IKM uke 9 <3

om tr ikke er på plass i morgen tidlig så kommer jeg til å svi av en test til.. men det blir den siste denne syklusen :-P
Testoman xD
 
:(:(:( hvem har sendt meg all kvalmen de kunne finne i verden. hodet sier spy, kroppen sier nei... :( er så forbanna kvalm no... :(
 
Testa? Aner ikke om du har skrevet det før i tråden :p
nja kveldsurin i går. det lå 5 tester forran meg plutselig, (uåpnet) så ene ble åpnet bare for å se hvordan de så ut :p så den ble jo då svidd av.. har 4 til... :p

så den ble då... så negativ som det går ann å få den...
 
Ånei :(
God klem til deg... <3
Takk :( trengte den klemmen for å si det slik..går å er skikkelig lei meg faktisk...klarer ikke å tenke på noe anna... :( men den spiren kommer vel når jeg minst aner det.... Der da? hvordan går det med deg? faktisk tenkt på deg idag.
 
:(:(:( hvem har sendt meg all kvalmen de kunne finne i verden. hodet sier spy, kroppen sier nei... :( er så forbanna kvalm no... :(


Huff, var i morgen du skulle teste?


hååper for din del at det er en kjempefiin grunn til kvalmen! ;-)
 
Hildus!! Hvordan går det der? ser du har ikm i dag, speeent!! :D

Koselig at du spør :)
Ingen mens enda. Men regner med den kommer i løpet av helga.
Ble lurt av noen dumme tester tidligere i uka. Fikk 3 gratis tester med i bestillingen min fra fertil.no, og det kunne de bare spart seg :confused: Alle de 3 testene har gitt meg falske streker. Ene var etter tidsfristen, mens på to av de kom streken før det var gått 5 min. Men streken forsvant igjen i løpet av 15-20 min da. Har samtidig testet med de andre billigtestene jeg har, og de har vært helt blendahvite.

Hvordan går det med deg da?

Her er forresten et bilde av den ene testen som lurte meg med en dum skyggestrek :(
image
 
Koselig at du spør :)
Ingen mens enda. Men regner med den kommer i løpet av helga.
Ble lurt av noen dumme tester tidligere i uka. Fikk 3 gratis tester med i bestillingen min fra fertil.no, og det kunne de bare spart seg :confused: Alle de 3 testene har gitt meg falske streker. Ene var etter tidsfristen, mens på to av de kom streken før det var gått 5 min. Men streken forsvant igjen i løpet av 15-20 min da. Har samtidig testet med de andre billigtestene jeg har, og de har vært helt blendahvite.

Hvordan går det med deg da?

Her er forresten et bilde av den ene testen som lurte meg med en dum skyggestrek :(
image

Oioi hehehe luringene! Så spesielt at streken forsvant igjen etter 20 min da!! *klø seg i hodet* Så kjedelig at de ennå er blendahvite!! Vil jo ikke høre slik en nyhet ;P
Her hadde jeg ikm onsdag men null mens og ingen pos g-test... jeg pleier alltid spotte ca 4-5 dager og så kommer mensen uten noe pause mellom, spottet da som vanlig rundt 4 dager men på ikm stoppet det heeelt opp og det er fremdeles null farge og null blod... jeg er frustrert altså!! heheh... men veeldig god luktesans har jeg merket! haha jeg har aldri hatt en så rar pp før gitt! :P gir det til midten av neste uke så tester jeg igjen om jeg må!

Ooh, får ikke opp det bildet, prøve en gang til? :)
 
Koselig at du spør :)
Ingen mens enda. Men regner med den kommer i løpet av helga.
Ble lurt av noen dumme tester tidligere i uka. Fikk 3 gratis tester med i bestillingen min fra fertil.no, og det kunne de bare spart seg :confused: Alle de 3 testene har gitt meg falske streker. Ene var etter tidsfristen, mens på to av de kom streken før det var gått 5 min. Men streken forsvant igjen i løpet av 15-20 min da. Har samtidig testet med de andre billigtestene jeg har, og de har vært helt blendahvite.

Hvordan går det med deg da?

Her er forresten et bilde av den ene testen som lurte meg med en dum skyggestrek :(
image


Om strekene kom før tidsfristen så er de vell gyldige? og det at strekene forsvant igjen etter 15-20 min har vell ingenting og si siden tidsfristen for å lese de da er gått ut?



