IKM uke 9 <3

huff mannen er bekymret. for jeg ikke takler mat fortiden.
men fikk plutselig veldig lyst boller. så hva gjør jeg? jo jeg lager boller... :P hmmm vurderer bolle med pålegg snart... for disse bollene var lite søte :P men kjempe god...
 
Pleier alltid å spotte i noen dager før... Men nå kom mensen med et pangstart idag!!! :( masse blod!!! Nå skal jeg få sjekket eggleder, kreve henvisning og ta en prøvefri mnd :) orker ikke mer mas og skuffelser, så da tar vi det rolig fremover. Håper dere blir gravide alle :)

Noo! :( Ikke kjekk lesning!! Her var testen negativ i dag, men ingen mens ennå.. blæææh!! :( Blir vel tr snart! Håper du får sjekket eggledere og at det ordner seg for dere m spire snart! Stor klem! :) Det er tøft med negative tester og tr... kjente også at det var ekstra tungt nå også, noe herk!!
 
Oppdatering fra meg: hverken positiv test eller mensen her gitt!! *frustrert!*
 
Pleier alltid å spotte i noen dager før... Men nå kom mensen med et pangstart idag!!! :( masse blod!!! Nå skal jeg få sjekket eggleder, kreve henvisning og ta en prøvefri mnd :) orker ikke mer mas og skuffelser, så da tar vi det rolig fremover. Håper dere blir gravide alle :)

Ånei :(
God klem til deg... <3
 
Nei!!! Men da fikk du kanskje el senere da?

Kan jo være, jeg testet ikke for el denne mnd så det er mulig.... eller at el aldri kom for all del... Time will show, baah kjedelig å gå rundt å vente vente vente! :P
 
Ååh, det å gå å vente på tanta er kjedelig..
Føler jeg går på do heele tiden :-p
 
Hildus!! Hvordan går det der? ser du har ikm i dag, speeent!! :D
 
Back
Topp