IKM uke 9 <3

jeg har ikke hatt! tror jeg.... Tester jo ikke såeee... Har ikke hatt sex heller, haha:D har el imorgen eller tirsdag. så skal humpe idag, imorgen og tirsdag og onsdag sikkert. phjuuu! Selv om annenhverdag er best satser jeg på at gubben har supersperm:p
HAHAH jeg tester og håper hver dag, aner ikke når den kommer iløpet av en ukes tid nå vaffal, men vi humper annahver dag og når testen er positiv blir det hver dag, sååååå håper på supersperm sjæl :P hhaha
 
Denne mnd skal det klaffe!! :D
Jaaaa. sånn tenker jeg og .. ble helt rørt istad. Mannen min så på meg og sa, åå har du på deg den gensern som du neeesten ikke fikk på når du gikk gravid. SOM jeg gleder meg til å se deg sprenge den igjen .. haha da blir jeg helt sånn ååå MÅ få det til NÅ^! helst igår ! hahaha men vi må jo bare vente på el da.. heldigvis har vi begge dagvakter hele uka så muligheten til å stå på når det gjelder er helt klart tilstede :P
 
Ble gravid forrige mnd ved kun å ha hatt sex en gang ved el :P
nais! we like! Er jo en gang som skal til, men så skal det jo taimes også! Samme dagen med el, dagen før eller etter?
 
HAHAH jeg tester og håper hver dag, aner ikke når den kommer iløpet av en ukes tid nå vaffal, men vi humper annahver dag og når testen er positiv blir det hver dag, sååååå håper på supersperm sjæl :P hhaha
vi får krysse fingra! bør jo ligge i ro litt etterpå også, så jeg får ta med tlf å skravle litt på bv etterpå, haha:D vi har sjelden sex når vi legger oss, men noen timer før. jeg blir dødstrøtt mens gubben spretter opp etterpå. vi kan nemlig ikke humpe når vi legger oss for da får ikke han sove, skikkelig kjærring! Haha:D:D
 
vi får krysse fingra! bør jo ligge i ro litt etterpå også, så jeg får ta med tlf å skravle litt på bv etterpå, haha:D vi har sjelden sex når vi legger oss, men noen timer før. jeg blir dødstrøtt mens gubben spretter opp etterpå. vi kan nemlig ikke humpe når vi legger oss for da får ikke han sove, skikkelig kjærring! Haha:D:D
Her er det litt motsatt, jeg blir fort trøtt på kvelden og ikke han,men etter sex så sovner han tvert om han får sjangsen :P - heldigvis er dette den første pp hvor vi prøver skikkelig så nå er han ,er ivrig enn meg til alle tider av døgnet.. og det er jo bra, selvom han føler seg litt sliten :P haha
 
Urk, prøvetid???


Æsj, det minner meg på at jeg var såååå fornøyd med Fertility Friend helt til prøvetiden gikk ut.. da ble den jo helt jalla
ja den er vell gratis i to mnd før man må oppdatere den tror jeg?
 
når jeg hadde pos el test i går og neg. i dag,er jeg da 1dpo nå? eller er det i morgen? :-p
 
Gleder meg til Dpo-land.. Venter ikke el før torsd-fredag, begynte teste idag, og negativ som forventet.. Har begynt på annenhver dag metoden og håper vi orker det videre nå som mannen jobber nattevakter og jeg dag.. Og med 3 åringen som ikke vil legge seg ;) skal ikke være lett denne baby-lagingen ;)
 
Ja, kanskje jeg skal spørre... får se om jeg "gidder" tenker det er jo ikke mange månedene igjen anyway til mai så... :)
Ja, vi krysser alt vi kan krysse for at det sitter noe snart... denne helgen er det humpetid, klarte jo selvfølgelig å dra på meg en teit influensa så ligger langstrak på sofaen, menne, må jo humpe litt da huff haha det blir ikke lange seanser!!!
Ja sant :) ååhh god bedring da :( kjipt med sykdom altså. Her i hus har det nettopp vært en runde med feber, oppkast og streptokokker. Åh ja her det humping i helga også ;) har el imorgen så hehe :)
 
Jeg har kanskje hatt EL? Vet ikke....
 
Tempen ja, på kroppen merker jeg absolutt ingen ting.
 
Back
Topp