IKM uke 9 <3

åååh, Privat Praksis, på tv eller noe annet? GLEDER meg til 22.45når det begynner på tv2 ;-D
oooh, hærlig med ny veske da ;-D vil ikke dele bilde av den så så kan vi hjelpe deg med å beundre ;-) hihihi

Påskeegg nå ja :-D NAM NAM :love2
Hehe jeg ser på tv`n igjennom pc`n .. har lasta ned sesong 6 =) første episode nå, mulig det er det samme som går på tv`n altså .. jeg ska legge ut bilde av veska sååå kan dere være med meg å bedømme =) haha god ide !!
 
åååh, Privat Praksis, på tv eller noe annet? GLEDER meg til 22.45når det begynner på tv2 ;-D
oooh, hærlig med ny veske da ;-D vil ikke dele bilde av den så så kan vi hjelpe deg med å beundre ;-) hihihi

Påskeegg nå ja :-D NAM NAM :love2
SÅNN her er`n .. ser at den ser veeeelgig kontrastfull ut men det er ikke såååå lys grå og offwhite i virkeligheten blitzen gjorde en god jobb hahah
 

Vedlegg

  • IMG_2055.jpg
    IMG_2055.jpg
    226,3 KB · Visninger: 24
Jo takk det samme :) håper spiren sitter snart for deg :) to bleierumper er jo bare kos hehe :) ja skikkelig kos med de små :) hver alder har sin sjarm! Syns det er super gøy med en tre åring! Ler meg ihjel av henne, kommer med en del gullkorn :) babysyk er jeg nå!!!! :) jaaaa du er også dpoland?

ja, kan tenke meg hun sier mye artig:):) hehe! Er som du sier hver alder har sin sjarm:)
Nei,nei, ikke i dpo land enda jeg, bare hurra'er for deg jeg:) hehe
 
SÅNN her er`n .. ser at den ser veeeelgig kontrastfull ut men det er ikke såååå lys grå og offwhite i virkeligheten blitzen gjorde en god jobb hahah

Den var fiin :-D

jeg stemmer for at du beholder den ;-)
 
Den var fiin :-D

jeg stemmer for at du beholder den ;-)
Jeg heller mot å beholde den jeg og :D den er stiv så den står liksom oppreist når jeg setter den fra meg, og da er den genialt til forelesninger osv når jeg har med pc og bøker og all mulig drit .. haha 3 åringen min syns også den var skikkelig kuuuuuul mammaaaaaaa hu ville ha en i rosa :P hahah sjokk !! - takk for tilbakemelding jeg beholder den =) -
 
Sjæl. jeg blir bare så utholdmodiiiiiiiig fankern all denne krampedriten i magen og slim og alt uten el ! hallo kom igjeeeeeen ! hahah hvor mange dager før pos test kjenner du til at noe er på gang?
Vanskelig å si..har ikke kjent så hardt etter før. Men sist jeg var gravid trodde jeg jeg inbilte meg ting, men når jeg tok test var den jammen svaakt positivt 2 dager før ikm... Tidligere har jeg ikke kjent noe særlig. Første barn var ikke planlagt i det hele tatt, var vel 2 mnd på vei før jeg fant det ut, Og med nr to tok jeg bare en test for sikkerhetsskyld før jeg skulle ut med jobben.. og jammen var jeg ikke gravid. Men de neste ukene nå blir det vel en symptomleting tenker jeg.. Har jo alltid klaffet på første forsøk før, så jeg tror jeg blir rimelig satt ut om det ikke går nå også. Blir spennende!
 
Jeg heller mot å beholde den jeg og :D den er stiv så den står liksom oppreist når jeg setter den fra meg, og da er den genialt til forelesninger osv når jeg har med pc og bøker og all mulig drit .. haha 3 åringen min syns også den var skikkelig kuuuuuul mammaaaaaaa hu ville ha en i rosa :p hahah sjokk !! - takk for tilbakemelding jeg beholder den =) -

Hærlig :-D
Åååh, ja det verste jeg vet er slike vesker som når du setter de i fra deg så bikker de osv så innholdet ramler ut eller at alle får til å se hva man har med seg :-P hehehe
 
Sjæl. jeg blir bare så utholdmodiiiiiiiig fankern all denne krampedriten i magen og slim og alt uten el ! hallo kom igjeeeeeen ! hahah hvor mange dager før pos test kjenner du til at noe er på gang?
eeh du mente kanskje el test? Jeg har aldri fått en positiv el test før i mitt liv, så vet ikke. Har hatt el slim i to-tre dager nå og forventer el på torsdag. Så vi får se...
 
Hærlig :-D
Åååh, ja det verste jeg vet er slike vesker som når du setter de i fra deg så bikker de osv så innholdet ramler ut eller at alle får til å se hva man har med seg :p hehehe
JAA og igår så hadde vi ei dame fra diabetesforbundet som skulle snakke også satt jeg veska på gulvet, og den smelta jo bare utover gulvet. og da klare en annen medstudent å kjøre stolen sin fast i veska mi .. haha det var døden for den veska, ikke noe mer slappis utover gulvet ! hahah
 
eeh du mente kanskje el test? Jeg har aldri fått en positiv el test før i mitt liv, så vet ikke. Har hatt el slim i to-tre dager nå og forventer el på torsdag. Så vi får se...
Ja men el test =) - jeg kjenner sånne el smerter og har slim men tenke at det kom sånn en eller to dager før el men ingen pos test.. - :/ får bare vente og vente
 
JAA og igår så hadde vi ei dame fra diabetesforbundet som skulle snakke også satt jeg veska på gulvet, og den smelta jo bare utover gulvet. og da klare en annen medstudent å kjøre stolen sin fast i veska mi .. haha det var døden for den veska, ikke noe mer slappis utover gulvet ! hahah

Haha, kjenner så alt for godt til den der med vesker som blir overkjørt av kontorstoler, og generelt stoler :-P
 
no kjenner jeg at jeg er glad for at jeg ikke har "teste etter el syken" :p

hehe, første gangen med el-testing her, men jaggu så kom el på den 3. testen(syklusdag 11), så gikk fort over den testegalskapen der ;-P hehe
 
Heheh ! er ikke noe særlig flaut når du må styre som en helt for å få den løs.. haha - nei jaggu godt med ny veske! den står av seg selv og ska ikke lage noe trøbbel for noen ! :D hadde du en fin morsdag da ?


Ja morsdag var kjempeflott :-D
kombinerte den med bursdagsfeiringa til veslegutten! masse folk som kom for å feire dagen med oss :-D <3
 
Back
Topp