatt høyde for at det kan være flere dager senere :P hah sååå det blir jo som en prosess hvor en lærer kroppen å kjenne..
 
Kan det hjelpe? å teste igjen om 12 timer liksom? - jeg tester på morran sånn det står på pakningen, men jeg blir seriøst skuffa når det ikke er noe smil på testen .. ! men jeg har jo bare anntatt at el er når jeg kjenner smerter og slim har ikke tatt høyde for at det kan være flere dager senere :p hah sååå det blir jo som en prosess hvor en lærer kroppen å kjenne..

Hvilken type er det du bruker? siden du skal teste på morgenen tenker jeg?
 
Hvilken type er det du bruker? siden du skal teste på morgenen tenker jeg?
digitale fra cb, står at siden man ikke skal ha tissa på 4 timer når man tar den så velger mange å teste på morgnen og at det bør være god ansamling at hormon i urinen for at testen skal finne det.. Og på a1 sine skal man teste mellom 10 - 20 .. skjønner ikke helt greia .. poenget må vel være å teste til samme tid med lik mengde oppspart urin.. CB forhandleren kommer til jobben min imorra for å holde foredrag så jeg håper hu kan svare meg på litt spm ..
 
Kan det hjelpe? å teste igjen om 12 timer liksom? - jeg tester på morran sånn det står på pakningen, men jeg blir seriøst skuffa når det ikke er noe smil på testen .. ! men jeg har jo bare anntatt at el er når jeg kjenner smerter og slim har ikke tatt høyde for at det kan være flere dager senere :p hah sååå det blir jo som en prosess hvor en lærer kroppen å kjenne..
"Hjelpe" gjør det vel neppe.. i den betydning - å tvinge el frem.. Men mine tester skal tas på ettermiddagen, for det er egentlig da lh hormonet stiger. Men jeg sliter litt med å holde meg lenge nok - for mye kaffe på jobben- så jeg tenkte jeg skulle prøve med morgen urin i stedet. Uten at det gjorde noen forskell tydeligvis. Jeg skal jo liksom ha el i morra, men da burde jeg jo få en positiv test i dag!
 
"Hjelpe" gjør det vel neppe.. i den betydning - å tvinge el frem.. Men mine tester skal tas på ettermiddagen, for det er egentlig da lh hormonet stiger. Men jeg sliter litt med å holde meg lenge nok - for mye kaffe på jobben- så jeg tenkte jeg skulle prøve med morgen urin i stedet. Uten at det gjorde noen forskell tydeligvis. Jeg skal jo liksom ha el i morra, men da burde jeg jo få en positiv test i dag!
jaaa ikkesant ! og den kunne jo vært positiv igårkveld også .. fankern ass ! den kroppen ! vi får holde motet oppe, og vente og vente :D
 
digitale fra cb, står at siden man ikke skal ha tissa på 4 timer når man tar den så velger mange å teste på morgnen og at det bør være god ansamling at hormon i urinen for at testen skal finne det.. Og på a1 sine skal man teste mellom 10 - 20 .. skjønner ikke helt greia .. poenget må vel være å teste til samme tid med lik mengde oppspart urin.. CB forhandleren kommer til jobben min imorra for å holde foredrag så jeg håper hu kan svare meg på litt spm ..

De der med smilefjes det?
De skal vell taes på kveld? med tanke på at det hormonet man tester etter bygger seg opp på dagtid, ikke natten? :-P

Jeg brukte også disse, og testet med en gang jeg kom hjem fra jobb :-)(ferdig kl 17)

Har du prøvd å tatt de på kveld eller kun morgen hittil?
:-P
 
De der med smilefjes det?
De skal vell taes på kveld? med tanke på at det hormonet man tester etter bygger seg opp på dagtid, ikke natten? :p

Jeg brukte også disse, og testet med en gang jeg kom hjem fra jobb :)(ferdig kl 17)

Har du prøvd å tatt de på kveld eller kun morgen hittil?
:p
Det står bare at siden du ikke skal ha tissa på 4 timer kan det være greit å teste på morgen, ? jeg testa igår morres med cb og igår kveld med a1 vanlig og begge var skikkelig skikkelig negative, nærmest blenda ! haha. så det utgjorde ingen forskjell altså .. http://www.clearblue.com/no/digital-egglosningstest-sporsmal-og-svar.php her står det at de kan testes når som helst på dagen men at mange foretrekker morningen..
 
Det står bare at siden du ikke skal ha tissa på 4 timer kan det være greit å teste på morgen, ? jeg testa igår morres med cb og igår kveld med a1 vanlig og begge var skikkelig skikkelig negative, nærmest blenda ! haha. så det utgjorde ingen forskjell altså .. http://www.clearblue.com/no/digital-egglosningstest-sporsmal-og-svar.php her står det at de kan testes når som helst på dagen men at mange foretrekker morningen..


aah, okeii :-P sikkert jeg som har missforstått eller ikke lest hele bruksanvisningen da ;-P hihi
 
hehe, ja :-)

Takk for det :-) Nå skal det ikke testes før den 20.. og da er det g.test som skal taes ;-D wiiih, kun 7 dager igjen til det nå ;-P hoho
 
Back
Topp