Får ikke til å se noe bilde av testen :-/
 
Oioi hehehe luringene! Så spesielt at streken forsvant igjen etter 20 min da!! *klø seg i hodet* Så kjedelig at de ennå er blendahvite!! Vil jo ikke høre slik en nyhet ;P
Her hadde jeg ikm onsdag men null mens og ingen pos g-test... jeg pleier alltid spotte ca 4-5 dager og så kommer mensen uten noe pause mellom, spottet da som vanlig rundt 4 dager men på ikm stoppet det heeelt opp og det er fremdeles null farge og null blod... jeg er frustrert altså!! heheh... men veeldig god luktesans har jeg merket! haha jeg har aldri hatt en så rar pp før gitt! :p gir det til midten av neste uke så tester jeg igjen om jeg må!

Ooh, får ikke opp det bildet, prøve en gang til? :)

Oj, hørtes jo veldig spennende ut :) Pleier den å være forsinket? Når testet du sist da? Krysser fingrene for at du får en positiv test :D

Hmm, får du ikke opp bilde? Jeg ser det selv. Hva har jeg gjort feil nå da? Pleier ikke å legge inn bilde her, så jeg er ganske blank. Hvordan gjøres det? :P
 
Om strekene kom før tidsfristen så er de vell gyldige? og det at strekene forsvant igjen etter 15-20 min har vell ingenting og si siden tidsfristen for å lese de da er gått ut?



Får ikke til å se noe bilde av testen :-/

Hmmm, vet ikke hva jeg skal tro. Burde ikke de andre testene også bli positive da?
 
Oj, hørtes jo veldig spennende ut :) Pleier den å være forsinket? Når testet du sist da? Krysser fingrene for at du får en positiv test :D

Hmm, får du ikke opp bilde? Jeg ser det selv. Hva har jeg gjort feil nå da? Pleier ikke å legge inn bilde her, så jeg er ganske blank. Hvordan gjøres det? :p

Hmmm, har aldri selv lagt ut et bilde her før så jeg er nok veldig blå på det området :P hehe :)
Ja det høres jo igrunn spennende ut, men det er sååå frustrerende haha! Pleier vel ikke være noe spes over tid nei, mulig en gang i året at jeg har en ekstra lang periode, men den bør jo definitivt komme ila i morgen om jeg skal synes det er en normal pp.... sorry detalj her nå, men i dag så begynte jeg å få en del utflod, blankt men det lukter igrunn litt... opplevd det før rundt ikm? :scratch
Testet i går da, så er jo ikke lenge siden... håper det viser seg å være noe:)
 
IMG_4206_zpsfa0964a1.jpg


Funket det nå da?
Streken ser jo grå ut på bildet, så er nok helt sikkert bare en skyggestrek. Men utrolig irriterende når det kommer opp en strek før tiden har gått ut.
 
Hmmm, har aldri selv lagt ut et bilde her før så jeg er nok veldig blå på det området :p hehe :)
Ja det høres jo igrunn spennende ut, men det er sååå frustrerende haha! Pleier vel ikke være noe spes over tid nei, mulig en gang i året at jeg har en ekstra lang periode, men den bør jo definitivt komme ila i morgen om jeg skal synes det er en normal pp.... sorry detalj her nå, men i dag så begynte jeg å få en del utflod, blankt men det lukter igrunn litt... opplevd det før rundt ikm? :scratch
Testet i går da, så er jo ikke lenge siden... håper det viser seg å være noe:)

Da har jeg prøvd igjen. Ser du bilde nå?

Skjønner godt at det er frustrerende. Men jeg håper veldig med deg at det er noe på gang :)
Ang. utflod, så vet jeg ikke. Jeg har ikke reagert på at det lukter av min hvertfall.
 
Jeg tok en test i dag der det kom frem en svaaak test etter at makstiden hadde gått ut, så den er jo ikke "gyldig", men den jeg tok i går var heeelt hvit også lenge etterpå så da er det jo en mulighet for at det er noe der som ikke var der i går.. Men vi får se, jubler ikke enda men det blir nok en ny test i morgentidlig... Vurderer å gå og legge meg snart så jeg kan teste igjen!! Verdens beste motivasjon for å komme seg opp om morgenene..! Og jeg er egentlig et B menneske.

Har du testet noe mer? :)
 
Back
Topp