IKM uke 9 <3

Ja, jeg har lagt ut egen tråd "er dette en skyggestrek". Jeg får bare streker etter makstiden så jeg holder på å bli tussete... Er jeg gravid eller ikke liksom?!?!

Rart å få streker om man ikke er gravid da.. Men de sier jo d må være farge i.. Skal ta en titt på tråden din ;)
 
Har du testet noe mer? :)
Jeg er kvalm også, og har litt sånne stikkende smerter i magen. Men det kan jo være mensen som er på vei også. Men da bruker jeg ikke å bli kvalm... Kanskje el var den 19 eller 20 og ikke den 18 som jeg tror. Da blir det jo litt mer logisk..
 
IMG_4206_zpsfa0964a1.jpg


Funket det nå da?
Streken ser jo grå ut på bildet, så er nok helt sikkert bare en skyggestrek. Men utrolig irriterende når det kommer opp en strek før tiden har gått ut.

Hva slags test er det der? Av pakken det ligger på ser det ut som el test utfra hvordan tolke resultatet som står der?
 
Jeg er kvalm også, og har litt sånne stikkende smerter i magen. Men det kan jo være mensen som er på vei også. Men da bruker jeg ikke å bli kvalm... Kanskje el var den 19 eller 20 og ikke den 18 som jeg tror. Da blir det jo litt mer logisk..

Var jo en rosa strek på testen, men blir usikker når den er åpnet opp, er streken på rett sted? Håper du er gravid :) tegn lover bra! er vel bare å teste igjen om en dag eller to..ikke alle som får positiv før ikm. Du får lage noe planer så tiden går fortere ;)
 
Var jo en rosa strek på testen, men blir usikker når den er åpnet opp, er streken på rett sted? Håper du er gravid :) tegn lover bra! er vel bare å teste igjen om en dag eller to..ikke alle som får positiv før ikm. Du får lage noe planer så tiden går fortere ;)
Ja, streken er på rett sted, det er jeg helt sikker på... Prøver å la være å tenke på det, men det er helt umulig. Jeg har liksom blitt besatt av tanken på å bli gravid etter at jeg mistet... Må skjerpe meg!!
 
IMG_4206_zpsfa0964a1.jpg


Funket det nå da?
Streken ser jo grå ut på bildet, så er nok helt sikkert bare en skyggestrek. Men utrolig irriterende når det kommer opp en strek før tiden har gått ut.

jeg fikk en sånn sterk og jeg var gravid :) :)
 
Jeg tenker at denne testen har lavere grense for HCG enn de andre du bruker.
Vent ett par dager så skal du se at de andre blir positive også
 
Jeg tenker at denne testen har lavere grense for HCG enn de andre du bruker.
Vent ett par dager så skal du se at de andre blir positive også

Denne tok jeg på onsdag. Tok en ny igår kveld (en annen type billigtest) på utvannet i urin og den var blendahvit. Tror nok bare jeg har fått falsk positiv dessverre :( Dritt tester! Alle de andre av den andre typen har blitt negative, selv om jeg har testet på samme urin. Burde liksom vist noe de også..?
Heretter kommer jeg til å fortsette med å bare bestille fra billige-tester.no. Aldri fått falsk positiv der.
 
Denne tok jeg på onsdag. Tok en ny igår kveld (en annen type billigtest) på utvannet i urin og den var blendahvit. Tror nok bare jeg har fått falsk positiv dessverre :( Dritt tester! Alle de andre av den andre typen har blitt negative, selv om jeg har testet på samme urin. Burde liksom vist noe de også..?
Heretter kommer jeg til å fortsette med å bare bestille fra billige-tester.no. Aldri fått falsk positiv der.

