IKM uke 9 <3

Men jeg ser jo ikke hele teksten da, men står det virkelig at hcg-testen er negativ dersom streken er svakere enn kontrollstreken, så er definitivt den der negativ. Det er dog da i så fall den første graviditetstesten jeg har hørt om der strekene skal være like sterke, det gjelder ellers bare for EL-tester.
 
Men jeg ser jo ikke hele teksten da, men står det virkelig at hcg-testen er negativ dersom streken er svakere enn kontrollstreken, så er definitivt den der negativ. Det er dog da i så fall den første graviditetstesten jeg har hørt om der strekene skal være like sterke, det gjelder ellers bare for EL-tester.

Ja, det har ikke jeg hørt om heller. Rare greier. Leste ikke så nøye på pakningen jeg, og ikke har jeg flere igjen heller så jeg kan sjekke. Men på framsiden stod det hvertfall Hcg, lik som den jeg la inn link til tidligere.
Frister å gå ut i bossdunken og finne den igjen, så jeg kan lese mer nøye på den. Haha.
 
Men jeg ser jo ikke hele teksten da, men står det virkelig at hcg-testen er negativ dersom streken er svakere enn kontrollstreken, så er definitivt den der negativ. Det er dog da i så fall den første graviditetstesten jeg har hørt om der strekene skal være like sterke, det gjelder ellers bare for EL-tester.

Da har jeg sjekket :p Og det står faktisk på pakningen at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det har jeg aldri hørt om før når det gjelder grav.tester :scratch
 
Det er det merkeligste jeg har hørt om.. Du MÅ ta en cb på mandag!!:) Heier på deg, jeg!!;)
 
bruksannvisningen på fertil.no står det ikke at de MÅ være like sterk eller teststreken MÅ være sterke!!!
en Hcg test slår IKKE ut om det ikke er hcg hormon i urinen!!!!

dette er VIKTIG å skille...
når det kommer til EL tester så er ikke en strek alltid en strek.
 
Og der kom tanten.. akkurat som forventet.
Så da er det bare å vente til man slutter og blø også teste etter el igjen :)
 
Her lever vi fortsatt i uvissa... Har ikke testa i dag (stolt over meg selv), mensen har ikke vist seg. Jeg har litt mensmurrigner i magen, som kan være tegn på at TR er på vei, men er også ganske uggen, noe som kan tyde på spire så her ventes det i spenning..... Kommer ikke til å teste før alle mulige IKM dager er passert. I følge sist syklus skulle det vært i dag, og da spottet jeg 2-3 dager før, men denne gangen, ingenting...

Så, stort grattis til alle gravide, og dere(oss) andre, bedre lykke neste gang!! Håper på førjulsgave på hele gjengen!
 
Kommer i uke 14 nå :) ikm ca den 4.april :)
 
Fikk besøk av tr idag istedet gor i morgen, så da hører jeg hjemme her og ikke uke 10 da!
 
Gratulerer så aller hjertligst til dere gravide! :D :D <3 Må spirene klamre seg godt fast all the way! :D
 
Var veldig forberedt på det. Nå gleder jeg meg bare til å komme i gang igjen ja :D
Håper dagene går fort, hater mensen :eek:

Hvordan går det med deg da? :)

Enig med deg!! Hater mensen ;P
Nei, her er det fortsatt ingen fremgang... fremdeles null tegn til mensen, tenkte jeg vill ta en test i kveld etter jobb å se om det er positivt eller ikke... ååh, kjenner dette tar på!! :(
 
Æsj :/ blir du i neste ikm gruppe med meg? Uke 13/14?

Jeg blir med dit, jeg tenker jeg har IKM i månedsskiftet, sånn helt i slutten av påkeferien, så ja, uke 13/14.
 
Jeg er også med!
 
Enig med deg!! Hater mensen ;P
Nei, her er det fortsatt ingen fremgang... fremdeles null tegn til mensen, tenkte jeg vill ta en test i kveld etter jobb å se om det er positivt eller ikke... ååh, kjenner dette tar på!! :(

Ja, det forstår jeg godt. Klem til deg <3

Håper du er sanndrømt jeg, og får to blå i kveld. Det hadde vært fantastisk. Krysser fingrene :)
 
Back
Topp