IKM uke 9 <3

Ja, det forstår jeg godt. Klem til deg <3

Håper du er sanndrømt jeg, og får to blå i kveld. Det hadde vært fantastisk. Krysser fingrene :)

Takk :) :) Ååå, det hadde vært himmelsk!!! :) krysser fingre ja :D tjo og hei! to timer til ferdig med kveldsvakten, gledes! :)
 
uæææ, nå er det ikke lenge til jeg tenker å teste... må bare bli tissetrengt først haha ;D
 
Må være sinnsykt nervepirrende! Når testet du sist egentlig?
Håper sååå mye på dine vegne at den er positiv :)
Tusen takk skjønne deg :) :) Testet torsdag så det er jo blitt noen dager... ho ho!! :) :) I dag har jeg kjent litt stikking på venstre siden, pluss at det skal såå lite til for meg å bli mett, myye mindre enn normalt som om jeg nesten blir litt småkvalm.... haha aiai, nei må slutte å tenke og bare vente til eg tester! :p
 
Tusen takk skjønne deg :) :) Testet torsdag så det er jo blitt noen dager... ho ho!! :) :) I dag har jeg kjent litt stikking på venstre siden, pluss at det skal såå lite til for meg å bli mett, myye mindre enn normalt som om jeg nesten blir litt småkvalm.... haha aiai, nei må slutte å tenke og bare vente til eg tester! :p
Nååå er jeg sååå spent!!! Oppdaterer hele tiden!:D
 
Nååå er jeg sååå spent!!! Oppdaterer hele tiden!:D
Aaaaw heheehhe :D :D :D må liksom ikke på toalette heeelt ennå, men når eg e ferdig å glo et program nå snart så skal eg presse meg på dassen hahah ;)
 
arti med litt spenning her inne nå :-D

Er det noen som har blitt glemt under oppdateringen av tråden nå eller? tror jeg har fått skrevet ned alle på rett plass.
Men lulleti, du står på ikke oppdatert, men fikk med meg at du ikke hadde fått mens enda men trodde den kom til å komme snart? har du testet noe da? :)
 
uææææ da var det gjort, vente 3 minutter til nå.... fyyyy for en nervepirrende stund!! :p
 
uææææ da var det gjort, vente 3 minutter til nå.... fyyyy for en nervepirrende stund!! :p
ååååh, tenkte egentlig å legge meg nå, men jeg mååå bare vente på oppdatering :-D


*krysser alt jeg har for deg*
 
ååååh, tenkte egentlig å legge meg nå, men jeg mååå bare vente på oppdatering :-D


*krysser alt jeg har for deg*

hihih aaaw søte du :D hjelpes, nå er det snart dags! :p
 
..... Og den ble jo selvfølgelig negativ...! ææææ, vil isåfall få mensen straks! så vi kan starte ny pp... men neida, kroppen bestemte seg for å føkke litt med syklusen vel! :p
 
nææh.. så kjedelig da.. men ingen tante enda da, så kan jo være et håp likevell enda? :)
 
Back
Topp