Jeg testet med de fra billigtester.no. Fikk først et svakt positvit etter tiden var gått ut.. Testet pånytt ett par timer, og stirret på den i 5 minutter.. Det kom en svak strek der også, men jeg turte ikke stole på den. Hadde 10 tester, og testet flere ganger om dagen og flere dager på rad.. På den tredje testen var det nesten ikke strek i det hele tatt, og den forsvant etter 1 time.. Trodde ikke på disse testene i det hele tatt, men jeg hååpet jo :)
Jeg tok tilslutt en CB etter 4 dager med tester og den var positiv :) Billigtester måler lavere HcG enn CB, så ta noen til åsså prøver du med en CB :) Kan godt være du tester positivt på en slik allerede i dag, siden du er over IKM? Er du ikke? :)
 
Jeg testet med de fra billigtester.no. Fikk først et svakt positvit etter tiden var gått ut.. Testet pånytt ett par timer, og stirret på den i 5 minutter.. Det kom en svak strek der også, men jeg turte ikke stole på den. Hadde 10 tester, og testet flere ganger om dagen og flere dager på rad.. På den tredje testen var det nesten ikke strek i det hele tatt, og den forsvant etter 1 time.. Trodde ikke på disse testene i det hele tatt, men jeg hååpet jo :)
Jeg tok tilslutt en CB etter 4 dager med tester og den var positiv :) Billigtester måler lavere HcG enn CB, så ta noen til åsså prøver du med en CB :) Kan godt være du tester positivt på en slik allerede i dag, siden du er over IKM? Er du ikke? :)

På mine har også streken forsvunnet etter en liten stund. Men de testene jeg har tatt er ikke fra billige-tester.no.
Jeg er 15 dpo i dag. Får jeg ikke mensen i løpet av helga, så tester jeg på mandag igjen. Har cb liggende også, men sparer på de. Hihi.
 
Må jammen si at du er flink til å vente :p Men test med CB på morgenurin :) Gleder meg til å høre :D
 
god morgen. glemte helt at jeg skulle teste i dag i grunnen. (eller i grunnen like greit iom at IKM ikke er før i morgen). :)
 
IMG_4206_zpsfa0964a1.jpg


Funket det nå da?
Streken ser jo grå ut på bildet, så er nok helt sikkert bare en skyggestrek. Men utrolig irriterende når det kommer opp en strek før tiden har gått ut.

Jeg syns jeg ser en farget strek jeg da... men skjønner situasjonen din, men... ingen mens ennå test igjen snart da vettu ;D Sååå spennende, jeg heier på deg :D hihi dag tre etter ikm og fremdeles ingen endringer blæææh... men i dag har jeg kjent miiiini murringer i magen og litt stikking, hva nå enn det skal bety!
MEN, jeg drømte i natt en så utrolig virkelighetsnær drøm at jeg trodde ikke jeg hadde drømt det når jeg våknet. Jeg drømte at jeg tenkte jeg måtte ta en til test bare for å være heelt sikker på at jeg ikke var gravid, men testen lyste med to blå fine streker og vi ble overlykkelige.... DET var en herlig drøm det!!!
 
Det er graviditetstest. Stod hvertfall Hcg på framsiden.
Søkte opp. Sånn såg de ut.
http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/advanced-home-pregnancy-tests-fertility.html

Noen andre som har prøvd disse? Fikk de med gratis fra fertil.no.

Står det hcg på den, så er det jo det, men det er sin egen pose den ligger på? Det ser jo ut til at det står slike tolkningsanvisninger som på EL-teser på den, om at den bare er positiv dersom teststreken er minst lik sterk som kontrollstreken?
 
*steike og banne* M er en akrobat bare for å si det sånn, så når jeg skulle dempe for "stupet" hans over sofaen sa det knas i hoftekammen.
 
Står det hcg på den, så er det jo det, men det er sin egen pose den ligger på? Det ser jo ut til at det står slike tolkningsanvisninger som på EL-teser på den, om at den bare er positiv dersom teststreken er minst lik sterk som kontrollstreken?

Ligger på sin egen pose ja. Men det stod som sagt Hcg på posen. Hmmm. Merkelig.
 
Back
Topp